Hans van Liempd Posted 2 oktober 2008 Report Share Posted 2 oktober 2008 Voor mij klinken CD spelers echt wel anders. *** Geschiedenismode aan *** 'N paar jaar geleden speelde ik met m'n gemodde HK naast een oude Sony ES en een gare Philips SACD1000). Alledrie hadden zo hun voor en nadelen. Toen vond ik dat ik die spelers maar eens moest vervangen door iets beters. Dus op zoek en vanalles vooral ook thuis beluisterd. Rustig, meerdere avonden met een speler en soms op een avond verschillende spelers. Ik kwam toen uit op de kleine Consonance die er in mijn ogen niet mooi uit ziet en bovendien veel goedkoper was dan de andere spelers. Het budget voor die duurdere spelers was er w Link to comment Share on other sites More sharing options...
stone56 Posted 2 oktober 2008 Report Share Posted 2 oktober 2008 AB met snel overschakelen is voor mij iig niet de beste manier. Liever luister ik een heel nummer, of een paar nummers waarmee dan voldoende vergelijkingsmateriaal aan bod komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 oktober 2008 Report Share Posted 18 oktober 2008 Ik hoor wel verschillen Even serieus: ik ben de laatste dagen druk bezig met een loopwerkvergelijking tussen een Philips CDM2 en een Teac VRDS via dezelfde DAC. En ook al wilde ik graag dat de Philips hetzelfde zou klinken als de Teac, toch zijn er grote verschillen. Als ik klaar ben met de vergelijking zal ik er wel een topic over beginnen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 18 oktober 2008 Report Share Posted 18 oktober 2008 Ik hoorde onlangs een Marante PM15 en een DuGood CDspeler Voor mij was er overduidelijk verschil. De Marantz was veel smoother. Maar die DuGood was gewoon zeer zeer goed. Nog nooit van gehoord maar die mag direct in mijn set komen te staan, indien het matched tenminste. Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 20 oktober 2008 Report Share Posted 20 oktober 2008 Erik, verder nog op of aanmerkingen over de set, ben daar eigenlijk meer benieuwd naar dan de ABX. Of er wel of geen verschil tussen spelers zit vind ik niet zo heel spannend, als je maar geniet van je muziek toch. Ik zal van de week proberen ook een afspraak met Miracle te maken om te zien of ik bij hem langs kan komen. Eens luisteren wat ik van zijn set vind. Hij is ook al eens bij mij thuis geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmv Posted 30 oktober 2008 Report Share Posted 30 oktober 2008 Geen verschil tussen cd spelers had ik toch die Yoko moeten kopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts