Jump to content

Eindejaarsopruiming - ouwe meuk moet weg

mumsoft
 Share

Recommended Posts

Hi,

Deze spullen heb ik al lang aan de kant gezet, en ze staan op de nominatie om naar de kringloop te gaan.

Ik zou niet willen suggeren dat ik hiermee iets geweldigs weggeef, het is in mijn ogen ouwe meuk, het doet het nog wel, maar ik hoef het niet meer. En ik hoef er ook niets voor te hebben.

Daarom, wie het eerst komt het eerst maalt, geef ik deze apparaten graag aan een liefhebber die er nog wat in ziet.

Het gaat om:

1) een stokoude Pioneer TX500 A (Tuner), die lastig afstemt.

1003_pict_small_pioneer_tx500a_s.jpg

2) een bijna net zo oude Akai AT 2250 (Tuner), zonder schaalverlichting.

Akai%20AT-2250%20front.JPG

Belangstellenden sturen me een PB'tje of mailtje *met email-adres*. Ik ga niet in op mag-ik-hem-hebben-berichtjes hier.

Ook svp niet reageren als je het echt rommel vindt, mag best, maar is niet aan de orde.

Je moet wel in staat en bereid zijn het apparaat op te halen bij mij thuis in Leiden.

Ik heb er ook alle boekjes nog bij...

groeten,

Marc :ph34r:

Lijkt me nou echt iets voor Tubejack.

Hopelijk reageert die nog, die jongen doet wonderen met die tuners.

Leuk spul! Maar ik heb al teveel, moet ook eens gaan ruimen...... :rolleyes:

Dag KT88,

Ook wel aardig dat ik je op het nippertje nog tot een goed voornemen kan verleiden.

Inmiddels is de versterker vergeven. :huh:

En Tubejack, ja die had ik ook schuin op het oog, maar hij moet zelf willen.

ge zijt me net voor

• 1 month later...
had een tijd geleden ook al belangstelling voor de Akai AT 2250 tuner. Zou u hem nu wel willen verzenden (tegen vergoeding natuurlijk) ?

Wil hem nog steeds wel graag overnemen....

Bunnik-Leiden is nu toch ook weer geen wereld-afstand..........

had een tijd geleden ook al belangstelling voor de Akai AT 2250 tuner. Zou u hem nu wel willen verzenden (tegen vergoeding natuurlijk) ?

Wil hem nog steeds wel graag overnemen....

Bunnik-Leiden is nu toch ook weer geen wereld-afstand..........

dat lijkt wel een one-liner :P

Soms zijn weinig woorden genoeg...........

Misschien kan Miracle hierin iets betekenen?

Ik meen begrepen te hebben dat zowel Langspeelplaat als Miracle naar Sneek komen, misschien wil Miracle die tuner wel meenemen dan?

Als Langspeelplaat interesse heeft in die tuner kan ik hem uiteraard meenemen naar Sneek. Mumsoft woont vlak bij me .

@langspeelplaat: Stuur maar een PM of je interesse hebt.

Heel goed idee, stom dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb. Lijkt me een enorme omweg, maar ja, dan heeft LSP wel wat.

@Miracle: kun je meteen die cd nog eens meenemen, en eventueel nog even komen luisteren. Moet het wel na 12 februari zijn, want dan zing ik de scratch Messiah, en ik moet nog veel oefenen.

groetjes

Als Langspeelplaat interesse heeft in die tuner kan ik hem uiteraard meenemen naar Sneek. Mumsoft woont vlak bij me .

@langspeelplaat: Stuur maar een PM of je interesse hebt.

Heel goed idee, stom dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb. Lijkt me een enorme omweg, maar ja, dan heeft LSP wel wat.

@Miracle: kun je meteen die cd nog eens meenemen, en eventueel nog even komen luisteren. Moet het wel na 12 februari zijn, want dan zing ik de scratch Messiah, en ik moet nog veel oefenen.

groetjes

Deze maand heb ik helaas niet veel tijd om bij je langs te komen. 7 of 8 maart zou kunnen, en dan kan ik die CD (praat me even bij welke) ook voor je meenemen.

Ik had er zelf ook wel aan gedacht alleen wist niet dat iemand hem zou willen mee nemen. Als dat zou kunnen erg graag. Welke tuner heeft eigenlijk meer potentie ? de pioneer of de akai. Wat zijn eigenlijk de punten aan zo'n tuner die je makkelijk kan verbeteren. Simpele dingen kan ik namelijk best solderen/vervangen.

Ik hoop op de audioselectief dagen te kunnen komen, als ik kom zal ik er zaterdag zijn. Ik zal in ieder gaval daar makkelijk te erkennen zijn...

Ik had er zelf ook wel aan gedacht alleen wist niet dat iemand hem zou willen mee nemen. Als dat zou kunnen erg graag. Welke tuner heeft eigenlijk meer potentie ? de pioneer of de akai. Wat zijn eigenlijk de punten aan zo'n tuner die je makkelijk kan verbeteren. Simpele dingen kan ik namelijk best solderen/vervangen.

Ik hoop op de audioselectief dagen te kunnen komen, als ik kom zal ik er zaterdag zijn. Ik zal in ieder gaval daar makkelijk te erkennen zijn...

- Jij bent toch al erkend? :lol:

- Miracle wil hem wel meenemen, maar dat heeft alleen zin als jij belooft te komen. Je hebt tot 7 maart de tijd... <_<

- Ik zou zeker de Akai nemen, de Pioneer is hooguit nog geschikt als beddelampje. :blink:

- Jij bent toch al erkend? :lol:

En h

Beste s_k,

Waarom spijker je niet een bordje "Inbrengwinkel" op je gevel?

P.S. Helemaal benedenaan, met die teakhouten behuizing met verticale luidspreker-spleetjes, is dat wellicht een Uher Royal de Luxe met ingebouwde 2x10W versterker c.s.? En doet die 't nog?

Sorry Mumsoft.

Nogmaals, kick me eruit als je het niks vindt, maak ik een eigen topic.

Lijkt me niet zo gek.

Van mij mag dit topic uitsterven, ik vraag niet voor niets om een email of of PB in mijn openingspost.

Nu gaan de dingen door elkaar lopen, en het laden van je foto's houdt ook nogal op.

Wat je 2e hands kwijt wilt kun je trouwens via de hear site (dus niet in dit forum) beter plaatsen.

groetjes

Sorry Mumsoft.

Nogmaals, kick me eruit als je het niks vindt, maak ik een eigen topic.

Lijkt me niet zo gek.

Van mij mag dit topic uitsterven, ik vraag niet voor niets om een email of of PB in mijn openingspost.

Nu gaan de dingen door elkaar lopen, en het laden van je foto's houdt ook nogal op.

Wat je 2e hands kwijt wilt kun je trouwens via de hear site (dus niet in dit forum) beter plaatsen.

groetjes

Shit sorry Marc, zie net je PM. Blijkbaar werkt dat 'new posts' knopje niet want ik kreeg dit topic niet te zien.

Ik heb niet nagedacht. Ben zo gewend aan moderator zijn en topics splitsen, dat ik er niet bij nadacht dat er natuurlijk wel reacties op mijn postings komen. Kan nu wel alles verwijderen, maar dan wordt het een hele rare rotzooi.

Daarom, MODERATOREN!

SORRY!!! Ik zal het nooit meer doen, puur stom. Willen jullie deze