WanFie Posted 29 november 2008 Report Share Posted 29 november 2008 Even los van dat alles. Ik zou graag eens die Perfect Performers en die Pied Pipers beluisteren en dan een zo eerlijk mogelijk commentaar geven.Als dat geregeld kan worden en dan met een paar andere luidsprekers erbij van een "gerenommeerd" merk. Dus 3 en niet meer. Dan kom zelfs ik naar een luister bijeenkomst. Wel wat muziek die ik vaker gebruik om luidsprekers aan de tand te voelen draaien dan. HDerkx Misschien iets voor een nieuwe bijeenkomst in Bussum..??? Ik heb voorlopig nog Piedpipers (al zijn die "wat" gemodificeerd). Ik denk dat Klaas ook wel wil komen met een paar Pepe's. Dan de Ultimo's en nog een paar echte referentie (fabrieks)speakers. Ik vrees dat de pepe's gaan winnen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 29 november 2008 Report Share Posted 29 november 2008 als spido nu bij klaas een paar PP kan regelen en Keith Marshall een paar Impuls black magics meeneemt iemand die een paar mooie amps en cd speler regelen en we zijn er Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 29 november 2008 Report Share Posted 29 november 2008 Voor die versterkers kan ik ook wel zorgen... of wordt het dan weer saai... "n echt goede CD speler... de Astin Trew van Arden...?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 29 november 2008 Author Report Share Posted 29 november 2008 Als zoiets inderdaad gaat plaats vinden wil ik daar wel bijzijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 30 november 2008 Members Report Share Posted 30 november 2008 Voor die versterkers kan ik ook wel zorgen... of wordt het dan weer saai... "n echt goede CD speler... de Astin Trew van Arden...?? Is geen punt hoor, kan geregeld worden. Desnoods een gehele Astin set met Dutch Speaker Systems, zijn ook (hoe kan het ook anders met zo'n naam) van Nederlandse makelij, dan wordt het een dagje hollandse luidspreker-glorie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 1 december 2008 Report Share Posted 1 december 2008 (...) heel toevallig zijn mijn ervaringen gaseerd op de Monacor sph-165KE en KEPdus de 16 cm KEVLAR units made in Taiwan met en zonder fasekegel je grbuikt die zooi door je gehele luidsprekerlijn dus weet welke ik bedoel en ja ze worden ook onder de naam number one verkocht a 75 euro/stuk Beste RALF, "Heel toevallig" heb je toen dus de beste 16,5 cm bas/middentoners gekocht die er te vinden zijn - ongeacht de prijs! Ik houd het er maar op, dat JIJ de oorzaak was van de teleurstellende prestaties, en niet de Monacor units. Want wie "gaseerd" schrijft in plaats van "gebaseerd", en "grbuikt" in plaats van "gebruikt", kan best wel heel aardig, vriendelijk en sympathiek zijn, maar geeft ook blijk van een hoge mate van onzorgvuldigheid. (...) ...eeeeeeeeehhhhhhhhh spido............jij beweert toch altijd dat Klaas die ervaring heeft......en dat Klaas een ander persoon is....... Hiermee laat je jezelf wel heel erg door de mand vallen, zogenaamd dode spiekerboer. (...) Beste Miracle, Spido beschikt over alle ervaring en kennis waarover hij w Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 25 december 2008 Report Share Posted 25 december 2008 @ Spido, Wordt dat nog wat met dat vergelijk van die Perfect Performers? Ik wil dat wel bijwonen ipv mijn onechte halfbroer. HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 27 december 2008 Report Share Posted 27 december 2008 @ Spido, Wordt dat nog wat met dat vergelijk van die Perfect Performers? Ik wil dat wel bijwonen ipv mijn onechte halfbroer. HPMD Beste HPMD, Weet ik veel? Ik maak geen afspraken voor KF. En zeker geen afspraken waarvoor hij met honderden kilo's speksteen door het land moet toeren. Maar als die vergelijking bij hem thuis kan plaatsvinden, is er geen belemmering. Bij KF is, op afspraak, elke luidspreker (met eigenaar, evt. ook met eigen versterkers e.d., en natuurlijk met eigen vertrouwde CD's) welkom voor vergelijking. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RALF Posted 21 mei 2021 Report Share Posted 21 mei 2021 Aantal jaren later in het bezit van een paar Impulse prototype luidsprekers ontworpen door Keith Marschal. klinken fantastisch. Eigenlijk beter dan de Scan Speak Ultimos Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcrepe Posted 8 augustus 2021 Report Share Posted 8 augustus 2021 https://link.marktplaats.nl/m1726179467 ralf, kun jij deze meneer mogelijk helpen? martin Repe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts