Ruud Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 @ Ruud,Waarom niet, je eigen tafel met 2e hands lp's. Een tafel is zo geregeld voor je en dozen ook om die lp's erin kwijt te kunnen. Van mij mag je,hoor. Strak plan Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 @ Ruud,Waarom niet, je eigen tafel met 2e hands lp's. Een tafel is zo geregeld voor je en dozen ook om die lp's erin kwijt te kunnen. Van mij mag je,hoor. Strak plan 10 halen twee betalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Andere deelnemers willen meestal ook wat meebrengen, maar wat mij betreft... alleen luidsprekers. Gaat het alleen om luidsprekers, dan blijf ik lekker thuis (luisteren). Daar zie ik nou helemaal niets in. Wil je een luidspreker goed willen beoordelen, dan moet dat sowieso thuis. Dat heb ik met de mijne gedaan, en de eerstkomende 10 jaar ga ik niet op zoek naar andere. Maar juist op het gebied van streaming, en de betere cd-speler is wel wat lol te beleven. Dan kan iedere lp-freak tenminste heerlijk met zijn eigen gelijk naar huis gaan, en de nieuwsgierige digibeet heeft er ook wat aan. Vandaar mijn voorstel mijn Opus 4 te laten zien. En ik hoop dat Kraus of Pjotr dan met hun pc-gebaseerde oplossing aankomen. Maar het hoeft niet! Het lijkt me overigens geen sinecure om tot een besluit te geraken in dit gremium. Oftewel: zoveel hoofden, zoveel zinnen. Groetjes Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Misschien is het wat om iemand met wat tweedehands LP's te laten staan Moet je ergens vanaf Ruud Mooie LP's zijn natuurlijk altijd welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Stroom vergelijken, Streamers, of speakers ik vind het allemaal prima. Ik kan wel een DIY power cord mee nemen als dat op prijs gesteld wordt. De gezelligheid vind ik wel het belangrijkst. Onno als ik wat kan doen dan hoor ik het graag. @ Ruud ik kom zeker nog eens door je handel struinen Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 januari 2009 Report Share Posted 15 januari 2009 Er is iets geopperd verleden jaar over stroomvoorziening (...) Ja, gezellig Eaton Alamat met ABB M-Compact gaan vergelijken. Aardlekautomaat tegen installatieautomaat. Is heel actueel hear... Moet je wel de meterkast van dat gebouw ombouwen. Vind de beheerder wellicht niet zo fijn Daar is weinig voor nodig, je kunt die dingen zo uitwisslen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 januari 2009 Members Report Share Posted 15 januari 2009 Dat luidspreker vergelijk is toch een beetje blijven hangen, ik heb nog even met Audiofreak overlegd, als er voldoende animo voor is moeten we het maar in die richting zoeken. Ik wil onze DSS Systeem luidsprekers meenemen, het contact met MC Systems heb ik al gelegd, de vervanger van de M3 lijkt me wel een leuke, die is nog totaal onbekend (misschien een leuke primeur voor het Hear-forum?). Als Andromeda met zijn luidsprekers ook mee wil doen, hoeven we alleen Spido nog wat te laten netwerken, en zijn er al 4 Nederlandse kandidaten gevonden. Voor een eventuele 5e kandidaat (wat misschien ietwat veel wordt) eventueel de onlangs geopperde Impulse? Final is een zo totaal ander ontwerp, dat lijkt me minder zinvol. Als we nu identieke voor en eindversterkers, cd-spelers en bekabeling gebruiken (kan ik ook nog regelen), zou dit nog een leuk en misschien wel leerzaam iets kunnen worden. Eventueel de ''winnaar'' van het geheel als laatste op de dag nog gebruiken voor iets van een geheel andere opzet? Kabels, bronnen, noem maar iets? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 15 januari 2009 Report Share Posted 15 januari 2009 Dat luidspreker vergelijk is toch een beetje blijven hangen, ik heb nog even met Audiofreak overlegd, als er voldoende animo voor is moeten we het maar in die richting zoeken.Ik wil onze DSS Systeem luidsprekers meenemen, het contact met MC Systems heb ik al gelegd, de vervanger van de M3 lijkt me wel een leuke, die is nog totaal onbekend (misschien een leuke primeur voor het Hear-forum?). Als Andromeda met zijn luidsprekers ook mee wil doen, hoeven we alleen Spido nog wat te laten netwerken, en zijn er al 4 Nederlandse kandidaten gevonden. Voor een eventuele 5e kandidaat (wat misschien ietwat veel wordt) eventueel de onlangs geopperde Impulse? Final is een zo totaal ander ontwerp, dat lijkt me minder zinvol. Als we nu identieke voor en eindversterkers, cd-spelers en bekabeling gebruiken (kan ik ook nog regelen), zou dit nog een leuk en misschien wel leerzaam iets kunnen worden. Eventueel de ''winnaar'' van het geheel als laatste op de dag nog gebruiken voor iets van een geheel andere opzet? Kabels, bronnen, noem maar iets? Prima plan. Verschillen in kabels, netvoorziening, digitale bronnen e.d. komen tijden zo'n dag toch minder tot hun recht. Verschillen in luidsprekers altijd w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 januari 2009 Report Share Posted 15 januari 2009 Er is iets geopperd verleden jaar over stroomvoorziening (...) Ja, gezellig Eaton Alamat met ABB M-Compact gaan vergelijken. Aardlekautomaat tegen installatieautomaat. Is heel actueel hear... Moet je wel de meterkast van dat gebouw ombouwen. Vind de beheerder wellicht niet zo fijn Daar is weinig voor nodig, je kunt die dingen zo uitwisslen. Nou ja, zo... Je moet wel wat gereedschap hebben, maar ja, het is vrij simpel inderdaad. Maar dat was maar een deel van waar ik op doelde. Het is een openbaar gebouw toch (school o.i.d.)? Als er ongelukken gebeuren met dat knutselen aan de meterkast is de beheerder wettelijk verantwoordelijk. Met een beetje pech wordt ie juridisch vervolgd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 januari 2009 Report Share Posted 15 januari 2009 Er is iets geopperd verleden jaar over stroomvoorziening (...) Ja, gezellig Eaton Alamat met ABB M-Compact gaan vergelijken. Aardlekautomaat tegen installatieautomaat. Is heel actueel hear... Moet je wel de meterkast van dat gebouw ombouwen. Vind de beheerder wellicht niet zo fijn Daar is weinig voor nodig, je kunt die dingen zo uitwisslen. Nou ja, zo... Je moet wel wat gereedschap hebben, maar ja, het is vrij simpel inderdaad. Maar dat was maar een deel van waar ik op doelde. Het is een openbaar gebouw toch (school o.i.d.)? Als er ongelukken gebeuren met dat knutselen aan de meterkast is de beheerder wettelijk verantwoordelijk. Met een beetje pech wordt ie juridisch vervolgd... Dan moet je zorgen dat het goed gebeurt, dan heb je ook geen pech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 januari 2009 Report Share Posted 15 januari 2009 Er is iets geopperd verleden jaar over stroomvoorziening (...) Ja, gezellig Eaton Alamat met ABB M-Compact gaan vergelijken. Aardlekautomaat tegen installatieautomaat. Is heel actueel hear... Moet je wel de meterkast van dat gebouw ombouwen. Vind de beheerder wellicht niet zo fijn Daar is weinig voor nodig, je kunt die dingen zo uitwisslen. Nou ja, zo... Je moet wel wat gereedschap hebben, maar ja, het is vrij simpel inderdaad. Maar dat was maar een deel van waar ik op doelde. Het is een openbaar gebouw toch (school o.i.d.)? Als er ongelukken gebeuren met dat knutselen aan de meterkast is de beheerder wettelijk verantwoordelijk. Met een beetje pech wordt ie juridisch vervolgd... Dan moet je zorgen dat het goed gebeurt, dan heb je ook geen pech. Nee, als verantwoordelijke moet je ervoor zorgen dat er niemand zonder toestemming en zonder (bewezen) kennis van zaken aan je installatie gaat zitten prutsen. Of beter nog: KAN gaan zitten prutsen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 15 januari 2009 Report Share Posted 15 januari 2009 Dus geen DIY audiofiele zekeringen en automaten gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 15 januari 2009 Report Share Posted 15 januari 2009 Als er behoefte is aan een versterker die iedere speaker met gemak aan kan sturen (als back-up) neem ik graag mijn controlfreak (MF Tri-Vista) mee. Die stuurt zelfs Revel Salon's, Avalon Isis, Apogee Scintilla (1 Ohm), JM Labs Grande Utopia ed. zonder blikken of blozen aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 20 januari 2009 Members Report Share Posted 20 januari 2009 23 Mei is bij mij nog vrij. Ik denk alleen dat een zondag op meer animo kan rekenen (verleden jaar was dacht ik ook op zondag?)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 20 januari 2009 Report Share Posted 20 januari 2009 Dus blijft alleen 23 Mei 2009 over. Een mooie dag voor audio. Ik ben er bij Groetjes George. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 20 januari 2009 Report Share Posted 20 januari 2009 Voor diegenen die een serieus eindje moeten rijden en maandag vroeg gaan werken, is zaterdag mss idealer ! Ik denk nu niet specifiek aan mezelf Om hoe laat begon het verleden jaar? was dat rond 11 uur? Onno bij ons hangt alles af ivm kindjes auto en verbouwing en kan ik vaak maar een paar weken op voorhand goed weten. In principe kan alles voor mij ... Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 20 januari 2009 Report Share Posted 20 januari 2009 23 mei is goed hoor , ik kom dan met een nieuw systeem: of een grote drieweg of een groot 2,5 weg systeem ( ze zijn allebei zo goed als klaar ),tzt zijn de plaatjes wel op de site te bewonderen en op hear uiteraard . Ik ben ook wel bereid om mijn GM 200 OTL 200 pure klasse A watts zonder!!!! transformator en condensatoren in de signaalweg mee te nemen ,maar ik begreep dat er al voor versterking was gezorgd . En een goed draaitafeltje erbij, altijd leuk toch of gaat dat nu helemaal niet meer door, een beetje afwisselen op zon dag lijkt me wel leuk, de hele dag CD gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 20 januari 2009 Report Share Posted 20 januari 2009 23 mei kan ik zeker niet. Dat is n.l. de zaterdag na Hemelvaart. We zijn dan een lang weekend weg. In de maand juni ben ik ook een paar weken op vakantie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 20 januari 2009 Report Share Posted 20 januari 2009 lees het topic weer eens door, en 23 Mei kan voor mij wel, lijkt me leuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 20 januari 2009 Report Share Posted 20 januari 2009 Maakt mij niet uit wat voor dag het is, als ik kan kom ik en als ik niet kan, laat ik weten dat ik niet kom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 januari 2009 Report Share Posted 20 januari 2009 23 mei zou ik kunnen, maar als het op een zondag zou kunnen is dat wat mij betreft een nog mooiere optie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 januari 2009 Report Share Posted 20 januari 2009 Ik zou dan wel kunnen. het is de geboortedag van Adriaan Roland Holst, zit toevallig in mijn hoofd gebeiteld. Of ik ook echt kom laat ik toch afhangen van de onderwerpen. Streaming bv. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 21 januari 2009 Report Share Posted 21 januari 2009 23 mei oei dat is ver weg dat durf ik niet te zeggen maar hou me aanbevolen ga eens kijken wat ik kan doen. overigens heeft zondag ook mijn voorkeur is er al een onderwerp waar een ieder zich in kan vinden. overigens zou ik het ook een goed idee vinden om het gewoon periodiek te doen. elke 2 a 3 maanden bv. gr e Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 januari 2009 Report Share Posted 21 januari 2009 Heeft er niemand (behalve ik) er problemen mee, dat dit in het Hemelvaartweekend valt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 januari 2009 Report Share Posted 21 januari 2009 Heb jij er problemen mee dan? Behalve dat je dat weekend weggaat. Mijn ervaring is dat je het nooit zo kunt plannen dat het iedereen uitkomt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts