Sandermans Posted 18 oktober 2008 Report Share Posted 18 oktober 2008 Hey, Ik ben net een trotse eigenaar geworden van een Cambridge Audio Azur 840A V2 versterker met B&W DM6 luidsprekers. Nu zou ik de luidsprekers vervangen door een ander paar, daarbij vraag ik jullie advies. Ik had de 703 van B&W in gedachten. Iemand een beter voorstel want mijn kennis over luidsprekers is niet zo ruim . Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 18 oktober 2008 Report Share Posted 18 oktober 2008 Hoi Sandermans, en welkom op deze hangplek voor audioten. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en dan ook jezelf nog gaan verwennen met nieuwe speakers.....Jij moet een gelukkig man zijn. Ik als NIET B&W liefhebber zou eerder gaan luisteren naar Audio Physic Tempo VI, Dali Mentor 6, Dynaudio Focus 220, Focal Profile 918 of Pi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandermans Posted 18 oktober 2008 Author Report Share Posted 18 oktober 2008 Ja er zitten inderdaad leuke speakers tussen, ik weet wat doen volgende week . Bedankt voor het advies! Andere voorstellen blijven altijd welkom hoor! Sander Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts