Erjee Posted 22 oktober 2008 Report Share Posted 22 oktober 2008 Nu heb ik dus de M.f. te leen en ik hoor het verschil niet. en breng deze dus weer terug naar de eigenaar. Mocht je nog steeds interesse hebben in een versterker voor je hoofdtelefoon, neem dan eens contact op met AudioXperience in Nuenen. Die hebben veel kennis op het gebied van de hoofdtelefoon en alles daaromtrent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stone56 Posted 22 oktober 2008 Report Share Posted 22 oktober 2008 James misschien is de V3 van MF (tweedehands) een goed idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 22 oktober 2008 Report Share Posted 22 oktober 2008 Als hij de V8 niks vindt, dan zal hij de V3 nog minder dan niks vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 22 oktober 2008 Report Share Posted 22 oktober 2008 [...] neem dan eens contact op met AudioXperience in Nuenen. Die hebben veel kennis op het gebied van de hoofdtelefoon en alles daaromtrent. jammer dat ze geen benul van presentatie op het web hebben, die site is gewoon kompleet onleesbaar (en ik heb geen benul hoe je in IE css uitschakeld en wil er eigenlijk ook helemaal niet naar zoeken) Link to comment Share on other sites More sharing options...
james bond Posted 22 oktober 2008 Author Report Share Posted 22 oktober 2008 Ben ik met je eens, die site is wat lastig. Nee ik ben niet geinteresseerd in een m.f. v3 die is waarschijnlijk nog slechter voor mij dan mijn sony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts