Jump to content

Reparatie Luidspreker

alabaster
 Share

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar iemand/een bedrijf dat nieuwe membranen in een driver kan zetten, Van een van mijn midden Philips drivers is het membraan stuk en ik heb vervangende Altecs in Amerika besteld. Ze er zelf inzetten schijnt nog een lastig klusje te zijn.

Ik woon in Friesland, dus het liefst zoek ik expertise ergens in het noorden. Volgens Ton van Tube Elysium is er een bedrijf in Friesland dat luidsprekers repareert, maar hij was de naam en de plaats vergeten.

Bij voorbaat dank!

Jos

Ik ben op zoek naar iemand/een bedrijf dat nieuwe membranen in een driver kan zetten, Van een van mijn midden Philips drivers is het membraan stuk en ik heb vervangende Altecs in Amerika besteld. Ze er zelf inzetten schijnt nog een lastig klusje te zijn.

Ik woon in Friesland, dus het liefst zoek ik expertise ergens in het noorden. Volgens Ton van Tube Elysium is er een bedrijf in Friesland dat luidsprekers repareert, maar hij was de naam en de plaats vergeten.

Bij voorbaat dank!

Jos

Ik heb een erg goede ervaring met Audiolab in Follega.

Die kan dat zeker.

LINK

:)

Deze mannen hebben ooit de rolranden vervangen van Kappa's en dat hebben ze keurig gedaan.

Ik vind het wel een beetje een rommel winkel maar hij weet wel waar hij het over heeft.

Wel heeft hij weinig op met oudiofielen ik zou daar ook dus niet snel een versterker kopen maar dit kan hij prima.

Groetjes George.

Wel heeft hij weinig op met oudiofielen

Topwinkel dus! :D

Maar inderdaad, het ziet er wel wat rommelig, en vooral ook volgepakt uit. Doet me een beetje denken aan Van Alstede, in Enschede, al is die niet echt op audio gericht, maar op elektronica in het algemeen...