Jump to content

Kharmashow bij rhapsody!

andromedaaudiodesign
 Share

Recommended Posts

Ha , zijn er nog meer mensen naar de kharma show geweest in hilversum, ik wel en een mooie gelegenheid om de grote kharmas te horen met de diamanten tweeter , de afwerking is prachtig en de sound ook , groot beeld en erg transparant alleen jammer dat er geen analoog werd gedraaid.

Mooie show vond ik .

Uitschieter vond ik de mini exq.

groetjes HJ

Ik was ook van plan om te gaan, maar doordat ik las wat de muziekkeuze zou zijn heb ik er maar vanaf gezien. Ik ben niet zo'n voorstander van spirituele muziek, en al helemaal niet uit de richting van Nepal en Tibet.

Ook de jazz en klassieke releases van ECM die gedraait zouden worden spreken mij totaal niet aan.

Erg jammer vind ik, want de gebruikte apparatuur is van zeer hoog niveau.

Mvg. Miracle.

Ik was ook van plan om te gaan, maar doordat ik las wat de muziekkeuze zou zijn heb ik er maar vanaf gezien. Ik ben niet zo'n voorstander van spirituele muziek, en al helemaal niet uit de richting van Nepal en Tibet.

Ook de jazz en klassieke releases van ECM die gedraait zouden worden spreken mij totaal niet aan.

Erg jammer vind ik, want de gebruikte apparatuur is van zeer hoog niveau.

Mvg. Miracle.

Ik draai ook liever J M Jarre en deep purple ,AC/DC ,Queen :D , maar het gaat me ook om een indruk te krijgen van wat er zoal mogelijk is in de top van het segment , vorige week Zanden , Magico en Nagra beluisterd, in het kleine kamertje met de kharma minis werd er meer van alles gedraaid overigens, mooie speaker die kleine , ook ben ik op zoek naar een geschikte voortrap , en op deze shows kun je er veel horen , de Nagra pll, plp(phono) spreekt me denk ik nog het meest aan.

Jammer, ik heb nog nooit een Kharma gehoord. Lijkt me wel leuk. Ja, de muziekkeuze kan wat vrijer worden gelaten of een beetje van alles. Maar goed de ware audiofiel is moelijk tevreden te stellen.

Een echte audiofiel koopt bij mijn weten ook geen Kharma luidsprekers.

Da's meer iets voor snobs, want de meerwaarde zit 'm niet in het geluid.

Je kunt gewoon gaan luisteren in Breda als je dat zou willen. Het zal een ontnuchterende ervaring zijn om systemen met prijzen ver in de 6 cijfers te horen spelen als iets dat eigenlijk klinkt als iets dat net 4 cijfers zou kosten, maar zo'n ervaring is de moeite waard en zet het referentiekader danig op zijn kop.

Doen! :)

Ik ben geweest, vond het redelijk klinken, niet heel super. De min's waren het fijnst denk ik. Had laatst naar een set geluisterd bestaande uit een 810 pre-amp, 850 mono amps, Nagra CDP of CDC Cd speler en Verity Parcifal speakers en ik denk dat ik dat eigenlijk nog wel beter vond klinken dan wat ze bij Rhapsody hadden staan. het was geen lange luister sessie maar wel heel erg mooi.

Heb Verity speakers nog niet vaak gehoord maar wat ik heb gehoord klonk er fijn.

En je in Hilversum werd er veel Jazz en Blues gedraaid, van het rustige ingetoge type. heb heel even Stagger Lee over de mini's kunnen spellen :)