Jump to content

Profiteren van de pond

carl
 Share

Recommended Posts

De Engelse pond staat nu wel erg laag. Wat zijn leuke produkten om te kopen?

Als het om audio gaat is het geen voordeel meer, want Engelse fabrikanten hebben met ingang van dit jaar prijsverhogingne tot soms 20% aangekondigd omdat de inkoop van elders ook duurder is geworden.

En dus de tweedehandsmarkt op. Ik heb de laatste paar weken mijn slag al geslagen. Een nieuwe tweedehands voorversterker (paar honderd euro minder dan een maand of wat geleden) en een nieuwe tweedehands voeding.

Als liefhebber van Naim is GB voor mij zowiezo walhalla en met deze pond helemaal.

een Peter Belt product:

http://www.belt.demon.co.uk/index.html

(je moet ze wel even een mailtje sturen voor de laatste prijzen)

ik overweeg nu een "pack" te kopen, slechts 35 UK-pond, omdat daar van alles wat inzit, en betaalbaar is:

http://www.belt.demon.co.uk/product/paeip/paeip.html

En dus de tweedehandsmarkt op. Ik heb de laatste paar weken mijn slag al geslagen. Een nieuwe tweedehands voorversterker (paar honderd euro minder dan een maand of wat geleden) en een nieuwe tweedehands voeding.

Als liefhebber van Naim is GB voor mij zowiezo walhalla en met deze pond helemaal.

Goeie deal. De verwachting op Engelse fora is dat er door recessie en prijsverhogingen vnl. tweedehands gekocht gaat worden. Misschien dat dat de tweedehands prijzen wat op zal gaan drijven.

Die analoque seduction is een leuke site. Toch ben ik wel huiverig om bij dit soort bedrijven te kopen hoewel ik voor de VPI 16.5 wel armbuisjes in de US koop omdat ik ze hier nergens kan krijgen.