Miracle. Posted 14 juli 2009 Report Share Posted 14 juli 2009 Ben benieuwd naar de ervaringen. Heb je nog een test/demo gedaan? Nope, blind (alhoewel, blind) gekocht. Ik vond hem er zo mooi uitzien dat ik hem gewoon heb besteld. Daarbij zijn ze relatief niet eens duur, dus ik geloof nooit dat ik me er een buil aan kan vallen. Ik meld wel hoe hij bevalt (of niet!) als ie binnen is... Als die nu bevalt, geef mij het kleintje dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 mijn techniek worden overigens plastic binnenhoes-linings geweerd. Of beter: uit de papieren binnenhoezen gescheurd.Vroeger hadden we Ter Meulen Post, waar je eerlijke papieren binnenhoezen kon bestellen. Why do all the good ones die so young? Had je vroeger geen binnenhoezen van rijstpapier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 28 juli 2009 Report Share Posted 28 juli 2009 Even een beetje reclame maken. Ik heb nu inmiddels 2x mijn LP's besteld bij vinylvinyl.nl. Ik ben zeer tevreden over de snelheid waarmee mijn bestelling in huis was. Bij mijn 1e bestelling liep het betaalsysteem vast, maar 1 telefoontje was genoeg om het in orde te krijgen en de volgende dag had ik alles keurig in huis. Bij mijn 2e bestelling heb ik mijn LP's laten reinigen en nu valt het me enorm op dat de LP's stiller klinken. Ik heb zelf een Okki Nokki en gebruik L'Art du Son reiniger, maar zo stil krijg ik ze niet. Vandaar dat ik ze toch maar even een mailtje heb gestuurd met de vraag welke reiniger zij gebruiken. Denken jullie dat de machine nog veel verschil kan uitmaken? Groeten, Gerald Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 28 juli 2009 Report Share Posted 28 juli 2009 Denken jullie dat de machine nog veel verschil kan uitmaken? Groeten, Gerald Ik krijg LP's altijd stiller met mijn HANNL dan een maat van me met zijn ON krijgt. We gebruiken beiden de vloeistof van Pebbles. Vaak als hij hier komt luisteren tikken en ruisen de (op zijn ON ding schoongemaakte) LP's die hij meebrengt nog iets, wat volledig verdwijnt nadat ze op de HANNL zijn geweest. Dat zou natuurlijk kunnen komen door de tweede wasbeurt, maar we hebben dat ook al eens uitgeprobeerd met wat nieuwe LP's die we beiden gekocht hadden. Hij op zijn machiene gewassen, ik op die van mij. Ook dat gaf een duidelijk verschil. De HANNL zuigt ook duidelijk harder af dan de ON. Borstel gebruiken we overigens de zelfde, van HANNL. Die van hem was versleten en de HANNL was dichter bij huis te koop dan een ON. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 28 juli 2009 Report Share Posted 28 juli 2009 ..de HANNL zuigt ook duidelijk harder af dan de ON... Eindelijk een vergelijk van enkele wasmachines: tnx Miracle Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 28 juli 2009 Report Share Posted 28 juli 2009 Even een beetje reclame maken. Ik heb nu inmiddels 2x mijn LP's besteld bij vinylvinyl.nl. Ik ben zeer tevreden over de snelheid waarmee mijn bestelling in huis was. Bij mijn 1e bestelling liep het betaalsysteem vast, maar 1 telefoontje was genoeg om het in orde te krijgen en de volgende dag had ik alles keurig in huis. Bij mijn 2e bestelling heb ik mijn LP's laten reinigen en nu valt het me enorm op dat de LP's stiller klinken. Ik heb zelf een Okki Nokki en gebruik L'Art du Son reiniger, maar zo stil krijg ik ze niet. Vandaar dat ik ze toch maar even een mailtje heb gestuurd met de vraag welke reiniger zij gebruiken. Denken jullie dat de machine nog veel verschil kan uitmaken? Groeten, Gerald Dit is de Pebbles schoonmaakmachine die Vinylvinyl gebruikt om te reinigen. Echt een fantastisch apparaat, laat mijn platen die ik bij ze bestel altijd reinigen. Dit is de tot maar ook flink aan de prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 29 juli 2009 Report Share Posted 29 juli 2009 ...de Pebbles schoonmaakmachine... ...een fantastisch apparaat, maar ook flink aan de prijs... Voor ongeveer de helft van de prijs heeft Hannl de Micro Edition. Een betaalbaarder alternatief of n Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 29 juli 2009 Report Share Posted 29 juli 2009 ...de Pebbles schoonmaakmachine... ...een fantastisch apparaat, maar ook flink aan de prijs... Voor ongeveer de helft van de prijs heeft Hannl de Micro Edition. Een betaalbaarder alternatief of n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 29 juli 2009 Report Share Posted 29 juli 2009 ik ben niet bekend met Hannl wassers. Wat ik wel weet is dat wanneer je maar genoeg vloeistof gebruikt om de vervuiling op te lossen de meeste platenwasserts het zelfde presteren. In het droogzuigen treedt er inderdaad een verschil op. Ik gebruik nog steeds mijn Okki met veel plezier en tevredenheid en ik weet dat ook dat ik mijn platen daarna nog 10 tot 15 minuten moet laten nadrogen, maar ze worden brandschoon. Pppppppffffffffffffff Nee maar Paul, 10 / 15 minuten laten drogen; zelfs Klaas & Spido hebben hun nat afgespeelde platen sneller droog. Heb jij je Okki destijds bij Fred Flintstone gekocht? Denk dat je maar eens moet overwegen om de HEAR-serviceforumdokter te gaan raadplegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 29 juli 2009 Report Share Posted 29 juli 2009 ik ben niet bekend met Hannl wassers. Wat ik wel weet is dat wanneer je maar genoeg vloeistof gebruikt om de vervuiling op te lossen de meeste platenwasserts het zelfde presteren. In het droogzuigen treedt er inderdaad een verschil op. Ik gebruik nog steeds mijn Okki met veel plezier en tevredenheid en ik weet dat ook dat ik mijn platen daarna nog 10 tot 15 minuten moet laten nadrogen, maar ze worden brandschoon. Pppppppffffffffffffff Nee maar Paul, 10 / 15 minuten laten drogen; zelfs Klaas & Spido hebben hun nat afgespeelde platen sneller droog. Heb jij je Okki destijds bij Fred Flintstone gekocht? Ik wil dat de etiketten ook 100% droog zijn voordat de platen de hoes ingaan. En aangezien er bij de Okki geen klem zit die de etiketten beschermd worden die wel eens nat. Denk dat je maar eens moet overwegen om de HEAR-serviceforumdokter te gaan raadplegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 29 juli 2009 Report Share Posted 29 juli 2009 ...de Pebbles schoonmaakmachine... ...een fantastisch apparaat, maar ook flink aan de prijs... Voor ongeveer de helft van de prijs heeft Hannl de Micro Edition. Een betaalbaarder alternatief of n Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 29 juli 2009 Report Share Posted 29 juli 2009 Thanks allemaal! Toch leuk al die reacties en iets om over na te denken. Ik moet zeggen dat ik een eventuele investering in een betere wasmachine best zou kunnen rechtvaardigen voor me zelf. Eerst maar even kijken welke vloeistof vinylvinyl gebruikt en dat eens uitproberen met mijn ONding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 1 augustus 2009 Report Share Posted 1 augustus 2009 Een platenreinigingsmiddel van uit de andere kant van de wereld. En een gebruikersinstructie welke mij heel erg aanspreekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 1 augustus 2009 Report Share Posted 1 augustus 2009 Goeie Tip* Kikkervisje! Felicitaties met je nieuwe avatar. @ Miracle: die Hannl lijkt een soort 'beste koop'. Voorlopig liggen mijn prioriteit even ergens anders, maar deze komt op mijn short-list... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 1 augustus 2009 Report Share Posted 1 augustus 2009 Kikkervisje! Felicitaties met je nieuwe avatar. Ja, hoe het kan groeien he. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 1 augustus 2009 Report Share Posted 1 augustus 2009 ...hoe het kan groeien... ...je weet maar nooit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 2 augustus 2009 Report Share Posted 2 augustus 2009 Kikkervisje! Felicitaties met je nieuwe avatar. Ja, hoe het kan groeien he. Er zijn zelfs mensen die ze op een koud programma in de vaatwasser stoppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 2 augustus 2009 Report Share Posted 2 augustus 2009 Kikkervisje! Felicitaties met je nieuwe avatar. Ja, hoe het kan groeien he. Er zijn zelfs mensen die ze op een koud programma in de vaatwasser stoppen. Wiedes die hebben dan ook een klein kaal kikkertje met een heeeel zacht borsteltje in die vaatwaschert zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 2 augustus 2009 Report Share Posted 2 augustus 2009 ...de Pebbles schoonmaakmachine... ...een fantastisch apparaat, maar ook flink aan de prijs... Voor ongeveer de helft van de prijs heeft Hannl de Micro Edition. Een betaalbaarder alternatief of n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 10 augustus 2009 Members Report Share Posted 10 augustus 2009 Ik krijg binnenkort eindelijk mijn nieuwe wassert binnen, de HanssAcoustic RC 20.Geen behuizing meer van spaanplaat of MDF, een lean, mean, massief aluminium platenwasmachien... ... nu nog even een mooie stofkap scoren! En Arden is het al binnen of moet je nog een weekje wachten? Ehhh, ja. Beetje een dilemma met mijn antwoord, maar goed: Ik heb hemel en aarde bewogen om ze nu zelf te kunnen gaan voeren. En dat is gelukt! Geeft dit een beetje aan hoe hij is bevallen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 11 augustus 2009 Report Share Posted 11 augustus 2009 Ik krijg binnenkort eindelijk mijn nieuwe wassert binnen, de HanssAcoustic RC 20.Geen behuizing meer van spaanplaat of MDF, een lean, mean, massief aluminium platenwasmachien... ... nu nog even een mooie stofkap scoren! En Arden is het al binnen of moet je nog een weekje wachten? Ehhh, ja. Beetje een dilemma met mijn antwoord, maar goed: Ik heb hemel en aarde bewogen om ze nu zelf te kunnen gaan voeren. En dat is gelukt! Geeft dit een beetje aan hoe hij is bevallen? Proficiat met het binnenhalen van dit wonderschoon product! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 11 augustus 2009 Members Report Share Posted 11 augustus 2009 [...] Proficiat met het binnenhalen van dit wonderschoon product! Dank je! Ben er idd erg blij mee, zo langzaamaan heb ik alles wat ik binnen wilde halen ook wel georganiseerd. Nog een paar kleine details, en het is volledig. Wat dat nog moet worden? Dat blijkt tijdens de VAD wel ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marc Posted 28 augustus 2009 Report Share Posted 28 augustus 2009 ...de Pebbles schoonmaakmachine... ...een fantastisch apparaat, maar ook flink aan de prijs... Voor ongeveer de helft van de prijs heeft Hannl de Micro Edition. Een betaalbaarder alternatief of n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pioniertje Posted 8 september 2009 Report Share Posted 8 september 2009 [...] Proficiat met het binnenhalen van dit wonderschoon product! Dank je! Ben er idd erg blij mee, zo langzaamaan heb ik alles wat ik binnen wilde halen ook wel georganiseerd. Nog een paar kleine details, en het is volledig. Wat dat nog moet worden? Dat blijkt tijdens de VAD wel ... Ik weet ook nog een leuk detail: deze prachtige platenwassert voor 499,-- Ideetje voor de VAD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 8 september 2009 Members Report Share Posted 8 september 2009 Ik weet ook nog een leuk detail: deze prachtige platenwassert voor 499,-- Ideetje voor de VAD? Ja natuurlijk! Als ze nou niet aan de straatstenen te slijten waren... Gelukkig hebben we zelf ook wel eens idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts