Jump to content

Bedrading SME 3009 arm (voor Thorens TD 160 B)

Petor
 Share

Recommended Posts

Beste allen,

Ik ben op zoek naar bedrading voor mijn sme-tonearm. Ik ben al bij verschillende bedrijven geweest maar die kunnen mij niet helpen. Ken je iemand die deze draden heeft, of heb je die zelf dan hoor ik graag van je!

Groet,

Peter

( vrijwel ) elke audiozaak kan armbedrading bestellen bij Tonar of ASWO, ook zilverdraad behoort tot de mogelijkheden te vinden bij bijvoorbeeld dealers van Analogue Audio.........

B)

Bedankt, maar niet iedere audiozaak heeft het; Raf en Polectro in Amsterdam niet, de importeur voor Thorens niet (want gaat om speler die door het oude bedrijf Thorens is gemaakt en niet door de opvolger daarvan.)

Ik ga naar clearaudio kijken. Enig idee van de prijzen?

Peter

Neen sorry, geen prijzen zo in m'n hoofd, behalve voor dat zilverdraad deze ligt tussen de € 50 en € 65 afhankelijk van de lengte.

Vorige week wel draadjes besteld bij ASWO maar nu even kwijt wat ze moesten kosten.

:(

Overigens heb ik ze besteld voor Ruad op de Jan Tooropstraat in Amsterdam, je zou misschien ook wel even kunnen kijken bij Muco of Rotor.

Bedankt, maar niet iedere audiozaak heeft het; Raf en Polectro in Amsterdam niet, de importeur voor Thorens niet (want gaat om speler die door het oude bedrijf Thorens is gemaakt en niet door de opvolger daarvan.)

Ik ga naar clearaudio kijken. Enig idee van de prijzen?

Peter

Beste Peter,

niet iedere audiozaak heeft het

Nee, dat haalt je de koekoek! Betekent gewoon dat ze te bes*dem*terd zijn om het voor je te bestellen. Want bijv. Tonar heeft gewoon setjes liggen, hoor. (No. 4056.) En die zijn prima!