Jump to content

Dynavox VR-70

mischa
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Via een collega-lid van de Audio Club Limburg (als je hier ook aanwezig bent, sorry, ik ben je naam kwijt) kreeg ik de tip eens te kijken naar bovenstaande versterker. Omdat ik uit de zelfbouwhoek kom, ga ik natuurlijk meteen op zoek naar de grenzen van dit apparaat kwa modificaties. Toch heb ik wat vragen hierover:

1. Hoe klinkt dit apparaat standaard?

2. Hoe zijn de gebruikte componenten? (trafo

Er zijn eerder topics geweest over deze versterker, hier en op andere audiofora.

Modificaties zijn zeker mogelijk.

Het is een EL34 PP versterker in ultralineair, veel mods die voor dit soort versterkers gelden kun je hierop ook toepassen.

De UGTs zijn redelijk goed.

Hallo allemaal,

Via een collega-lid van de Audio Club Limburg (als je hier ook aanwezig bent, sorry, ik ben je naam kwijt) kreeg ik de tip eens te kijken naar bovenstaande versterker. Omdat ik uit de zelfbouwhoek kom, ga ik natuurlijk meteen op zoek naar de grenzen van dit apparaat kwa modificaties. Toch heb ik wat vragen hierover:

1. Hoe klinkt dit apparaat standaard?

2. Hoe zijn de gebruikte componenten? (trafo

Hey Frans,

Jij was het niet die erover sprak, maar ik wil evengoed op je uitnodiging ingaan. Als ik bij je ben zal ik de persoon in kwestie beschrijven, misschien herken je hem dan.

Groeten,

Mischa