mumsoft Posted 22 januari 2009 Report Share Posted 22 januari 2009 Nee jongen dat kan niet, het is geschreven onder een Linux OS met een open source browser, oftewel het is Open Source! GPL2 is erop van toepassing, dus je moet het zelf ook Open Source houden. Maar je mag er aan verdienen wat je wilt, dat mag iedereen. Dus als je/ik het geschreven had op Hema blanco papier met een met een Bruynzeel HB potlood had ik w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 22 januari 2009 Report Share Posted 22 januari 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 22 januari 2009 Report Share Posted 22 januari 2009 Beste Buizenbart, een discussie over octrooien, intellectueel eigendom, patent en meer van die juridische rommel wil ik hier liever niet starten. Maar ik betwijfel of je zo aan de haal kunt gaan met mijn idee.Ik heb het niet aangeboden zoals een oude versterker of een paar wharfedale boxjes. Wat zegt je vader? Marc potjandriedubbeltjes... Nog niet gevraagd.. En ik was al op de zaken voooruit gelopen door 5 van deze dingen aan te schaffen: Misschien heb jij er dan iets aan? Succes ermee Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 22 januari 2009 Report Share Posted 22 januari 2009 Beste Buizenbart, een discussie over octrooien, intellectueel eigendom, patent en meer van die juridische rommel wil ik hier liever niet starten. Maar ik betwijfel of je zo aan de haal kunt gaan met mijn idee.Ik heb het niet aangeboden zoals een oude versterker of een paar wharfedale boxjes. Wat zegt je vader? Marc potjandriedubbeltjes... Nog niet gevraagd.. En ik was al op de zaken voooruit gelopen door 5 van deze dingen aan te schaffen: Misschien heb jij er dan iets aan? Succes ermee Eh... is dat vegetarisch? 't Ziet er maar eng uit. Heeft het wel hifi-afmetingen? Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
polleke Posted 23 januari 2009 Report Share Posted 23 januari 2009 Testje gedaan !!!! Versterker en CD speler hele week aan laten staan ( enfin, vanaf maandagavond tot nu ) Mijn gevoel blijft nog steeds hetzelfde. Geen wezenlijke verbeteringen te bespeuren na een opwarmtijd van enkele minuten. Zoals eerder opgemerkt door anderen : het is vrij moeilijk om objectief te gaan beoordelen. Na enkele dagen weet je niet meer wat je luisterervaring van 2 dagen ervoor was. Mijn mening blijft dus staan. Speelgoedjes uit na gebruik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 23 januari 2009 Report Share Posted 23 januari 2009 Testje gedaan !!!! Versterker en CD speler hele week aan laten staan ( enfin, vanaf maandagavond tot nu ) Mijn gevoel blijft nog steeds hetzelfde. Geen wezenlijke verbeteringen te bespeuren na een opwarmtijd van enkele minuten. Zoals eerder opgemerkt door anderen : het is vrij moeilijk om objectief te gaan beoordelen. Na enkele dagen weet je niet meer wat je luisterervaring van 2 dagen ervoor was. Mijn mening blijft dus staan. Speelgoedjes uit na gebruik! Prima toch! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 23 januari 2009 Report Share Posted 23 januari 2009 In ieder geval heb je zelf de proef op de som genomen Polleke! Het kan ook best, hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polleke Posted 26 januari 2009 Report Share Posted 26 januari 2009 In ieder geval heb je zelf de proef op de som genomen Polleke! Het kan ook best, hoor. Tja, je kan maar beter de proef op de som nemen, wie weet verander je dan van geloofsinstelling Het resultaat is en blijft echter relatief. Nu kan ik me best wel voorstellen dat er andere typen versterkers zijn die wel gebaat zijn met langere opwarmtijden. Vooral de uitleg over oplaadtijden van condensatoren etc. leken me heel interessante benaderingen om het "opwarmconcept" waarde te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 26 januari 2009 Report Share Posted 26 januari 2009 ik doe de set aan zo'n uurtje voor het luisteren. voor zover ik kan beoordelen hoor ik echter geen verschil met een koude set (hier) meer het idee. lijkt alsof de set wat meer emotie laat horen als ie een tijd staat te spelen. alsof het beter doorkomt ofzo. absoluut geen rationele verklaring voor en het psychologisch aspect in deze accepteer ik. niet dat het me uiteindelijk boeit waarom iets beter klinkt....als het maar beter klinkt. vroeger moest ik de set uren aan hebben staan en liefst ook spelend voordat ik kon luisteren . blij dat ik dat al heb losgelaten. doe gewoon waar je je prettig bij voelt mannen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts