Erikatn Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Da's nou het gevolg van heeeel veeeel muziek sectie postings. Een ander weet dan op welke drie favoriete bandjes moet worden gezocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Da's nou het gevolg van heeeel veeeel muziek sectie postings. Een ander weet dan op welke drie favoriete bandjes moet worden gezocht. Volgende keer zal ik iets uitzoeken dat (hoogst waarschijnlijk) niemand hear kent, ok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Da's nou het gevolg van heeeel veeeel muziek sectie postings. Een ander weet dan op welke drie favoriete bandjes moet worden gezocht. Volgende keer zal ik iets uitzoeken dat (hoogst waarschijnlijk) niemand hear kent, ok? Aqua de Anique? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Da's nou het gevolg van heeeel veeeel muziek sectie postings. Een ander weet dan op welke drie favoriete bandjes moet worden gezocht. Volgende keer zal ik iets uitzoeken dat (hoogst waarschijnlijk) niemand hear kent, ok? Aqua de Anique? Nee, want dat ken jij, kennelijk Nee, iets heel anders... Ik wil anders wel een poging wagen, maar eigenlijk is mumsoft aan de beurt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 niet te moeilijk maken heren. dat werkt niet. googlen op omschrijving is simpelweg kernwoorden in combinatie met bijv "albumcover" maar dan nog is het erg lastig hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 De bovenkant van de artiest, die een zwarte poncho jas met een omhoog gerichte kraag draagt, staat in zij-profiel op de hoes. Z'n haar heeft dezelfde kleur als de achtergrond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Ik heb 'm: Maar van die muziek weet ik de balle. Ik heb meer verstand van googelen. M rc Dat is 'm... Hoe google je dan op een omschrijving? Werkt dat? Geen geheimpje hoor. Ik typte "verkeerslicht" en "mieren", kwam toen op een verkeerde link naar Dream Theater, en toen, ach was het makkelijk. Die nieuwe van Erikatn zal ik niet zo gauw vinden vrees ik. Ik kom hier bij toeval, want mijn muzieksmaak is gewoon veel beter . M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 De bovenkant van de artiest, die een zwarte poncho jas met een omhoog gerichte kraag draagt, staat in zij-profiel op de hoes. Z'n haar heeft dezelfde kleur als de achtergrond. Niet helemaal in zij-profiel, maar misschien bedoel je deze: Marvin Gaye - What's Going On Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 De bovenkant van de artiest, die een zwarte poncho jas met een omhoog gerichte kraag draagt, staat in zij-profiel op de hoes. Z'n haar heeft dezelfde kleur als de achtergrond. Niet helemaal in zij-profiel, maar misschien bedoel je deze: Marvin Gaye - What's Going On Ik zat te twijfelen tussen een beschrijving van deze hoes en een andere, meer arty, jaren zeventig plaat. Het werd de andere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 dus het is niet goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Deze maar doen dan? David Bowie - Low Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Deze maar doen dan? David Bowie - Low Lijkt mij hartstikke goed. En die plaat heb ik notabene. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 En die plaat heb ik notabene. M rc Dat vind ik nou leuk, Marc. Want daar zou ik zelf ook de pest in hebben. Vermoedde dat het je over de streep zou trekken, 1ennalloor, maar evengoed chapeau voor de opbouw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 De hoes is waterblauw met wat zwart en vooral ijzig; de achterkant ziet er net zo uit. Het is een klaphoes. (Ik ben aan de beurt, toch?) M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Ik heb 'm: Maar van die muziek weet ik de balle. Ik heb meer verstand van googelen. M rc Dat is 'm... Hoe google je dan op een omschrijving? Werkt dat? Geen geheimpje hoor. Ik typte "verkeerslicht" en "mieren", kwam toen op een verkeerde link naar Dream Theater, en toen, ach was het makkelijk. Die nieuwe van Erikatn zal ik niet zo gauw vinden vrees ik. Ik kom hier bij toeval, want mijn muzieksmaak is gewoon veel beter . M rc Ah je hebt een verslag van een optreden gevonden. Ja, dat had ik natuurlijk kunnen weten, want ik was er zelf bij dat optreden Jouw hoesomschrijving zegt me trouwens niks, maar ik heb dan ook niet zo'n goeie muzieksmaak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Jouw hoesomschrijving zegt me trouwens niks, maar ik heb dan ook niet zo'n goeie muzieksmaak... Ik heb hem gisteravond nog gedraaid. Of het nu mijn goede smaak is, hmm, zou dat niet durven zeggen. Het w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 7 april 2009 Report Share Posted 7 april 2009 Tijdperk en/of hint(je) naar uitvoerenden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 april 2009 Report Share Posted 7 april 2009 Tijdperk en/of hint(je) naar uitvoerenden? De plaat verscheen in 1974. En Christopher Franke heeft aan een van de tracks meegwerkt. Mocht het nog niet te raden zijn, dan plaats ik vanavond een bewerkt plaatje van de hoes. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 7 april 2009 Report Share Posted 7 april 2009 Twijfel of het goed is. Vermoedde al wel dat het in die tijd en hoek (prog/symfonisch) zou zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 april 2009 Report Share Posted 7 april 2009 Twijfel of het goed is. Vermoedde al wel dat het in die tijd en hoek (prog/symfonisch) zou zitten. Dit ziet er koud uit, maar je bent warm! M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 7 april 2009 Report Share Posted 7 april 2009 Zo koud genoeg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 april 2009 Report Share Posted 7 april 2009 Zo koud genoeg? Hebbes. Knap. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 7 april 2009 Report Share Posted 7 april 2009 Benieuwd hoe het klinkt, ga het proberen te downloaden. Fraaie hoes overigens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 april 2009 Report Share Posted 7 april 2009 Benieuwd hoe het klinkt, ga het proberen te downloaden. Fraaie hoes overigens. Het klinkt nogal experimenteel, met veel electronica erin. Je krijgt er misschien wel koude rillingen van. Jammer genoeg kan ik geen koptelefoon meer aansluiten op mijn set, want kant twee is daarvoor bedoeld. De CD kun je overigens voor ong. 8 euro kopen. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 7 april 2009 Report Share Posted 7 april 2009 Benieuwd hoe het klinkt, ga het proberen te downloaden. Fraaie hoes overigens. en een nieuwe opdracht verzinnen. doe eens iets wat ik ook ken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts