Miracle. Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 Tja Miracle, dat kreeg je in kamer 6 wel voor elkaar. heb daar Nine Inch Nails maar wijselijk in mijn tas gelaten.... Vind dat ook leuker omdat bij de dure sets te doen waar die mensen naar een triangel zitten te luisteren..... Ik had ook graag wat Type O Negative of Nightwich Live (had ik op de VAD gekocht) op de duurdere sets gehoord, maar ze wilden er geen van allen aan. Heb het bij meerdere gevraagd, maar ze vonden dat geen muziek voor op een VAD show. Maw de apparatuur is gewoon niet toerijkend om dat soort muziek mooi weer te geven. In kamer 6 heb ik Type O Negative ook op de monitoren gehoord, en dat klonk heel behoorlijk voor wat er stond, en vermoed dat het meeste wat er op de VAD stond het niet beter zou doen. Juist dat soort muziek is heel moeilijk om goed weer te geven, maar als je dat voor elkaar hebt klinkt de rest ook goed, of zelfs nog beter dan op apparatuur die voor die pingelpongeltroep gemaakt is. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 4 november 2008 Report Share Posted 4 november 2008 Ja juist, pingepongeltroep Daar test je geen set mee. Tubejack, Het zelfde en anders. Ik vind ze wel goed..... heb ze dan ook allemaal hahaha. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 4 november 2008 Report Share Posted 4 november 2008 Ja juist, pingepongeltroep Daar test je geen set mee. Offtopic Nou..... Het leuke van mijn hobby is, naast blije mensen... dat ik nog wel eens een CD krijg Net een CD gekregen vol "tingeltangelmuziek" dacht ik ......het is Fusion. http://nl.wikipedia.org/wiki/Fusion_(muziek) Om precies te zijn S.M.V. Thunder, of ik het mooi vind of niet (daar ben ik nog niet uit) je set moet w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 Ik zal er aan denken. Een album haal ik ook wel maar twee ook niet. Dus afwisselen. Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 9 november 2008 Report Share Posted 9 november 2008 Ja, de muziekkeuze. Misschien kunnen we daar eens een boom over op zetten. Wat moet nu een goede demo van 15 minuten kunnen laten horen, welke muziek dient er dan de revue te passeren? Graag muziekstijl - band & track. En er van uitgaan dat we radiostijl doen, dus 3-4 minuten per track, anders gewoon uitfaden. Dus 4-5 nummers om een stereoset te laten excelleren. Daar was ooit al eens de Hear.nl CD voor samengesteld, maar wat mij betreft had daar best ook wat andere muziek bij mogen zitten. Vooral live muziek mis ik daar wel op. Als ik een set in 15 minuten moest demonstreren zou ik dat bijvoorbeeld met de volgende muziek doen: - No Frontiers - The Corrs unplugged - The man who sold the world - Nirvana unplugged - Joining you - Alanis Morrisette unplugged - Out of nowhere - John Green (van Jazz at the Pawnshop, CD 2) - One robot's dream - Joe Satriani Live Ik vind dat een werkelijk goede set in staat moet zijn het live gevoel weer te geven, en niet alleen met uitgewogen tingeltangelmuziek, maar overal mee. Als een set de bovengenoemde muziek allemaal goed weer kan geven en de luisteraar het gevoel kan geven er ook echt bij te zijn is de set ook in staat andere muziek mooi weer te geven. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 9 november 2008 Report Share Posted 9 november 2008 Ahum mijn lijstje dan maar, 1) Buena - Morphine (Cure for pain) 2) Inheritance - Talk Talk (Spirit of eden) 3) Drowned world/substitute for love - Madonna (ray of light) 4) Somewhat damaged - Nine Inch Nails (the Fragile) 5) Wish you where here - Pink Floyd (Pulse) Is ook wel wat ik vaak bij me heb. Een stuk klassiek is vaak ook aanwezig maar dat duurt te lang. Maar vind met name dat een set emotie moet kunnen weergeven. Ook als die emotie mat bank en al achter over vallen is..... Sluit me dus verder aan bij Miracle. Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts