Guest Rev. Fatman Posted 26 oktober 2008 Report Share Posted 26 oktober 2008 ondanks het feit dat ik nog nooit van het dorp Buren heb gehoord. En we hadden nog wel een beroemde elfstedentochtschaatser met die achternaam. Dat was niet uit Buren maar van Buuren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 26 oktober 2008 Author Report Share Posted 26 oktober 2008 ben ook eigenlijk wel benieuwd naar de audiozaak die mij geen interlink gaat verkopen van 1000,- en in plaats daarvan me naar huis stuurt met een kabeltje van 10,-. de zaak als ik kom voor een demagnetiseer apparaat me de deur wijst onder het mom van "we verkopen hem wel maar hou je geld liever in je zak" werkt voor geen meter. welke zaak ga jij naartoe Kraus? ik neem aan dat jij een zaak gevonden hebt waarin ze geen exotische cd spelers verkopen en dure kabels. omdat je zo expliciet waarschuwt voor de mening van remc. ik ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 26 oktober 2008 Report Share Posted 26 oktober 2008 980 euri voor een granieten plaat. De CD versie is slechts 380 euri. 't Ding beloofd demagnetiseren en antistatische behandeling... Het verschil is thans dat ik er naar geluisterd heb en dat jij aan de hand van de verkoop prijs kennelijk al weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 26 oktober 2008 Report Share Posted 26 oktober 2008 Het verschil is thans dat ik er naar geluisterd heb en dat jij aan de hand van de verkoop prijs kennelijk al weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 oktober 2008 Report Share Posted 29 oktober 2008 (...) Zelf heb ik ervaring met het demagnetiseren van CD's en vind dat een onderschatte tweak. (...) Is er enige vorm van psiego-sosjaale OPVANG voor dit type gevallen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 29 oktober 2008 Report Share Posted 29 oktober 2008 (...) Zelf heb ik ervaring met het demagnetiseren van CD's en vind dat een onderschatte tweak. (...) Is er enige vorm van psiego-sosjaale OPVANG voor dit type gevallen?? Ben je gevallen Spido en heb je nu geen opvang?(ach wat jammer blijf maar lekker liggen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 oktober 2008 Author Report Share Posted 29 oktober 2008 (...) Zelf heb ik ervaring met het demagnetiseren van CD's en vind dat een onderschatte tweak. (...) Is er enige vorm van psiego-sosjaale OPVANG voor dit type gevallen?? Ben je gevallen Spido en heb je nu geen opvang?(ach wat jammer blijf maar lekker liggen) sta vooral niet op Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 31 oktober 2008 Report Share Posted 31 oktober 2008 Is er enige vorm van psiego-sosjaale OPVANG voor dit type gevallen Wat een frustraties, midden in de nacht. Was er niemand meer voor je op de parking? Klaarblijkelijk is zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 31 oktober 2008 Report Share Posted 31 oktober 2008 Bovenstaande, aan mij gerichtte reacties, begrijp ik niet. Dat kan ik mij nu heel goed voorstellen. Jouw alternatief doet n.l. heel iets anders dan deze "steen" , die "demagnetiseert" en deze tegel werkt op basis van een "ver boven mijn pet" elektro ontstressend chip technologie. Ga eens naar de site van Creaktiv misschien dat jij het wel kan volgen. Mijn conclusie is dat het zeker het geluid veranderd maar bij mij is deze verandering absoluut geen verbetering verlies n.l. van "muzikaliteit" het geluids beeld wordt een beetje duf, suf of iets van dien aard. Heb andere gebruikers gesproken en deze lieden hebben de tegel aangeschaft want zij zijn zeer blij met dit ding. Zij gelukkig en ik niet ongelukkig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 2 november 2008 Report Share Posted 2 november 2008 Dank, Rev. Fatman! Gezien de prijs beloofd deze tweak erg veel, maar mijn voorgestelde alternatief om een indruk te krijgen lijkt idd wat te simplistisch. Is dit product al eens ergens aan de tand gevoeld? Een goede demo zou bij mij veel vragen kunnen wegnemen. Cheerz! Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopies Posted 2 november 2008 Report Share Posted 2 november 2008 (...) Zelf heb ik ervaring met het demagnetiseren van CD's en vind dat een onderschatte tweak. (...) Is er enige vorm van psiego-sosjaale OPVANG voor dit type gevallen?? inderdaad spido, het word steeds gekker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rev. Fatman Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 Dank, Rev. Fatman! Gezien de prijs beloofd deze tweak erg veel, maar mijn voorgestelde alternatief om een indruk te krijgen lijkt idd wat te simplistisch. Is dit product al eens ergens aan de tand gevoeld? Een goede demo zou bij mij veel vragen kunnen wegnemen. Cheerz! Maar wel een bij jou thuis! Alleen dan kan je tot een al dan niet bevredigend oordeel komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 (...) Sja, ik haal ze dan ook maar van de shortlist. Een verrijking voor het interieur was het toch al niet. Beste BellaVista, Groot gelijk, BellaVista! De Perfect Performers zouden ook helemaal niks voor jou zijn! Of voor andere gekken zoals jij. Ze zijn bedoeld (en geschikt) voor mensen die wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 Ik raak toch wel erg nieuwsgierig naar die Perfect Performers....... Zijn die ergens bij een dealer te beluisteren, of moet ik daarvoor naar Appelscha afreizen? PS om misverstanden te voorkomen: dit is een serieuze vraag. - edit - Heb het gezien op de site, kan dus helaas alleen ter plaatse worden beluisterd. Ga ik toch eens doen, dan weet ik iig. waar het over gaat en of het een kandidaat kan zijn. Neem ik wel mijn buizengebakkie mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egbert Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 En niet voor dwazen die zichzelf onwijsmaken dat ze bijvoorbeeld de gevolgen van demagnetisatie van niet-magnetische dragers kunnen horen. Enige reflectie is hier misschien op zijn plaats. Kijk eens naar de discussie over OFC, Oxygen Free Copper, en de wondere efecten die daarmee zouden worden bereikt. Er zijn lieden (metallurgen) die menen dat het Oxygen Free maken meer doet dan alleen maar Oxygen Free maken. En dat nu juist dat "meer" het (al dan niet, dat laat ik open) hoorbare effect veroorzaakt. Blijkbaar zit er meer vervuiling in koper dan alleen zuurstof. Het kan bij dat de-magnetiseren net zo goed gaan om een onbegrepen effect. Zou het niet het de-magnetiseren zijn dan nog kan het nog steeds een waarneembaar effect hebben. In het absurde: de banasplit sketch met de auto die water tankt. In de optiek van Spido kan die auto dus nooit rijden, want water is geen brandstof. Weet jij veel wat daar nog meer voor slangetjes lopen, en wat daar doorheen stroomt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 (...) Er zijn lieden (metallurgen) die menen dat het Oxygen Free maken meer doet dan alleen maar Oxygen Free maken. En dat nu juist dat "meer" het (al dan niet, dat laat ik open) hoorbare effect veroorzaakt. Blijkbaar zit er meer vervuiling in koper dan alleen zuurstof. (...) Beste Egbert, Zou het - aangezien jij zelf de hoorbaarheid van bedoelde effecten open laat - niet beter zijn geweest "schijnbaar" te schrijven, in plaats van "blijkbaar"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 Ik raak toch wel erg nieuwsgierig naar die Perfect Performers....... Zijn die ergens bij een dealer te beluisteren, of moet ik daarvoor naar Appelscha afreizen? PS om misverstanden te voorkomen: dit is een serieuze vraag. - edit - Heb het gezien op de site, kan dus helaas alleen ter plaatse worden beluisterd. Ga ik toch eens doen, dan weet ik iig. waar het over gaat en of het een kandidaat kan zijn. Neem ik wel mijn buizengebakkie mee. @ moet ik naar Appelscha afreizen? Zonde van de benzine en de verspilde tijd KT88. Ik heb ze ooit gehoord werd er niet warm en niet koud van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 @ moet ik naar Appelscha afreizen?Zonde van de benzine en de verspilde tijd KT88. Ik heb ze ooit gehoord werd er niet warm en niet koud van. Ik hoor de zaken toch liever zelf. Bovendien heb ik nog wel eens wat af te handelen in die contreien (zij het niet heel vaak) dus ik hoop dat een keer te kunnen combineren met een bezoekje aan de PP-fabrikant. En voor mij is het minder ver rijden dan voor jou. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 november 2008 Author Report Share Posted 3 november 2008 niet via spido regelen dan he. want dan is klaas zogenaamd niet op de hoogte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 Ik raak toch wel erg nieuwsgierig naar die Perfect Performers....... Mag ik jou dan h Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 november 2008 Author Report Share Posted 3 november 2008 wel goed dat er een keer iemand gaat luisteren. ik mocht niet dus ik hoop kt wel. ik ken kt ook een beetje. als hij zegt dat ze de moeite waard zijn zal ik dat geloven. hij ging ook naar jbl luisteren met veel skepsis maar zei letterlijk "ik heb toch wat meer respect gekregen voor het merk" kortom we kunnen een eerlijk oordeel verwachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 hij ging ook naar jbl luisteren met veel skepsis maar zei letterlijk"ik heb toch wat meer respect gekregen voor het merk" Hmmm... is dat net zoiets als dat ze zeggen: "wat een lief babietje is het, zeg... ! " KT luisterde toch naar vliezen? Nou... die gaat dan voor het eerst echte bassen horen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 KT luisterde toch naar vliezen? Deeltijdvliezen tegenwoordig. Carvers dus. Die 3x 12" woofers geven echt wel bass hoor, ondanks dat het dipolen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 Deeltijdvliezen tegenwoordig. Carvers dus.Die 3x 12" woofers geven echt wel bass hoor, ondanks dat het dipolen zijn. Ja, 't zijn heeeeele mooie speakers... ik heb ze een jaar geleden ook eens ergens gehoord en zou bijna mijn Ap's ervoor opgeven... Maar ja, dat midden en hoog van een Ap h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 Maar ja, dat midden en hoog van een Ap h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts