rienberends Posted 27 december 2008 Report Share Posted 27 december 2008 Kan een Densen Beat mijn MF,s vervangen. MF MA 50X of moet ik ze laten reviseren? De MA 50 s beginnen kuren te vertonen en ik vraag me af of repereren wel zo verstandig is?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 27 december 2008 Author Report Share Posted 27 december 2008 Kan een Densen Beat mijn MF,s vervangen. MF MA 50X of moet ik ze laten reviseren?De MA 50 s beginnen kuren te vertonen en ik vraag me af of repereren wel zo verstandig is?? Correctie repAreren ik tik te snel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard 2 Posted 27 december 2008 Report Share Posted 27 december 2008 De Densen is in ieder geval een stuk fraaier om te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 27 december 2008 Report Share Posted 27 december 2008 Kan een Densen Beat mijn MF,s vervangen. MF MA 50X of moet ik ze laten reviseren?De MA 50 s beginnen kuren te vertonen en ik vraag me af of repereren wel zo verstandig is?? Dat ligt er een beetje aan wat de reparatie van de MA50's gaat kosten, welke speakers je ermee aanstuurd, wat de bron en VV voor de versterkers is, en wat je smaak is. Als je een set hebt samengesteld die helemaal naar je zin klinkt zou ik de MA50's laten repareren (forumlid KT88 kan dat voor een normale prijs vast wel voor je doen). Wil je wat anders zou een Densen Beat 300, of nog mooier een DM30, zeker een waardig vervanger kunnen zijn, mits het matcht met de rest van je set, en uiteraard je smaak. Ik vind de Densen versterkers mooier dan de MF MA50's, maar een ander (jij bijvoorbeeld) hoeft dat helemaal niet te vinden. Ik heb zelf een DM20 met DM30 gehad, en vond dat een heel mooie versterkerscombinatie, maar die heeft toch het veld moeten ruimen voor een LUA 6060C (buizengebakkie) puur omdat ik dat in mijn combinatie mooier vind. Het blijft dus gewoon een kwestie van zelf luisteren wat jij mooi vind in jouw verdere installatie, en dan speelt ook de akoestiek nog een noot mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 27 december 2008 Author Report Share Posted 27 december 2008 Mooier ,daar gaat het het niet om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 28 december 2008 Author Report Share Posted 28 december 2008 Het gaat om de B 100. Ik kan die kopen voor rond de 400 Euro. In hoeverre zou ik mijn MFs voor datzelfde bedrag kunnen laten repareren/reviseren/upgraden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 28 december 2008 Report Share Posted 28 december 2008 Het gaat om de B 100. Ik kan die kopen voor rond de 400 Euro. In hoeverre zou ik mijn MFs voor datzelfde bedrag kunnen laten repareren/reviseren/upgraden ? €400,- voor een B100 is geen verkeerd bedrag. Als hij je niet zou bevallen kan je die volgens mij voor dat bedrag altijd wel weer verkopen. Wat betreft een eventuele reparatie van de MF's: Stuur forumlid KT88 eens een PB of E-mail. Die kan je vast vertellen wat het zal gaan kosten. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rienberends Posted 28 december 2008 Author Report Share Posted 28 december 2008 Het gaat om de B 100. Ik kan die kopen voor rond de 400 Euro. In hoeverre zou ik mijn MFs voor datzelfde bedrag kunnen laten repareren/reviseren/upgraden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts