Guest Kraus vonBentinck Posted 16 oktober 2008 Report Share Posted 16 oktober 2008 verwijderd Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 16 oktober 2008 Report Share Posted 16 oktober 2008 We gaan het maandag als we het "triootje Fat Bob"voortzetten eens goed bekijken. In mijn situatie (1 armboard, maar twee motoren) hoeft er geen motor verhoogd te worden. Belangrijk is volgens mij dat de snaren zo vlak mogelijk lopen. Het is bijna een voorwaarde in een dergelijke situatie dat je een regelbare voeding hebt waar twee of drie motoren op kunnen worden aangesloten. Erg eenvoudig om van 33 naar 45 toeren te gaan en de juiste snelheid vast te zetten. De voeding van Bernard Fuss die ik inmiddels op jouw advies heb aangeschaft is een uitstekende en relatief goedkope oplossing. Het lijkt alsof de afstand van de motor tot het chassis vrij groot is. Ik heb er maar 1cm tussen zitten. Net even gekeken en ligt er inderdaad nogal wat slijpsel op een van de motortjes. Afstand wat vergroot (1,5cm) en even bekijken of alles nu wel goed loopt. Klinkt het nu met drie ipv 1 beter? Of met drie ipv 2? Ziet er in ieder geval indrukwekkend uit. Tot maandag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts