Xenophon Posted 12 september 2002 Report Share Posted 12 september 2002 Hallo allemaal, Ik heb recentelijk een Philips 212 platenspeler gekregen i combinatie met een 401 element. Nou ben ik zeer onder de indruk van de geluidskwaliteit van plaat, wow!!! Mn ouders hebben rond 1990 ook een 212 vervangen voor een philips cd 502, maar die hebben ZEKER zitten slapen bij het luisteren, dat is een hele achteruitgang geweest. Bij iedere plaat die ik draai sta ik weer effe te flapperen met mn oren, slik. Maar ik heb een vraagje, Ik gebruik normaal een Harman/Kardon avr 200 receiver om cd tjes te draaien, maar t platenspelertje heeft een veel te zwak signaal om fatsoenlijk te kunnen luisteren. Heeft iemand een idee, wat voor een phono voorversterker ik het beste kan aanschaffen? En ik moet een keer een nieuwe naald aanschaffen, wat voor een kan ik hier t beste op monteren? Alvast heel erg bedankt Xenophon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 september 2002 Report Share Posted 13 september 2002 Hoi Xeno, Da's al een tijd geleden dat je hier ronddwaalde Je kunt een nieuwe naald voor je element bij de betere platenzaken krijgen, of bij de electronicaboer in de buurt. Je kan nl de naald met houder uit je element trekken en daar een vervangend type van bv Tonar op zetten. Deze zijn minstens net zo goed en niet duur (ca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
void Posted 13 september 2002 Report Share Posted 13 september 2002 Tip: ik heb ooit een Behringer DX100 dj mengpaneeltje gekocht van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts