Reggaelover Posted 1 december 2008 Report Share Posted 1 december 2008 hallo.ik ben in het bezit van een nad c 372 geintegreerde versterker en zou daar mee willen bi ampen.volgens de handleiding moet dat zeker kunnen met of de c 270 of de c 272 eindversterker.zijn er mensen op dit forum die deze combinatie hebben staan of hebben gehad en mij daarover kunnen vertellen hoe het een en ander klinkt hoe het aangesloten zit etc.mijn speakers zijn bns el t6 vloerstaanders.impedantie 6 ohm.100 watt.crossover frequentie 700&3k.graag hoor ik van jullie.groet Donald Link to comment Share on other sites More sharing options...
donic Posted 4 december 2008 Report Share Posted 4 december 2008 Donald, op 23 juli 2008 is er een topic gestart met dezelfde vraag. Misschien dat je daar kunt kijken....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 6 december 2008 Report Share Posted 6 december 2008 Waarom zou je willen bi-ampen als je die nieuwe versterker nog moet kopen? Wil je actief filteren (d.w.z. de filters uit de BNS omzeilen...zou ik niet doen...)? Ik denk dat het het geld niet waard is. Dan kun je beter je NAD inruilen voor iets beters en niet gaan bi-ampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts