wilwil Posted 13 december 2008 Report Share Posted 13 december 2008 Hallo lezers Heb van iemand een 4 maand oude Philips wacs 700 muziek systeem overgenomen. Mijn probleem is dat ik de harde schijf geheel wil wissen omdat deze vol staat met honderden Turkse muzieknummers. In de gebruiksaanwijzing staat alleen het wissen van losse nummers, hetgeen zeer tijdrovend is, dus niet van grote aantallen tegelijk.Haast onbegonnen werk. Weet iemand hoe ik dit realiseren kan? Op voorhand alvast bedankt. Chris Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 17 december 2008 Report Share Posted 17 december 2008 Hallo lezers Heb van iemand een 4 maand oude Philips wacs 700 muziek systeem overgenomen. Mijn probleem is dat ik de harde schijf geheel wil wissen omdat deze vol staat met honderden Turkse muzieknummers. In de gebruiksaanwijzing staat alleen het wissen van losse nummers, hetgeen zeer tijdrovend is, dus niet van grote aantallen tegelijk.Haast onbegonnen werk. Weet iemand hoe ik dit realiseren kan? Op voorhand alvast bedankt. Chris Harde schijf uit de speler halen en formatteren in een PC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 december 2008 Report Share Posted 18 december 2008 Hallo lezers Heb van iemand een 4 maand oude Philips wacs 700 muziek systeem overgenomen. Mijn probleem is dat ik de harde schijf geheel wil wissen omdat deze vol staat met honderden Turkse muzieknummers. In de gebruiksaanwijzing staat alleen het wissen van losse nummers, hetgeen zeer tijdrovend is, dus niet van grote aantallen tegelijk.Haast onbegonnen werk. Weet iemand hoe ik dit realiseren kan? Op voorhand alvast bedankt. Chris Harde schijf uit de speler halen en formatteren in een PC. Dat kan, mits de harde schijf in een MS formaat (FAT32 of NTFS) geformatteerd is. Als Windows 'm niet als zodanig ziet, dan NIET formatteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts