Jump to content

Rotel 971mk II

kenneth john
 Share

Recommended Posts

Hallo heeft iemand ervaring met deze versterkers ?Ik wil ze als monoblokken gebruiken dus (monobright) enig idee hoe dit klinkt, wat het waardt is (ze staan ergens te koop ik heb f600 geboden te veel of?)graag respons alvast bedankt Overigens ik heb de reviews gelezen ,maar ik werd er niet veel wijzer uit frown.gif Neen, ligt niet aan mijn engels maar ze waren zeer uiteenlopendt en ik weet niet aan wie ik me moet meten erg persoonlijk zoiets Dus graag jullie hulp!!Vriendelijke groet Kenneth

Guest C.F.

Beste Kenneth,

Ik zie dat je regelmatig op dit forum terug te vinden bent (o.a. vanwege de getoonde interesse in mijn A 757 MKII van Pioneer. Klopt het dat je nog heel erg zoekende bent, ik zie namelijk heel uiteenlopende vragen verschijnen op het gebied van versterkers etc. varierende van buizen, monoblokken en A757-ens. Persoonlijk denk ik dat er veel moois te krijgen is in audioland. Ik zou je aan willen raden om als je er voldoende geld aan wil uitgeven (en die indruk krijg ik wel een beetje) dat je gewoon een keer moet gaan luisteren bij een winkel waar ze vooral veel verschillende merken en typen kunnen laten horen. Ik vond zelf dat de NAIM in het segment tot ca. 3.000,-- overal (Musical Fidelity A-3/Densen Beat 100/Densen DM10/ Arcam / Marnatz PM 17/ Rotel ) toch echt de beste koop. In dit forum wordt ook wel eens een en ander tweedehands aangeboden van NAIM.

Ik had het niet gedacht, maar ben er toch voor gevallen en zal voorlopig niet de laatste zijn!!!

Sukses bij het maken van je keuzes, ik lees ze graag.

Frank

Guest kennethjohn

Hallo Frank ,ja inderdaad ik ben nog steeds opzoek naar de juiste versterker .Maar veel van de merken die jij noemt heb ik gehadt zoals daar zijn Naim ,Marantz ik heb zelfs de PM14 in huis gehad ,Rotel twee 980bx ,Densen beat shitterend om te zien ,Van medevoort eindversterkers mono ,Audiolabor de flink en de shnells gingen overigens prima tot dat iemand zie die kun je laten modifieseren dan kunnen ze als een buis klinken ,ik dacht waarom fake als je een echte kunt kopen dus heb ik de Radfords gekocht.En die klinken super tot nu toe maar er zit haast geen vermogen in.Daarom dacht ik ik laat de Rotels voor het laag zorgen en de Radfords voor het hoog en midden .Dan lijkt het net of de Infinity's aktief laag hebben biamping zeg maar .Ik weet overigens niet of dat wel mogelijke is (niet dat de luidsprekers dat kunnen want die kunnen zelfs tri /quatroamping aangesloten worden)nee, ik zit meer overin Rotel en Radford of dat samen gaat qua snelheid ,dus dat niet het laag eerst om je oren vliegt en na een half uur je hoog en midden .Ik hoop dat hetneit en al te lang verhaal geworden is (zowel stuur maar terug)smile.gif Vriendelijke groet Kenneth