Henrie Posted 22 december 2008 Report Share Posted 22 december 2008 Wil je graag dat hij jouw speakers er ook tussen zet of zo? Heb je nu werkelijk niets beters te doen Het valt me gewoon op dat jij zelden positief bent over apparatuur/speakers, tenzij je ze zelf hebt gehad... That's all... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 22 december 2008 Report Share Posted 22 december 2008 Wil je graag dat hij jouw speakers er ook tussen zet of zo? Heb je nu werkelijk niets beters te doen Het valt me gewoon op dat jij zelden positief bent over apparatuur/speakers, tenzij je ze zelf hebt gehad... That's all... De'r is ook heel veel rotzooi, en ja daar heb ik ook mijn deel van gehad, dus na de , zit je er helemaal naast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 december 2008 Report Share Posted 22 december 2008 Wil je graag dat hij jouw speakers er ook tussen zet of zo? Heb je nu werkelijk niets beters te doen Het valt me gewoon op dat jij zelden positief bent over apparatuur/speakers, tenzij je ze zelf hebt gehad... That's all... De'r is ook heel veel rotzooi, en ja daar heb ik ook mijn deel van gehad, dus na de , zit je er helemaal naast. Goed, dan ben je dus zelden positief over apparatuur/speakers. Dat zul je best wel menen, daar twijfel ik niet aan. Maar het komt soms nogal zuur over, als je vaak negatief/niet positief bent over veel spullen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 22 december 2008 Report Share Posted 22 december 2008 <skip list> Het is mij nog steeds niet duidelijk waar het in zit. Ik vermoed iets in het bereik rond het laagmidden... Ik ben benieuwd wat jij van de (iets oudere en wat grotere) Magnepans vindt. Zou maar zo kunnen dat je die hogelijk waardeert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 23 december 2008 Report Share Posted 23 december 2008 Is dat een uitnodiging? Oh, even offtopic: Woensdag ruilen we de GSA met wat geluk in voor een Fuego. Weet dat jouw rug anders wenst, maar ik wilde 't toch even melden, als Citro Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 23 december 2008 Report Share Posted 23 december 2008 Helemaal mis Stijn, ik bedoel helemaal geen peperdure high-end speakers, alleen in het rijtje wat jij opnoemt zitten wat mij betreft geen toppers. Terwijl er in die prijsrange best wel goede speakers zijn gemaakt, een B&W DM2A bijvoorbeeld, tweedehands voor niet al teveel geld op te sporen laten de door jou beluisterde speakers allemaal ver achter zich, d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 december 2008 Report Share Posted 23 december 2008 Helemaal mis Stijn, ik bedoel helemaal geen peperdure high-end speakers, alleen in het rijtje wat jij opnoemt zitten wat mij betreft geen toppers. Terwijl er in die prijsrange best wel goede speakers zijn gemaakt, een B&W DM2A bijvoorbeeld, tweedehands voor niet al teveel geld op te sporen laten de door jou beluisterde speakers allemaal ver achter zich, d Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 23 december 2008 Report Share Posted 23 december 2008 Nou weet ik het verschil tussen de DM2 en DM2A w Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 december 2008 Report Share Posted 23 december 2008 B&W DM2A, in volle glorie, is nog steeds g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 december 2008 Report Share Posted 23 december 2008 Goed, dan ben je dus zelden positief over apparatuur/speakers. Dat zul je best wel menen, daar twijfel ik niet aan. Maar het komt soms nogal zuur over, als je vaak negatief/niet positief bent over veel spullen... Mijn subjectieve eerlijkheid wordt door velen niet gewaardeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 december 2008 Report Share Posted 23 december 2008 Nou weet ik het verschil tussen de DM2 en DM2A w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 23 december 2008 Report Share Posted 23 december 2008 Is dat een uitnodiging? Je bent altijd welkom (mits de thuissituatie dat toelaat), maar op 't moment heb ik Carvers staan. De planning is wel weer Maggies, maar dat zal ws. wel voorjaar worden. Oh, even offtopic: Woensdag ruilen we de GSA met wat geluk in voor een Fuego. Weet dat jouw rug anders wenst, maar ik wilde 't toch even melden, als Citro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 24 december 2008 Report Share Posted 24 december 2008 Is dat een uitnodiging? Je bent altijd welkom (mits de thuissituatie dat toelaat), maar op 't moment heb ik Carvers staan. De planning is wel weer Maggies, maar dat zal ws. wel voorjaar worden. Oh, even offtopic: Woensdag ruilen we de GSA met wat geluk in voor een Fuego. Weet dat jouw rug anders wenst, maar ik wilde 't toch even melden, als Citro Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 24 december 2008 Report Share Posted 24 december 2008 Voor een Renault Fuego zou ik een GSA nooit inruilen. De Renault Fuego is mijn eerste auto geweest. Fantastische wagen ik had toen de 2L GLX dat was echt wel comfortabel. Alles wat je nodig had zat er in of aan. Wat ik wel miste was de ab van de portieren en die is dus later zelf ingebouwd. Ik had de auto in onderdelen gekocht nog voor ik mijn rijbewijs had, ik had toen mooi de tijd om hem helemaal opnieuw te spuiten en te reviseren. daar zijn toen heel wat uren in gaan zitten. Helaas niet lang plezier van gehad, de auto al snel totaal los gereden. Dat krijg je dus als je dan net je rijbewijs hebt en je hebt iets te veel Pk's onder je voet. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted 24 december 2008 Report Share Posted 24 december 2008 Helaas niet lang plezier van gehad, de auto al snel totaal los gereden. 't Is toch juist goed, George, als je een auto snel totaal los hebt gereden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 24 december 2008 Report Share Posted 24 december 2008 Helaas niet lang plezier van gehad, de auto al snel totaal los gereden. 't Is toch juist goed, George, als je een auto snel totaal los hebt gereden? ?????????? Zo goed vind ik dat niet het was best wel een prettige auto. De auto daarna was een Renaut 4 das toch wat minder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 december 2008 Report Share Posted 24 december 2008 Helaas niet lang plezier van gehad, de auto al snel totaal los gereden. 't Is toch juist goed, George, als je een auto snel totaal los hebt gereden? ?????????? Zo goed vind ik dat niet het was best wel een prettige auto. De auto daarna was een Renaut 4 das toch wat minder. Ik denk dat knorretje op je spelfouten v.w.b. 'totaal los' doelt. Je bedoelt waarschijnlijk 'total loss' = Engels voor (vrijvertaald) 'totaal verloren'... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 december 2008 Report Share Posted 24 december 2008 Aan een Renaut 4 mankeerde sowieso al iets... Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted 24 december 2008 Report Share Posted 24 december 2008 Helaas niet lang plezier van gehad, de auto al snel totaal los gereden. 't Is toch juist goed, George, als je een auto snel totaal los hebt gereden? ?????????? Zo goed vind ik dat niet het was best wel een prettige auto. De auto daarna was een Renaut 4 das toch wat minder. Ik denk dat knorretje op je spelfouten v.w.b. 'totaal los' doelt. Je bedoelt waarschijnlijk 'total loss' = Engels voor (vrijvertaald) 'totaal verloren'... Inderdaad... Een totaal losgereden motortje draait lekker los en soepel en is zuinig. Total loss is een verzekeringsterm die minder rooskleurige vooruitzichten behelst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 24 december 2008 Report Share Posted 24 december 2008 . Leuk, zo'n wending Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 24 december 2008 Report Share Posted 24 december 2008 Helaas niet lang plezier van gehad, de auto al snel totaal los gereden. 't Is toch juist goed, George, als je een auto snel totaal los hebt gereden? ?????????? Zo goed vind ik dat niet het was best wel een prettige auto. De auto daarna was een Renaut 4 das toch wat minder. Ik denk dat knorretje op je spelfouten v.w.b. 'totaal los' doelt. Je bedoelt waarschijnlijk 'total loss' = Engels voor (vrijvertaald) 'totaal verloren'... Inderdaad... Een totaal losgereden motortje draait lekker los en soepel en is zuinig. Total loss is een verzekeringsterm die minder rooskleurige vooruitzichten behelst! Ah op die fiets. Laat ik dan zeggen dat er meer geld in gestoken moest worden om hem weer netjes op zijn wielen te krijgen dan dat hij waard was. Maar dat had je waarschijnlijk al begrepen. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 december 2008 Report Share Posted 25 december 2008 Van mijn Renault 4, lang, ja zeer lang geleden, herinner ik me • dat hij wat rijden betreft meer op een auto leek dan de eendjes die ik daarv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 25 december 2008 Report Share Posted 25 december 2008 Mijn stiefvader heeft 2 Renaults 4 gehad en de laatste was een rode 4 GTL met een 1300 cc motor. Liep altijd als een zonnetje en was voor 4 begrippen vrij luxe met lekker stoelen . Jarenlang plezier van gehad Hij stond natuurlijk wel stijf in de Turtle wax en de tectyl, dat werd elk jaar bijgewerkt, net als 2x in de wax zetten per jaar, heel gewoon was. Mooie tijden .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 25 december 2008 Report Share Posted 25 december 2008 ....... net als 2x in de wax zetten per jaar, heel gewoon was. Nog steeds een aanrader met iedere auto. Goed in de wax houden verlengt de levensduur van iedere auto aanzienlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 december 2008 Report Share Posted 25 december 2008 (...) Goed in de wax houden verlengt de levensduur van iedere auto aanzienlijk. Beste Miracle, De levensduur van een auto kan niet worden verlengd. Net zomin als jouw eigen levensduur kan worden verlengd. Want het einde is het einde, en dat kan niet worden uitgesteld. Het komt wann Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts