KOH Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 Ik heb momenteel op mijn tv de zender History channel HD en daar komt af en toe zo'n spotje langs tussen de programa's in. Ze laten dan allerlei flarden van diverse programma's zien. Er is een spotje die dagelijks langs komt met een bijzonder mooi stuk klassieke muziek als begeleiding. In het spotje wordt er iets gezegd over Ancient Civilizations en zie je beelden langs komen van o.a. de Eifeltoren, het colloseum in Rome, de pyramides in Egypte, oorlogsbeelden, veel dode soldaten in de sneeuw en een instortende brug van San Fransisco. De muziek is nogal gevarieerd maar wel klassiek van aard, ik denk barok van stijl. Er zit ook een redelijk lang stukje zang in dat lijkt op een kerkkoor (met de nodige galm). Ik vind het een prachtig stuk muziek en ik wil er meer van weten en horen maar ik heb geen enkel benul wat het is en van wie het is. Ik heb nu al twee avonden geconstateerd dat het in de buurt van 19.15 uur langs komt. Ik heb al wat rondgestruind op internet maar kan niets vinden. Iemand die zo weet wat ik bedoel en die me kan vertellen wat het is?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 Kijk eens op hun internetsite / HD internetsite. Daar zal vast een e-mail adres bij horen. Daar een mailtje naartoe sturen met je vraag. Die zullen je vast kunnen vertellen wat het precies is. Van klassieke muziek zijn zoveel verschillende uitvoeringen dat het mij onbegonnen word om ernaar te gaan gissen van welke uitvoerende het is. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts