Jump to content

Marantz CD brander type 500

Hear.nl
 Share

Recommended Posts

Ik ben in het bezit van een Marantz CD brander type 500. Deze is defect en doet helemaal niets meer. Via de leverancier kan hij niet meer worden gerepareerd. Er zouden geen onderdelen meer verkrijgbaar zijn. Wie kent het apparaat en heeft wellicht onderdelen om het apparaat te repareren. Heeft iemand eenzelfde type brander wil ik hem ook wel kopen. Ik ben benieuwd naar reakties.

Het is een recorder, dus zit er een R in de typeaanduiding. Het gaat om een professionele recorder, type CDR-500 ('t zou ook een zwarte kunnen zijn)

qaa1marantzcdr500_l.jpg

Als ie echt helemaal niks meer doet, dwz geen enkel lampje dat meer aangaat of zo, dan zit het probleem in de voeding. Dat mag toch niet zo'n probleem zijn.

Het is een recorder, dus zit er een R in de typeaanduiding. Het gaat om een professionele recorder, type CDR-500 ('t zou ook een zwarte kunnen zijn)

qaa1marantzcdr500_l.jpg

Als ie echt helemaal niks meer doet, dwz geen enkel lampje dat meer aangaat of zo, dan zit het probleem in de voeding. Dat mag toch niet zo'n probleem zijn.

het is inderdaad een cdr 500 zoals afgebeeld(creme kleur) ik zal eerst naar Elst bellen of hij daar gemaakt kan worden. bedankt voor de reactie.groetjes Adje patatje.