Ericboy Posted 4 januari 2009 Report Share Posted 4 januari 2009 Hallo allemaal, Even een vraagje over de NuForce NE-7M (ook voor i-Phone) Ik kwam hem tegen bij hi-stands. Ken je hem nog niet bekijk hem dan maar eens. Heeft er iemand ervaring met deze hoofdtelefoon. Ik ben benieuwd wat jullie ervaring is. Graag een reactie. Mvg Ericboy Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 5 januari 2009 Report Share Posted 5 januari 2009 Heb hem zelf nooit gehoord, maar vind die in ear dingen vaak wel erg goed presteren. Neemt niet weg dat een dure in ear het vaak al niet haalt bij een goedkope 'echte' hoofdtelefoon. Maar die past natuurlijk niet op de iPhone Tja, je zit hier tussen de echte audiogekken, volgens mij is Mp3 hier aardig schelden in de kerk, maar wie weet ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ericboy Posted 8 januari 2009 Author Report Share Posted 8 januari 2009 Helaas niet veel reactie gehad. Maar na het een en ander te overwegen heb ik toch deze Nuforce hoofdtelefoon aangeschaft. 05-01-2008 besteld en ik heb hem 08-01-2008 al in huis. Dat is pas netjes. En ik moet zeggen hij is werkelijk van zeer goede kwaliteit. En ze zeggen zelfs dat hij na inspelen van 40 uur nog beter gaat klinken. Dus ik zou zeggen een echte aanrader. Qua hoofdtelefoon maak ook qua winkel. Super de shop van Hi-Stands Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 8 januari 2009 Report Share Posted 8 januari 2009 57,95 is ook niet niets natuurlijk. Heb je hem al eens vergeleken met een AKG in dezelfde prijsklasse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts