Jump to content

Bastanis speakers

alabaster
 Share

Recommended Posts

Ik vind in ieder geval de houten constructie verschrikkelijk dun. Zoiets moet toch onmiddellijk meetrillen als je wat luider begint te spelen! :blink:

Dit kan toch niet goed gaan?

BTW, denk je dat 'gewone' speakers van veel dikker materiaal gemaakt worden? :rolleyes: Die trillen trouwens ook mee. En dat hoeft ook niet pers

Guest kikkervisje

IMG_0697Large.JPG

Dit heb ik ooit gehoord op een DiyDay in het Oosten des Lands en daar bij een vage herinnering dat Bas zelf wat ongemakken had met zijn v.v.tje .

Dus de performance was daar niet echt optimaal.

Jammer dat dit evenement terziele is. :(

IMG_0697Large.JPG

Dit heb ik ooit gehoord op een DiyDay in het Oosten des Lands en daar bij een vage herinnering dat Bas zelf wat ongemakken had met zijn v.v.tje .

Dus de performance was daar niet echt optimaal.

Jammer dat dit evenement terziele is. :(

Heej, das Zutphen inderdaad!

Was mooie demo met de Bastanis. Erg snel en detailrijk. Wel vielen me wat bundelingseffecten op. Helaas kon mijn setje zuiltjes (zie op de foto achterin) nog niet spelen...

Hier een foto van een stel Bastanis Atlas speakers. Ze kunnen dus ook mooi zijn.

Josbastanis.jpg

Die zien er inderdaad mooi uit!

Ga eens zoeken naar een Dealer waar ik dit type eens kan beluisteren. Mijn interesse is wel gewekt moet ik zeggen.

Guest kikkervisje

Hier een foto van een stel Bastanis Atlas speakers. Ze kunnen dus ook mooi zijn.

Josbastanis.jpg

Die zien er inderdaad mooi uit!

Ga eens zoeken naar een Dealer waar ik dit type eens kan beluisteren. Mijn interesse is wel gewekt moet ik zeggen.

IMG_0697Large.JPG

Daar staat hij Google maar op Bas Horneman. :)