Jump to content

Kubala Sosna

Pjotr67
 Share

Recommended Posts

Hallo beste mensen,

Zonder de bedoeling te hebben een nieuwe kabel discussie te starten, had ik toch een vraag over kabels.

Is er iemand van jullie bekend met kabels van Kubala Sosna en heeft ze ook gehoord?

Alvast bedankt.

Mvg,

Peter

Hallo,

Wat ik weet is dat het een uit de USA afkomstige kabelfabrikant is, het materiaal waar de kabels van gemaakt worden is dacht ik koper.

Heb een keer een Kubala interlink in mijn set snel kunnen luisteren en dat vond ik niet verkeerd klinken.

Maar dit is alweer een flinke poos geleden en ik weet ook niet wat voor type het was, plus wat ik al zei,

ik heb er maar eventjes naar kunnen luisteren.

Vandaar mijn vraag aan de evt. ervaringsdeskundigen van dit merk.

Mvg,

Peter

Het verhaal erom heen is mij duidelijk, bedankt voor de genomen moeite.

Maar nogmaals mijn vraag was aan gebruikers/ervaringsdeskundigen.

Fabrikanten/reclamepraat kan ik niet veel mee, dat is natuurlijk altijd positief, ik hoor liever berichten uit het "veld".

Idd door de op dit moment aangeboden kabels op de bekende sites werd mijn interesse gewekt, dus is mijn timing perfect dacht ik zo.

Mvg,

Peter

Beste

Ik heb de Kubala Sosna Fascination luidsprekerkabel gebruikt. In mijn set resulteerde het gebruik van deze kabel in een erg homogeen, rustig en driedimensioneel geluidsbeeld. Bovendien was de kabel erg flexibel, een bijkomend pluspunt.

Ik heb deze kabel vervangen door een Stealth Dream Petite, dewelke aan de boven vermelde eigenschappen ook nog realisme en detaillering toevoegt.

Ik heb ook de K-S Emotion digitale kabel gehad (XLR versie), die ik te snel heb weggedaan voor alweer een andere digitale kabel. Had ik niet mogen doen, want de Emotion gaf een zeer 'naturel' geluidsbeeld.

De Emotion reeks wordt unaniem geloofd, maar de luidsprekerkabel uit deze reeks heb ik -spijtig genoeg- nooit thuis kunnen testen.

Groet,

Renaat