m44 Posted 4 november 2008 Report Share Posted 4 november 2008 wie weet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 november 2008 Report Share Posted 5 november 2008 Heb jij het al geprobeerd? (Of was de pindakaas op? ) Dan zou ik eerder dat spul om krassen uit je telefoonscherm te halen gebruiken Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 november 2008 Author Report Share Posted 5 november 2008 Heb jij het al geprobeerd? (Of was de pindakaas op? ) Dan zou ik eerder dat spul om krassen uit je telefoonscherm te halen gebruiken nee ik zoek baking soda. das volgens mij hetzelfde als zuiveringszout en dan de voor de mens ongevaarlijke vorm. niet de schoonmaak soda Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 5 november 2008 Report Share Posted 5 november 2008 Heb jij het al geprobeerd? (Of was de pindakaas op? ) Dan zou ik eerder dat spul om krassen uit je telefoonscherm te halen gebruiken nee ik zoek baking soda. das volgens mij hetzelfde als zuiveringszout en dan de voor de mens ongevaarlijke vorm. niet de schoonmaak soda Hebben ze meestal wel bij een toko. Wij hebben het hier ook in huis en in elk geval daar gekocht. Maar serieus, geloof jij echt in die schoonmaakmethode M44? Denk jij niet dat het een leuk filmpje is om ons op het verkeerde been te zetten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 5 november 2008 Report Share Posted 5 november 2008 Don't try this at home, folks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 november 2008 Author Report Share Posted 5 november 2008 die jongens doen vaak leuke proefjes. lijken scheikundig aardig onderlegt. maar en ouwe k*t cd kan ik wel proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 5 november 2008 Report Share Posted 5 november 2008 Maak dan gelijk die High End Speakers die zij maken met een papieren bordje, alu-folie, plakband en een cent. Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 november 2008 Author Report Share Posted 5 november 2008 daarop is de PP gebaseerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 wie weet? Nou, JIJ NIET, in elk geval! P.S. Is het wel ethisch te verantwoorden dat je de manuele bezigheidstherapie van je psychiatrische cli Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 november 2008 Author Report Share Posted 6 november 2008 wat aardig dat je mijn werk er weer bij haalt. vooral ook hoe denigrerend je over mijn clienten/patienten spreekt getuigd van een groot man. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 vooral ook hoe denigrerend je over mijn clienten/patienten spreekt getuigd van een groot man. Uhh, zijn in jouw werk je leidinggevenden je clienten/patienten Lijkt mij wel verwarrend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 vooral ook hoe denigrerend je over mijn clienten/patienten spreekt getuigd van een groot man. Uhh, zijn in jouw werk je leidinggevenden je clienten/patienten Lijkt mij wel verwarrend. Goed lezen, maar het is ook niet de eerste keer dat Spido het hier over heeft. En ik zou liever zien dat Spido en m44 hun gekibbel in de zandbak uitvechten dan hear Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 Ach, Spido was op zich niet cynisch over de cli Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 Ach, Spido was op zich niet cynisch over de cli Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 Maarrrr heb je het nu wel of niet al geprobeerd. En niet de boterham met pindakaas van je zoon afpikken he.... Anders kom ik eens bij je langs. Er is nu ook zo'n machientje met van die flapjes 30euries kost het en werkt volgens de krant. Tja, Ik werkte voordat ik een ruk salaris kreeg (hahaha) in de metaal en daar hadden we mooie polijst borstels daar heb ik heel wat krassen mee weg gehaald. Groet, Andre En stop met ruzie maken stelletje etterbakken!!!! eikels assholes mothe...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 wat aardig dat je mijn werk er weer bij haalt.vooral ook hoe denigrerend je over mijn clienten/patienten spreekt getuigd van een groot man. Wees nu eens wijzer dan die gefrustreerde spiekerboer. Die zal nooit ophouden en altijd iemand blijven zoeken waar hij tegenaan kan zeiken. De persoon die het meeste hapt zal hij het meeste tegenaan zeiken. Als iedereen die kwal, maar ook de andere kwallen op dit forum zouden negeren houden ze vanzelf op. Zelfs voor een kwal als die gefrustreerde spiekerboer zal de lol er dan vanzelf een keer af gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 wat aardig dat je mijn werk er weer bij haalt. vooral ook hoe denigrerend je over mijn clienten/patienten spreekt getuigd van een groot man. Wees nu eens wijzer dan die gefrustreerde spiekerboer. Die zal nooit ophouden en altijd iemand blijven zoeken waar hij tegenaan kan zeiken. De persoon die het meeste hapt zal hij het meeste tegenaan zeiken. Als iedereen die kwal, maar ook de andere kwallen op dit forum zouden negeren houden ze vanzelf op. Zelfs voor een kwal als die gefrustreerde spiekerboer zal de lol er dan vanzelf een keer af gaan. Misschien is het handig om een lijstje te publiceren dan weet iedereen wie er genegeerd moet worden. Daarnaast weten de kwallen dan dat er van hen verwacht wordt dat ze ophouden met trollen. Wellicht helpt het? Zomaar een idee. Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 november 2008 Report Share Posted 7 november 2008 Ben bang dat dat niet gaat helpen Kwabbernoot. Kijk even op de vorige pagina. Op jou post #7 moest M44 zo nodig in post #8 azijn gaan zijken richting Spido: daarop is de PP gebaseerd M44 kent Spido al wat langer en weet precies wat er gebeuren gaat. Dergelijk gestook is al heel lang niet grappig meer. Dus ja, wie zit er nou wiens kauwgom te jatten en voor ons allen dit draadje te zieken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 7 november 2008 Author Report Share Posted 7 november 2008 Ben bang dat dat niet gaat helpen Kwabbernoot. Kijk even op de vorige pagina. Op jou post #7 moest M44 zo nodig in post #8 azijn gaan zijken richting Spido: daarop is de PP gebaseerd M44 kent Spido al wat langer en weet precies wat er gebeuren gaat. Dergelijk gestook is al heel lang niet grappig meer. Dus ja, wie zit er nou wiens kauwgom te jatten en voor ons allen dit draadje te zieken? er staat wel een emoticom bij die volgens mij aangeeft het niet al te serieus te nemen. ik ben vorige week al gestopt met sneren te maken. dit was voor mijn idee totaal niet in die orde. de opmerking die ik maak wanneer hij over mijnn clienten en werk begint is zoals je ziet cynisch van aard en hoeft niet opgevat te worden als azijn zeiken. maar goed als zelfs een grapje al verkeerd valt binnen de (mede door mij) gecreeerde context zal ik dat ook niet meer doen en helemaal niet meer op spido reageren. blijkbaar is dat te lastig voor de mensen hear. als ik in de richting van KT een opmerking had gemaakt van die aard richting zijn buizenbak was het niet zo opgepakt. volgens mij is Klaas best een geschikte vent. zijn alterego doet echter dingen die bij mij reacties oproepen. maar de boodschap is duidelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 7 november 2008 Report Share Posted 7 november 2008 (...) volgens mij is Klaas best een geschikte vent. zijn alterego doet echter dingen (...) Beste m44, Waarom haal jij toch altijd die Klaas er bij? Die Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 november 2008 Report Share Posted 7 november 2008 maar goed als zelfs een grapje al verkeerd valt binnen de (mede door mij) gecreeerde context zal ik dat ook niet meer doen en helemaal niet meer op spido reageren. Natuurlijk mag je op Spido reageren net zoals iedereen op elkaar mag reageren. blijkbaar is dat te lastig voor de mensen hear. Blijkbaar is het voor jou lastig om niet te gaan zitten katten als daar geen aanleiding toe is. Moet je ook niet raar opkijken als je de bal terug krijgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 7 november 2008 Author Report Share Posted 7 november 2008 maar goed als zelfs een grapje al verkeerd valt binnen de (mede door mij) gecreeerde context zal ik dat ook niet meer doen en helemaal niet meer op spido reageren. Natuurlijk mag je op Spido reageren net zoals iedereen op elkaar mag reageren. blijkbaar is dat te lastig voor de mensen hear. Blijkbaar is het voor jou lastig om niet te gaan zitten katten als daar geen aanleiding toe is. Moet je ook niet raar opkijken als je de bal terug krijgt. je hebt mij nergens betrapt over teruggekaatste ballen. dat weet ik wel zeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 november 2008 Report Share Posted 7 november 2008 maar goed als zelfs een grapje al verkeerd valt binnen de (mede door mij) gecreeerde context zal ik dat ook niet meer doen en helemaal niet meer op spido reageren. Natuurlijk mag je op Spido reageren net zoals iedereen op elkaar mag reageren. blijkbaar is dat te lastig voor de mensen hear. Blijkbaar is het voor jou lastig om niet te gaan zitten katten als daar geen aanleiding toe is. Moet je ook niet raar opkijken als je de bal terug krijgt. je hebt mij nergens betrapt over teruggekaatste ballen. dat weet ik wel zeker Klopt en dat doe ik ook niet. Je verwart nu je zelf met Spido. Zeg, zijn jullie soms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 8 november 2008 Report Share Posted 8 november 2008 (...) volgens mij is Klaas best een geschikte vent. zijn alterego doet echter dingen (...) Beste m44, Waarom haal jij toch altijd die Klaas er bij? Die Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 8 november 2008 Author Report Share Posted 8 november 2008 maar goed als zelfs een grapje al verkeerd valt binnen de (mede door mij) gecreeerde context zal ik dat ook niet meer doen en helemaal niet meer op spido reageren. Natuurlijk mag je op Spido reageren net zoals iedereen op elkaar mag reageren. blijkbaar is dat te lastig voor de mensen hear. Blijkbaar is het voor jou lastig om niet te gaan zitten katten als daar geen aanleiding toe is. Moet je ook niet raar opkijken als je de bal terug krijgt. je hebt mij nergens betrapt over teruggekaatste ballen. dat weet ik wel zeker Klopt en dat doe ik ook niet. Je verwart nu je zelf met Spido. Zeg, zijn jullie soms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts