Jump to content

doe-het-zelf audio

johnrtd
 Share

Recommended Posts

(...) wanneer het om gedrag gaat is er geen sprake van bewijsvoering en conclusies die ergens op slaan.

dat is namelijk menselijk en niet controleerbaar , meetbaar of voorspelbaar

Beste m44,

Guest tubejack
klaar in dit topic met dit onderwerp....

Mooi, ik weet niet of het jullie opgevallen is, maar dit topic gaat over doe-het-zelf audio iets waar

ik mijn medemens wat radio betreft probeer aan te moedigen :rolleyes:

Het zou fijn zijn, als jullie (M44 en Spido) verder in e.e.a. of-topic gedeelte verder gaan ruzieen.

Beetje verspilde energie trouwens...... zonde jullie zijn beide ergens heel goed in.... lummels! :lol:

Voor wie de TOP-2000 met heel bijzonder geluid willen meemaken, koop een Sansui TU-217/317 of een

Akai AT-2400/2600 en bouw hem zelf om.

Kan nog net, voor de kerst :)

(...). Geef mij mijn vrijheid terug, ik wil onder de invloed van paddo's hoeren kunnen neuken, daar heeft de overheid niks mee te maken. (...)

Beste Mordante,

Doe dat dan op je eigen eilandje of zo, zodat je geen aanstoot geeft en onschuldige anderen niet besmet met de smerige ziektes en aandoeningen die je dan ongetwijfeld gaat oplopen. En zodat je niet op kosten van de gemeenschap in een duur ziekenhuis moet worden verpleegd (en daar dan de zorg steelt van een brave burger (m/v) die door jouw onverantwoordelijke levensstijl niet geholpen kan worden), als je na zo'n liederlijk leven door je eigen stomme schuld rillend en gillend, kwijlend en ijlend ligt weg te etteren in de goot.

Misschien dat een moderator hier eens de bezem doorheen kan halen, want dit slaat helemaal nergens meer op.

Ik ben het overigens met mordante eens, in elk geval met betrekking tot het gequote stuk.

Mischa