Jump to content

wat voor een versterker voor dj werk?

voyager
 Share

Recommended Posts

Hallo , ik ben hier nieuw en ik ben een redelijk nieuwe dj en zou graag informatie willen hebben over wat ik voor een versterker kan pakken voor feestjes en dergelijke? of zit ik hier op deze site dan helemaal verkeerd?!?

cheers !!!. :cool2:

Dit is geen inderdaad dj forum.

Koop iets van Crown ofzo

Hoe bedoelt U? want dit vindt ik een beetje abstract wat betreft het antwoord?!?, ik zou namelijk graag weten wat ik voor een (pa)boxen en versterker zou moeten aanschaffen voor optredens? ik weet niet wat er mis is met deze vraagstelling aangezien dit een audio-website is.

Hallo Voyager.

Audio voor in de huiskamer is niet geheel hetzefde als een PA installatie voor op feestjes/optredens. Natuurlijk kun je het uitwisselen, maar dat is toch meer een uitzondering. De eisen zijn gewoon anders.

Dat je ook info over boxen zocht, kon ik niet aan de oorspronkelijke vraag ruiken. Er zijn plenty forums voor PA en DJs. na 2 seconde googelen vind ik bv http://www.new-line.nl/forum/

Natuurlijk wil ik je niet wegjagen (waarom zou ik), maar op dat soort forums vind je hoogst waarschijnlijk meer mensen met verstand van PA

PS je hoeft geen U te zeggen hoor en Crown is gewoon een prima merk voor professionele versterkers.

Hallo Voyager.

Audio voor in de huiskamer is niet geheel hetzefde als een PA installatie voor op feestjes/optredens. Natuurlijk kun je het uitwisselen, maar dat is toch meer een uitzondering. De eisen zijn gewoon anders.

Dat je ook info over boxen zocht, kon ik niet aan de oorspronkelijke vraag ruiken. Er zijn plenty forums voor PA en DJs. na 2 seconde googelen vind ik bv http://www.new-line.nl/forum/

Natuurlijk wil ik je niet wegjagen (waarom zou ik), maar op dat soort forums vind je hoogst waarschijnlijk meer mensen met verstand van PA

PS je hoeft geen U te zeggen hoor en Crown is gewoon een prima merk voor professionele versterkers.

Halllo bedankt voor de informatie die je met net doorgaf, en ik begrijp best dat je me niet wil weg jagen maar door de eerste post van jouw, voelde ik mij wel een beetje afgesnouwd om het maar eens op zijn plat te zeggen maar ik ben wel blij dat je het wel zover als uit hebt willen leggen. Bedankt alvast voor de info van new-line;) ik zal daar eens verder kijken=)