Jump to content

Raad de hoes

Miracle.
 Share

Recommended Posts

Da's nou het gevolg van heeeel veeeel muziek sectie postings. Een ander weet dan op welke drie favoriete bandjes moet worden gezocht. :cool2:

Volgende keer zal ik iets uitzoeken dat (hoogst waarschijnlijk) niemand hear kent, ok? ;)

Da's nou het gevolg van heeeel veeeel muziek sectie postings. Een ander weet dan op welke drie favoriete bandjes moet worden gezocht. :cool2:

Volgende keer zal ik iets uitzoeken dat (hoogst waarschijnlijk) niemand hear kent, ok? ;)

Aqua de Anique?

Nee, want dat ken jij, kennelijk ;) Nee, iets heel anders... Ik wil anders wel een poging wagen, maar eigenlijk is mumsoft aan de beurt...

niet te moeilijk maken heren. dat werkt niet. googlen op omschrijving is simpelweg kernwoorden in combinatie met bijv "albumcover"

maar dan nog is het erg lastig hoor :)

Ik heb 'm:

7434310.jpg

Maar van die muziek weet ik de balle. Ik heb meer verstand van googelen.

M :ph34r: rc

Dat is 'm...

Hoe google je dan op een omschrijving? Werkt dat?

Geen geheimpje hoor.

Ik typte "verkeerslicht" en "mieren", kwam toen op een verkeerde link naar Dream Theater, en toen, ach was het makkelijk. Die nieuwe van Erikatn zal ik niet zo gauw vinden vrees ik.

Ik kom hier bij toeval, want mijn muzieksmaak is gewoon veel beter :P .

De bovenkant van de artiest, die een zwarte poncho jas met een omhoog gerichte kraag draagt, staat in zij-profiel op de hoes. Z'n haar heeft dezelfde kleur als de achtergrond.

Niet helemaal in zij-profiel, maar misschien bedoel je deze:

1238147.gif

Marvin Gaye - What's Going On

De bovenkant van de artiest, die een zwarte poncho jas met een omhoog gerichte kraag draagt, staat in zij-profiel op de hoes. Z'n haar heeft dezelfde kleur als de achtergrond.

Niet helemaal in zij-profiel, maar misschien bedoel je deze:

1238147.gif

Marvin Gaye - What's Going On

Ik zat te twijfelen tussen een beschrijving van deze hoes en een andere, meer arty, jaren zeventig plaat. Het werd de andere. B)

Ik heb 'm:

7434310.jpg

Maar van die muziek weet ik de balle. Ik heb meer verstand van googelen.

Dat is 'm...

Hoe google je dan op een omschrijving? Werkt dat?

Geen geheimpje hoor.

Ik typte "verkeerslicht" en "mieren", kwam toen op een verkeerde link naar Dream Theater, en toen, ach was het makkelijk. Die nieuwe van Erikatn zal ik niet zo gauw vinden vrees ik.

Ik kom hier bij toeval, want mijn muzieksmaak is gewoon veel beter :P .

Ah je hebt een verslag van een optreden gevonden. Ja, dat had ik natuurlijk kunnen weten, want ik was er zelf bij dat optreden :D

Jouw hoesomschrijving zegt me trouwens niks, maar ik heb dan ook niet zo'n goeie muzieksmaak... :rolleyes:

Jouw hoesomschrijving zegt me trouwens niks, maar ik heb dan ook niet zo'n goeie muzieksmaak... :rolleyes:

Ik heb hem gisteravond nog gedraaid. Of het nu mijn goede smaak is, hmm, zou dat niet durven zeggen. Het w

Tijdperk en/of hint(je) naar uitvoerenden?

De plaat verscheen in 1974. En Christopher Franke heeft aan een van de tracks meegwerkt.

Mocht het nog niet te raden zijn, dan plaats ik vanavond een bewerkt plaatje van de hoes.

Benieuwd hoe het klinkt, ga het proberen te downloaden. Fraaie hoes overigens.

Het klinkt nogal experimenteel, met veel electronica erin. Je krijgt er misschien wel koude rillingen van. n070.gif

Jammer genoeg kan ik geen koptelefoon meer aansluiten op mijn set, want kant twee is daarvoor bedoeld.

De CD kun je overigens voor ong. 8 euro kopen.

Benieuwd hoe het klinkt, ga het proberen te downloaden. Fraaie hoes overigens.

en een nieuwe opdracht verzinnen. doe eens iets wat ik ook ken B)