joopies Posted 29 september 2008 Report Share Posted 29 september 2008 LUISTER, EEN KABEL HOEFT NIET IN TE SPELEN. IK HEB DIT GEZEGD, DUS DE DISCUSSIE IS NU OVER. voor de laatste keer, een speaker kan wel inspelen, dat heeft met rubberen randen te maken dat moet loskomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 29 september 2008 Report Share Posted 29 september 2008 LUISTER, EEN KABEL HOEFT NIET IN TE SPELEN. IK HEB DIT GEZEGD, DUS DE DISCUSSIE IS NU OVER. voor de laatste keer, een speaker kan wel inspelen, dat heeft met rubberen randen te maken dat moet loskomen. Zo De storthoop heeft gesproken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 29 september 2008 Report Share Posted 29 september 2008 Ik ga niet naast m'n schoenen lopen. Ik weet heel goed dat er een hoop mensen zijn in mijn werk die meer ervaring hebben dan ik. Alleen niet hier... Ok Henrie, wat doe je op een audioforum, als het je hobby niet is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 september 2008 Report Share Posted 29 september 2008 Ik ga niet naast m'n schoenen lopen. Ik weet heel goed dat er een hoop mensen zijn in mijn werk die meer ervaring hebben dan ik. Alleen niet hier... Ok Henrie, wat doe je op een audioforum, als het je hobby niet is Ik ben hier zoals zovelen ooit gekomen omdat ik wat advies wilde over wat ik zou moeten kopen. Ik wilde een leuke versterker + speakers voor een bescheiden bedrag. Audio vond ik toen heel interessant. Inmiddels een stuk minder. Audio opzich is geen hobby van me. Het is een middel om van muziek te kunnen genieten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 30 september 2008 Report Share Posted 30 september 2008 reacties al weer levendig voor mij. "Je bent doof", "je set is niet goed genoeg", "je staat er niet voor open"... Nee, daar zit ik echt op te wachten... Hallo Henrie, Na deze opmerking begrijp ik niet helemaal waarom jij de audiofielen onder ons wel telkens denkt te moeten vertellen dat zij onzin uitkramen, omdat hun idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts