alabaster Posted 21 december 2008 Report Share Posted 21 december 2008 Ik ben op zoek naar iemand/een bedrijf dat nieuwe membranen in een driver kan zetten, Van een van mijn midden Philips drivers is het membraan stuk en ik heb vervangende Altecs in Amerika besteld. Ze er zelf inzetten schijnt nog een lastig klusje te zijn. Ik woon in Friesland, dus het liefst zoek ik expertise ergens in het noorden. Volgens Ton van Tube Elysium is er een bedrijf in Friesland dat luidsprekers repareert, maar hij was de naam en de plaats vergeten. Bij voorbaat dank! Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 december 2008 Report Share Posted 21 december 2008 total speaker repair erg kundig Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 december 2008 Report Share Posted 21 december 2008 Ik ben op zoek naar iemand/een bedrijf dat nieuwe membranen in een driver kan zetten, Van een van mijn midden Philips drivers is het membraan stuk en ik heb vervangende Altecs in Amerika besteld. Ze er zelf inzetten schijnt nog een lastig klusje te zijn. Ik woon in Friesland, dus het liefst zoek ik expertise ergens in het noorden. Volgens Ton van Tube Elysium is er een bedrijf in Friesland dat luidsprekers repareert, maar hij was de naam en de plaats vergeten. Bij voorbaat dank! Jos Ik heb een erg goede ervaring met Audiolab in Follega. Die kan dat zeker. LINK Link to comment Share on other sites More sharing options...
alabaster Posted 21 december 2008 Author Report Share Posted 21 december 2008 Bedankt allebei. Volgens Ton moest het ergens bij Lemmer zijn en dat klopt dus wel. Bedum, Groningen is ook nog goed te doen. Mijn het-is-niet-anders adres was achter Rotterdam en ik heb een hekel aan autorijden, vooral in het westen. Dank! Jos Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 22 december 2008 Report Share Posted 22 december 2008 Deze mannen hebben ooit de rolranden vervangen van Kappa's en dat hebben ze keurig gedaan. Ik vind het wel een beetje een rommel winkel maar hij weet wel waar hij het over heeft. Wel heeft hij weinig op met oudiofielen ik zou daar ook dus niet snel een versterker kopen maar dit kan hij prima. Groetjes George. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 22 december 2008 Report Share Posted 22 december 2008 Wel heeft hij weinig op met oudiofielen Topwinkel dus! Maar inderdaad, het ziet er wel wat rommelig, en vooral ook volgepakt uit. Doet me een beetje denken aan Van Alstede, in Enschede, al is die niet echt op audio gericht, maar op elektronica in het algemeen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 25 december 2008 Report Share Posted 25 december 2008 Wel heeft hij weinig op met oudiofielenDus geen audiofiel geneuzel en geen audiofiele prijzen. Lijkt me ideaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 december 2008 Report Share Posted 25 december 2008 Wel heeft hij weinig op met oudiofielen.Groetjes George. En George, zo'n oudiofiel is dat een audiofiel op leeftijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 25 december 2008 Report Share Posted 25 december 2008 Ja, Audiolab in Follega. Heb ik mijn Matrix 801 laag unit aan toevertrouwd. Is perfect gemaakt, niet te duur, en heel snel en netjes. Dusssss. Aan jou de keus. Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts