Miracle. Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 Bij deze dus, op verzoek van s_k, een appart topic waar we een hoes van een album gaan beschrijven. Op deze manier kan het andere topic in gebruik blijven voor "Van Welke Artiest Is Dit Nummer". Maak een zo duidelijk mogelijke beschrijving van wat er voorop de hoes te zien is, en pas als blijkt dat het niet alleen met de beschrijving geraden word gaan we meer aanwijzingen geven. Bij deze dus de aftrap: Op deze hoes is een donkere soort kerk van binnen te zien, alleen dan een niet zo heel vrolijk ingerichte. Rechts- en linksboven is een raam te zien waar een vrij helder licht door naar binnen schijnt. Ook van boven komt er licht naar binnen en zijn er een paar wolken zichtbaar door de opening in het plafond. De lichtstralen uit die ramen beschijnen de naam van de band die in grote letters midden op de hoes staan (de letters lijken zelfs enigszins uit dat licht te ontstaan), met daaronder in kleinere letters de titel van het album. Welk album beschrijf ik hier? Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 verzamelde werken van bzn Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 Hoes waar "niet veel op te zien " is ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 29 december 2008 Author Report Share Posted 29 december 2008 Als je met google op alleen de bandnaam zoekt kom je als eerste een site van een Samenwerkingsverband van makelaars tegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 aha cradle of filth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 29 december 2008 Author Report Share Posted 29 december 2008 ahacradle of filth Nee, geen van beide. Iets duidelijker tip: De titel van dit album betekend letterlijk De kerkviering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 Era - The Mass Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 29 december 2008 Author Report Share Posted 29 december 2008 Era - The Mass Helemaal goed. Vertaling uit woordenboek: mass (the ~) dienst (de ~ (m)), mis (bijv.nw. / bijw.), kerkviering (znw.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 OK, hier mijn beschrijving (volgens mij niet moeilijk te raden): Op deze zwarte hoes is alleen een geheel rode roos en z'n spiegelbeeld te zien (en de titel van het album; in het wit). Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 Ik vind dit een erg wazig topic, maar ik heb er ook eentje: Een witte hoes met een bewogen foto van een bos -genomen uit kikvorsperspektief. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 Hoes waar "niet veel op te zien " is ? tja anders heb ik ut idee dat mijn hoes raadsel verzijpt in ut niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 29 december 2008 Author Report Share Posted 29 december 2008 Hoes waar "niet veel op te zien " is ? tja anders heb ik ut idee dat mijn hoes raadsel verzijpt in ut niet Metallica, het zogenaamde blackest album, wat eigenlijk gewoon geen titel had. Als je heel goed kijkt zie je toch nog een slang. Bedoel je die? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 neu....................... tip als je niks ziet is het ........................................ of ..................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 The Beatle - White Album Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 29 december 2008 Report Share Posted 29 december 2008 OK, hier mijn beschrijving (volgens mij niet moeilijk te raden): Op deze zwarte hoes is alleen een geheel rode roos en z'n spiegelbeeld te zien (en de titel van het album; in het wit). Nog een tip: heeft deze groep met het album niet de regels overtreden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 30 december 2008 Report Share Posted 30 december 2008 Ik vind dit een erg wazig topic, maar ik heb er ook eentje: Een witte hoes met een bewogen foto van een bos -genomen uit kikvorsperspektief. Jij bedoelt The Cure - Seventeen Seconds. Maarreuh... U heeft enkel recht tot het posten van een nieuwe hoes, als u de oude geraden heeft. Dus eigenlijk mocht het nog niet (wazig topic, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 30 december 2008 Report Share Posted 30 december 2008 The Beatle - White Album the beatles white album 100 % right ................. je hebt gewonnen ,maar weet niet wat vette onderschatte elpee Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 30 december 2008 Report Share Posted 30 december 2008 OK, hier mijn beschrijving (volgens mij niet moeilijk te raden): Op deze zwarte hoes is alleen een geheel rode roos en z'n spiegelbeeld te zien (en de titel van het album; in het wit). Nog een tip: heeft deze groep met het album niet de regels overtreden? Tip 3: Het spiegelbeeld van de rode roos (ook stengel en bladeren zijn rood) is niet op alle releases van dit album te zien Tip 4: Het album is uitgebracht in 1990 Tip 5: Nadat je op de nacht hebt gewacht, kun je van de stilte genieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 december 2008 Report Share Posted 30 december 2008 OK, hier mijn beschrijving (volgens mij niet moeilijk te raden): Op deze zwarte hoes is alleen een geheel rode roos en z'n spiegelbeeld te zien (en de titel van het album; in het wit). Nog een tip: heeft deze groep met het album niet de regels overtreden? Tip 3: Het spiegelbeeld van de rode roos (ook stengel en bladeren zijn rood) is niet op alle releases van dit album te zien Tip 4: Het album is uitgebracht in 1990 Tip 5: Nadat je op de nacht hebt gewacht, kun je van de stilte genieten. depeche mode? naam album weet ik niet zo uit het hoofd. dus iemand anders mag em inkoppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 30 december 2008 Author Report Share Posted 30 december 2008 OK, hier mijn beschrijving (volgens mij niet moeilijk te raden): Op deze zwarte hoes is alleen een geheel rode roos en z'n spiegelbeeld te zien (en de titel van het album; in het wit). Nog een tip: heeft deze groep met het album niet de regels overtreden? Tip 3: Het spiegelbeeld van de rode roos (ook stengel en bladeren zijn rood) is niet op alle releases van dit album te zien Tip 4: Het album is uitgebracht in 1990 Tip 5: Nadat je op de nacht hebt gewacht, kun je van de stilte genieten. depeche mode? naam album weet ik niet zo uit het hoofd. dus iemand anders mag em inkoppen Ik kon niet op de bandnaam komen. Kon de hoes zo voor me halen, maar kon er geen naam aan verbinden. Pas toen ik Depeche Mode zag staan schoot ook de albumtitel me tebinnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 december 2008 Report Share Posted 30 december 2008 damn. krijg ik net op vertrouwelijke wijze PM met het antwoord (geen zorgen luxman ik zeg niet dat jij het was) is dat langharige stuk vreten me weer voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 30 december 2008 Report Share Posted 30 december 2008 damn. krijg ik net op vertrouwelijke wijze PM met het antwoord (geen zorgen luxman ik zeg niet dat jij het was) is dat langharige stuk vreten me weer voor je had de helft al goed dus ben je eigenlijk the haf winner voor dat langharig stuk vreten werd het daardoor 50 % makkelijker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 30 december 2008 Author Report Share Posted 30 december 2008 damn. krijg ik net op vertrouwelijke wijze PM met het antwoord (geen zorgen luxman ik zeg niet dat jij het was) is dat langharige stuk vreten me weer voor Omdat jij de aanzet gaf mag je ook een nieuwe hoes verzinnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 30 december 2008 Report Share Posted 30 december 2008 Ik vind dit een erg wazig topic, maar ik heb er ook eentje: Een witte hoes met een bewogen foto van een bos -genomen uit kikvorsperspektief. Jij bedoelt The Cure - Seventeen Seconds. Heel goed! Maarreuh... U heeft enkel recht tot het posten van een nieuwe hoes, als u de oude geraden heeft.Dus eigenlijk mocht het nog niet (wazig topic, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 31 december 2008 Report Share Posted 31 december 2008 Ja, verzin jij dat nu ter plekke? Ik heb het nergens zien staan.. Nouja, verzin, verzin... Het is niet meer dan logisch, anders loopt alles door elkaar lijkt me ;D. Maar ik ben niet de TopicStarter, dus laat die 't maar met je uitvechten. M44 vond de hoes, dus M44 mag de volgende hoes noemen. M44, where iz you? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts