spido Posted 9 januari 2009 Report Share Posted 9 januari 2009 (...) En, by the way, ik betaalde 1500 euro voor mijn speler. Deze was door een snob afgedankt na 6 maanden nagenoeg werkloze dienst... Beste Knor, Leuk voor jou, dat je nu slechts tien keer teveel hebt betaald voor je CD-speler. Zo kun je voor betrekkelijk weinig geld toch nog met de volslagen gekken meedoen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 9 januari 2009 Author Report Share Posted 9 januari 2009 Maar dat hadden we in Bussum al gehoord. Stond daar dan iets wat, in die situatie, het aanhoren waard was Voor de ene wel, voor de ander niet... Hier kun je e.e.a. nog eens nalezen. Bussum 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 9 januari 2009 Report Share Posted 9 januari 2009 Als de bevindingen voor de voor-eind amps ook zo muzikaal verlopen, hebben we er een knap merk bij. Zoals Hansko al zei, en het ziet er nog eens zeer knap uit. Vins ik ook trouwens Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted 9 januari 2009 Report Share Posted 9 januari 2009 Beste Knor,Leuk voor jou, dat je nu slechts tien keer teveel hebt betaald voor je CD-speler. Zo kun je voor betrekkelijk weinig geld toch nog met de volslagen gekken meedoen... Het blabla van een fundamentalist is als het gekras van de kraaien. Wat is er toch een hoop innerlijke narigheid te compenseren Spido. En ondertussen maar klagen over al die onverdiende vijandige bejegening van je niet bestaande persoontje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 9 januari 2009 Report Share Posted 9 januari 2009 Beste Knor, Wat een knorrige reactie weer! Wanneer het je aan argumenten ontbreekt, ga je op de man spelen, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 9 januari 2009 Report Share Posted 9 januari 2009 Als de bevindingen voor de voor-eind amps ook zo muzikaal verlopen, hebben we er een knap merk bij. Zoals Hansko al zei, en het ziet er nog eens zeer knap uit. Vins ik ook trouwens Gr Stef Die voor eind amps van Astin Trew heb ik een keer mogen beluisteren en in combi met de AstinTrew cd speler en dat klonk helemaal niet verkeerd. Ik was dan ook aardig verrast er door. Net zo als in Bussum toen met de AS cd speler. Bussum verleden jaar en het hele topic nu, maken mij gewoon heel nieuwsgierig naar deze componenten. Meerdere mensen ervaren de AT3500 als een speler die best naast het analoog mag staan. Zeg nu zelf Onno, op zn minst een interessant en boeiend gegeven toch. Eentje waar een mens meer van wilt weten en horen Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 januari 2009 Author Report Share Posted 11 januari 2009 Voor mij is het Astin Trew feestje over. Nu moet ik het weer met m'n Droplet doen. Gisteren nog een klein afscheidsfeestje bij De Stemvork gehad. Ook Frans was erg enthousiast over de AT 3500 speler. We hebben verschillende soorten muziek gedraaid en telkens maakte hij opmerkeningen in de zin van... Toch wel heel erg goed, vloeiender, minder korrelig enz. Dit t.o.v. een iets goedkopere Vincent ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 11 januari 2009 Report Share Posted 11 januari 2009 Nu moet ik het weer met m'n Droplet doen. Wat een straf Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 Beste Hans, Heb je de superioriteit van de door jou beoordeelde CD-speler ook nog op een andere manier kunnen vaststellen? Met metingen, bijvoorbeeld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 12 januari 2009 Author Report Share Posted 12 januari 2009 Beste Hans, Heb je de superioriteit van de door jou beoordeelde CD-speler ook nog op een andere manier kunnen vaststellen? Met metingen, bijvoorbeeld? Nee, maar er hebben wel erg veel oren op verschillende installatie in verschillende akoestische omstandigheden geluisterd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 ja oehoe ... dat betekent toch niks. allemaal zelfhypnose. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 ja oehoe ... dat betekent toch niks. allemaal zelfhypnose. Je begint het al te leren Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 neem een voorbeeld aan mijn leren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 neem een voorbeeld aan mijn leren Nee, ik weet het al... Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 januari 2009 Report Share Posted 12 januari 2009 yep dat zal het zijn .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 januari 2009 Author Report Share Posted 23 januari 2009 Ik heb overigens begrepen dat Arden minstens Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 24 januari 2009 Report Share Posted 24 januari 2009 Ik heb overigens begrepen dat Arden minstens Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 24 januari 2009 Report Share Posted 24 januari 2009 Ivan gewoon eens gaan lezen op de Astin Trew site van de UK of NL en je weet direct het verschil tussen de 2 Veel leesplezier Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 januari 2009 Author Report Share Posted 24 januari 2009 Ivan gewoon eens gaan lezen op de Astin Trew site van de UK of NL en je weet direct het verschil tussen de 2 Veel leesplezier Gr Stef Het zou ook een mooi thema zijn voor een Hear bijeenkomst. Typenummers vooraf afplakken en de aanwezigen laten uitmaken wat de 3000 en 3500 is.... Dan weten we gelijk of er verschillen tussen CD-spelers bestaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 januari 2009 Report Share Posted 24 januari 2009 Ivan gewoon eens gaan lezen op de Astin Trew site van de UK of NL en je weet direct het verschil tussen de 2 Veel leesplezier Gr Stef Het zou ook een mooi thema zijn voor een Hear bijeenkomst. Typenummers vooraf afplakken en de aanwezigen laten uitmaken wat de 3000 en 3500 is.... Dan weten we gelijk of er verschillen tussen CD-spelers bestaan... Denk je dat we het daar ooit nog over eens gaan zijn dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 24 januari 2009 Report Share Posted 24 januari 2009 Ivan gewoon eens gaan lezen op de Astin Trew site van de UK of NL en je weet direct het verschil tussen de 2 Veel leesplezier Gr Stef Het zou ook een mooi thema zijn voor een Hear bijeenkomst. Typenummers vooraf afplakken en de aanwezigen laten uitmaken wat de 3000 en 3500 is.... Dan weten we gelijk of er verschillen tussen CD-spelers bestaan... Denk je dat we het daar ooit nog over eens gaan zijn dan? Dat denk ik wel Henrie !! Idd Hans zou heel spannend zijn en dat met hun voor en eind combi erbij Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 januari 2009 Author Report Share Posted 24 januari 2009 Ivan gewoon eens gaan lezen op de Astin Trew site van de UK of NL en je weet direct het verschil tussen de 2 Veel leesplezier Gr Stef Het zou ook een mooi thema zijn voor een Hear bijeenkomst. Typenummers vooraf afplakken en de aanwezigen laten uitmaken wat de 3000 en 3500 is.... Dan weten we gelijk of er verschillen tussen CD-spelers bestaan... Denk je dat we het daar ooit nog over eens gaan zijn dan? Er zijn zoveel zaken waar "we" het nooit overeens worden. Neem die kardinaal die beweerd dat de holocaust nooit bestaan heeft. Andere weten nog steeds zeker dat de aarde plat is. Allemaal eens... nee dat is teveel gevraagd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 januari 2009 Report Share Posted 24 januari 2009 Ivan gewoon eens gaan lezen op de Astin Trew site van de UK of NL en je weet direct het verschil tussen de 2 Veel leesplezier Gr Stef Het zou ook een mooi thema zijn voor een Hear bijeenkomst. Typenummers vooraf afplakken en de aanwezigen laten uitmaken wat de 3000 en 3500 is.... Dan weten we gelijk of er verschillen tussen CD-spelers bestaan... Denk je dat we het daar ooit nog over eens gaan zijn dan? Er zijn zoveel zaken waar "we" het nooit overeens worden. Neem die kardinaal die beweerd dat de holocaust nooit bestaan heeft. Andere weten nog steeds zeker dat de aarde plat is. Allemaal eens... nee dat is teveel gevraagd. Ok, dan is dat duidelijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 24 januari 2009 Report Share Posted 24 januari 2009 Wat mij opvalt is dat dan dit merk weer een tijdje "hot" is en dan weer dat. Nu is het Astin Trew. Wat is het volgende maand. HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 24 januari 2009 Report Share Posted 24 januari 2009 ontkennnen dat er CD verschillen zijn tussen spelers is ontkennen dat er verschillen zijn tussen versterkers. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts