Gerard1960 Posted 6 december 2008 Report Share Posted 6 december 2008 Hallo, Dit is voor mij het eerste bezoek op hear.nl. Voor mij is dit de beste mogelijkheid om op het gebied van audio en video meer info te krijgen. Mijn Tannoy mercury 3 heeft nml. een defecte speaker (hoge tonen). De middencone is los gekomen van de speaker. Waar kan ik deze laten repareren en/of waar kan ik een nieuwe bestellen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 6 december 2008 Report Share Posted 6 december 2008 De importeur is: HNNY Benelux b.v. Address POSTBUS 5004 CAPELLE AAN DEN IJSSEL 2900 EA Contacts RAOUL EURLINGS Phone +31 (0)900-235 4669 Email info@hnny.nl Website www.hnny.nl Mijn ervaringen zijn zeer goed met deze importeur. Gewoon een mailtje sturen. Waarschijnlijk moet je allebei de tweeters vervangen, om verschillen te vermijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 6 december 2008 Report Share Posted 6 december 2008 Waarschijnlijk moet je allebei de tweeters vervangen, om verschillen te vermijden. Dit is misschien niet nodig. Bij mijn Thiel's 2.3 zijn alle units van Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 6 december 2008 Report Share Posted 6 december 2008 Oeps, maar Thiel heeft natuurlijk wel een heel erg strenge kwaliteitscontrole, als je op de prijzen af mag gaan van de losse units. Daar worden ze zeker niet gepaard omdat dat niet nodig is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 december 2008 Report Share Posted 11 december 2008 (...) Daar worden ze zeker niet gepaard omdat dat niet nodig is... (...) Beste Threshold, "Commercieel nodig", bedoel je zeker? Wanneer het "technisch nodig" zou zijn, moet deze fabrikant omzien naar toegeleverde units met een kleinere kwaliteitsspreiding! Link to comment Share on other sites More sharing options...
threshold Posted 12 december 2008 Report Share Posted 12 december 2008 (...) Daar worden ze zeker niet gepaard omdat dat niet nodig is... (...) Beste Threshold, "Commercieel nodig", bedoel je zeker? Wanneer het "technisch nodig" zou zijn, moet deze fabrikant omzien naar toegeleverde units met een kleinere kwaliteitsspreiding! Daar zeg je me wat! Prijzige full range speakers worden nog weleens gepaard, of andere dure complete speakers om de kleinste verschillen tussen links en rechts te elimineren. Vanuit commercieel oogpunt zullen deze Tannoys bij de productie wel niet gepaard worden. Echter bij vervanging van een tweeter waarvan nog een grote voorraad is dan juist weer wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts