Jump to content

metallica

joopies
 Share

Recommended Posts

Als je die nieuwe CD bedoeld, vind ik het 100% bagger. Ik heb de CD terug gebracht, en bleek niet de eerste te zijn die dat gedaan had bij die winkel.

Ik had een versie gedownload welke nog WAT dynamiek had, maar het origineel heeft werkelijk nog geen 0,5Db dynamiek. Werkelijk te vreselijk.

Mvg. Miracle.

Ik heb 'm alleen op mp3, maar ik vind het geen slechte opname. In ieder geval niet slechter dan de gemiddelde metal-opname. En de muziek opzich is weer ouderwets goed (ok, niet zo goed als Puppets en Justice, maar toch)...

Bij Metallica mist echter ALTIJD de basgitaar. ...And Justice For All is daardoor ook al min of meer verkracht. Je hoort alleen de gitaarriffs, geen basgitaar. De bass-drum dreunt wel lekker hard, maar je mist toch een stukje fundament eigenlijk. Death Magnetic heeft dat ook weer. Dat is wel jammer, maar voor mij zou dat geen reden zijn om 'm niet aan te schaffen...

hoe kan dit nu?

hebben jullie allemaal mini monitortjes.

bij mij is het helemaal geweldig. :):lol:

ik heb het al vaker over dat analytische spul gehad, waar jullie mee draaien. :(

je kunt er alleen maar ''veilige'' muziek mee draaien.

zoals patricia barber, en diana krall.

als het moet rocken word het zeker te schel. <_<

:):)

maar het klinkt voor geen meter. zie hifinl topic. :angry: geen diepte, geen dynamiek enz

geen wonder met die schreeuw dali,s.

die zijn echt t

hoe kan dit nu?

hebben jullie allemaal mini monitortjes.

bij mij is het helemaal geweldig. :):lol:

ik heb het al vaker over dat analytische spul gehad, waar jullie mee draaien. :(

je kunt er alleen maar ''veilige'' muziek mee draaien.

zoals patricia barber, en diana krall.

als het moet rocken word het zeker te schel. <_<

:):)

maar het klinkt voor geen meter. zie hifinl topic. :angry: geen diepte, geen dynamiek enz

geen wonder met die schreeuw dali,s.

die zijn echt t