Jump to content

Micro Seiki

Guest Huub Derkx
 Share

Recommended Posts

Guest Huub Derkx

Een kennis van mij kan een Micro Seiki AX-1 kopen. Hij heeft mij gevraagd wat dat mag kosten, maar ik weet het niet. Wie van jullie weet wat zoiets, in goede staat, mag kosten?

Groetjes,

Hubertinus

Guest Huub Derkx

Jitze,

het schijnt een complete draaitafel te zijn. Ik ken Micro Seiki nog van vroeger en toen was het een gerenomeerd merk. Maar de types op zich ken ik niet.

Hubertinus

Guest Huub Derkx

Ik ben net even op die site geweest maar dat type staat er niet op. Ik denk dat die kennis nog even op zoek moet naar een ander typenummer. Ik heb de eigenaar van die Micro Seiki site wel even een mailtje gestuurd met de vraag of hij wat info kan geven.

Groetjes,

Hubertinus

Geplaatst door Sodejuu:

Die site ligt plat. Bovendien moet de "www" ervoor weg. De juiste link zou dan http://my-micro.de moeten zijn. Maar zoals reeds eerder gezegd, hun site ligt plat.

Hallo Sodejuu,

beide links werken, is jouw computer allergies voor my-micro ?

Groet Jitze

• 2 weeks later...

SHIT. Zo dat moest er eerst even uit. Heb onlangs die BL-77 gekocht die op het net stond (marmer geschilderd) en moet zeggen dat ik zeer in mijn nopjes ben :)

Alleen op die Micro site kun je van zo'n beetje alle spelers info opvragen. behalve, je raad het al, de BL-77. BUMMER