m44 Posted 31 december 2008 Report Share Posted 31 december 2008 oke witte bobbelige muur met oogbollen erin (geen mensen ogen maar van een schaap ofzo) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 2 januari 2009 Report Share Posted 2 januari 2009 band heeft ook op een ander album een practig nummer over "if man is five than the devil is six and if the devil is six than god is seven" dit weten jullie Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 2 januari 2009 Report Share Posted 2 januari 2009 oke witte bobbelige muur met oogbollen erin (geen mensen ogen maar van een schaap ofzo) Pixies - Trompe le Monde Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 2 januari 2009 Report Share Posted 2 januari 2009 Met "Monkey Gone to Heaven" en het zo pakkende tekstdeeltje heb je 't inderdaad weggegeven. Nieuwe? De hoes heeft een balk met daarin de titel van het album en de naam van de band. Verder staat er een lopende man op, omringd door vier vrouwen, terwijl hij een boek tegen zijn borst klemt. Op de achtergrond een kerk, verdorde bomen en een onheilspellende lucht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 2 januari 2009 Report Share Posted 2 januari 2009 werkelijk geen idee. pixies was uiteraard goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 18 januari 2009 Report Share Posted 18 januari 2009 Tipje: Het schilderij op de voorkant heeft als titel "Sisters of Mercy". Maar gezien de reacties zijn er hier misschien wat te weinig liefhebbers van radiovriendelijk geproduceerde gladde Amerikaanse rock met voor pubers indrukwekkend diepzinnige teksten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 18 januari 2009 Report Share Posted 18 januari 2009 mwah niet echt nee. maar los daarvan kan ik echt geen idee krijgen welke album dat moet zijn. versta jij onder gladde rock dingen als bonjovi e.d.? of ook grunge achtige platen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 18 januari 2009 Report Share Posted 18 januari 2009 Ik versta er rock onder waar niemand aanstoot aan zal nemen. Niets extreems dus in ieder geval. Middle of the Road Rock. Ik weet overigens niet hoe lang het volgehouden dient te worden, ik zal nog even op een berichtje daarover van de topic-starter annex spelleider wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 19 januari 2009 Report Share Posted 19 januari 2009 idd wie heeft dit topic eigenlijk ooit bedacht in a galaxy far far away waar de sith lord gaat onder de naam Gent Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Ik versta er rock onder waar niemand aanstoot aan zal nemen. Niets extreems dus in ieder geval. Middle of the Road Rock. Ik weet overigens niet hoe lang het volgehouden dient te worden, ik zal nog even op een berichtje daarover van de topic-starter annex spelleider wachten. Jammer. Dan maar een tipje van de sluier: Kent misschien iemand de groep "Live"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Ik versta er rock onder waar niemand aanstoot aan zal nemen. Niets extreems dus in ieder geval. Middle of the Road Rock. Ik weet overigens niet hoe lang het volgehouden dient te worden, ik zal nog even op een berichtje daarover van de topic-starter annex spelleider wachten. Jammer. Dan maar een tipje van de sluier: Kent misschien iemand de groep "Live"? ja ik!....IK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Dan maar een tipje van de sluier:Kent misschien iemand de groep "Live"? Helaas wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Dan maar een tipje van de sluier:Kent misschien iemand de groep "Live"? Helaas wel Yep Bart, helaas ik ook ... Heb ze altijd middelmatig gevonden Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Houdt het kennen van een hoes automatisch waardering voor de muziek in? (zie de tips in mijn vorige berichten) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Het zal wel Throwing Copper van Live zijn dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Juist, dat is 'm. Ik vind het een intrigerend schilderij, dat hier voor de hoes is gebruikt. Voor velerlei interpretaties geschikt. Maar goed, Henrie, je kunt een nieuwe "opdracht" verzinnen, lijkt me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Dan maar een tipje van de sluier:Kent misschien iemand de groep "Live"? Helaas wel Gelukkig zijn we na de jaren negentig van die holle branie verlost geraakt. En hebben we bloody Coldplay er als publieksfavoriet voor teruggekregen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Maar goed, Henrie, je kunt een nieuwe "opdracht" verzinnen, lijkt me. Is goed. Ga ik even over nadenken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Omschrijving: Oranje verlichte lucht op de achtergrond. Op de voorgrond een verkeerslicht dat op de kop hangt, aan een kabel. Over kabel en het verkeerslicht lopen een stel mieren... Raad u maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
1ennalloor Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 D Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 is het een album van muse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 is het een album van muse? Nope... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Ik heb 'm: Maar van die muziek weet ik de balle. Ik heb meer verstand van googelen. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Ik heb 'm: Maar van die muziek weet ik de balle. Ik heb meer verstand van googelen. M rc Dat is 'm... Hoe google je dan op een omschrijving? Werkt dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts