WanFie Posted 21 januari 2009 Report Share Posted 21 januari 2009 Heb jij er problemen mee dan? Behalve dat je dat weekend weggaat. Mijn ervaring is dat je het nooit zo kunt plannen dat het iedereen uitkomt Precies.. Maar wanneer ik met die dagen op de weg kom lijkt het dat heel Nederland op vakantie is. Ik in ieder geval wel en zal er op die dag dan ook niet zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 21 januari 2009 Report Share Posted 21 januari 2009 Heeft er niemand (behalve ik) er problemen mee, dat dit in het Hemelvaartweekend valt... Alleen als het dat weekend op de zondag valt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 21 januari 2009 Report Share Posted 21 januari 2009 Heb jij er problemen mee dan? Behalve dat je dat weekend weggaat. Mijn ervaring is dat je het nooit zo kunt plannen dat het iedereen uitkomt Precies.. Maar wanneer ik met die dagen op de weg kom lijkt het dat heel Nederland op vakantie is. Ik in ieder geval wel en zal er op die dag dan ook niet zijn. Hans is het dan ook niet de periode van communies en feesten waardoor iedereen zowizo rondrijdt? Vr velen is het soms een verlengd WE, dus interessant om iets te plannen met de familie ... Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 januari 2009 Report Share Posted 21 januari 2009 Lijkt me leuk om er weer eens bij te zijn. Uiteraard hangt dat wel van de datum af, mijn vakantie zal eind mei/begin juni zijn. De laatste dagen van mei ben ik in ieder geval op de High End 2009 in M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 21 januari 2009 Report Share Posted 21 januari 2009 Zaterdag 23 mei zal ik er zijn. 19 september zal wss ook wel weer gaan. Dan zijn de vakanties bij mij op het werk volgens mij ook wel over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 21 januari 2009 Members Report Share Posted 21 januari 2009 Beider data's zijn wat mij betreft ok, voor de meeting in mei zou ik nog steeds het Hollandse luidsprekervergelijk willen bepleiten. Alleen jammer dat Hans dan niet kan, Hans had in deze wat met de Yara's hebben kunnen betekenen, en behoort toch wel een beetje tot de die-hard hearders... Voor de meeting in september zou ik dan aan het streamer gebeuren denken, dit is vlak voor de VAD, dan kunnen we alvast wat ons licht op doen over deze materie, zodat we eventueel beslagen ten ijs komen op diezelfde VAD... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 22 januari 2009 Report Share Posted 22 januari 2009 Beider data's zijn wat mij betreft ok, voor de meeting in mei zou ik nog steeds het Hollandse luidsprekervergelijk willen bepleiten. Alleen jammer dat Hans dan niet kan, Hans had in deze wat met de Yara's hebben kunnen betekenen, en behoort toch wel een beetje tot de die-hard hearders... Voor de meeting in september zou ik dan aan het streamer gebeuren denken, dit is vlak voor de VAD, dan kunnen we alvast wat ons licht op doen over deze materie, zodat we eventueel beslagen ten ijs komen op diezelfde VAD... Hoi lijkt mee leuk , ik weet alleen de diens lijst van mijn vrouw nog niet. dus als ik kan kom ik. In het onderwerp zouden de speakers van Lentus audio ook mooi passen. Toevallig heb ik daar net kontact mee voor een versterker vergelijk op audiofreaks daar krijgen we de solo tot onze beschikking. Dat is die rode. Ik kan hem voor meting ook voorstellen om zijn speakers ten gehore te laten brengen Wat vinden jullie? Lijken me niet verkeerd, ik heb alleen de kleinste ooit mogen beluisteren gr ezo Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 22 januari 2009 Report Share Posted 22 januari 2009 23 kan ik, voor zover als ik dat nu kan bezien. HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 22 januari 2009 Report Share Posted 22 januari 2009 In het onderwerp zouden de speakers van Lentus audio ook mooi passen.Toevallig heb ik daar net kontact mee voor een versterker vergelijk op audiofreaks daar krijgen we de solo tot onze beschikking. Dat is die rode. Ik kan hem voor meting ook voorstellen om zijn speakers ten gehore te laten brengen Wat vinden jullie? Lijken me niet verkeerd, ik heb alleen de kleinste ooit mogen beluisteren gr ezo Het zullen vast mooie speakers zijn (zien er gelikt uit). Ik twijfel wel een beetje of dit soort speakers in staat zullen zijn een grote luisterruimte te vullen (hoe groot is de ruinmte eigenlijk 80m^2 ofzo??). Geldt eigenlijk wel voor veel huiskamer speakers, ze moeten wellicht 10 dB harder spelen dan gebruikelijk (om een luister afstand van 6 a 7 meter te overbruggen). Soms kan dat te veel zijn (meer vervormen zulen ze in ieder geval altijd). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezo Posted 22 januari 2009 Report Share Posted 22 januari 2009 In het onderwerp zouden de speakers van Lentus audio ook mooi passen.Toevallig heb ik daar net kontact mee voor een versterker vergelijk op audiofreaks daar krijgen we de solo tot onze beschikking. Dat is die rode. Ik kan hem voor meting ook voorstellen om zijn speakers ten gehore te laten brengen Wat vinden jullie? Lijken me niet verkeerd, ik heb alleen de kleinste ooit mogen beluisteren gr ezo Het zullen vast mooie speakers zijn (zien er gelikt uit). Ik twijfel wel een beetje of dit soort speakers in staat zullen zijn een grote luisterruimte te vullen (hoe groot is de ruinmte eigenlijk 80m^2 ofzo??). Geldt eigenlijk wel voor veel huiskamer speakers, ze moeten wellicht 10 dB harder spelen dan gebruikelijk (om een luister afstand van 6 a 7 meter te overbruggen). Soms kan dat te veel zijn (meer vervormen zulen ze in ieder geval altijd). helemaal me eens vandaar dat het nooit zo mooi klinkt als thuis maar dat geld voor elke speaker wat gaat er komen? MC? Xanadu? zag ik langs komen wie regeld wat? gr e Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 januari 2009 Report Share Posted 23 januari 2009 Alleen jammer dat Hans dan niet kan, Hans had in deze wat met de Yara's hebben kunnen betekenen, en behoort toch wel een beetje tot de die-hard hearders... Maakt niet uit, volgende keer beter... Ik zal aan jullie denken wanneer we op de camping zitten met "m'n vrienden van vroeger". We doen dat al zo'n 30 jaar... en zijn nu weer met 12 man en vrouw. Met de kinderen erbij waren het er ooit 31... Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 23 januari 2009 Report Share Posted 23 januari 2009 Alleen jammer dat Hans dan niet kan, Hans had in deze wat met de Yara's hebben kunnen betekenen, en behoort toch wel een beetje tot de die-hard hearders... Maakt niet uit, volgende keer beter... Ik zal aan jullie denken wanneer we op de camping zitten met "m'n vrienden van vroeger". We doen dat al zo'n 30 jaar... en zijn nu weer met 12 man en vrouw. Met de kinderen erbij waren het er ooit 31... Hans, ben je zo'n "die-hard" dat je nu gaat kamperen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 januari 2009 Report Share Posted 24 januari 2009 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 12 februari 2009 Members Report Share Posted 12 februari 2009 Omdat er verdere opmerkingen en/of opties achterwege blijven maar even het volgende: Ook MC verleent zijn medewerking, die van mijn kant was al duidelijk. De heren van Lentus Audio spreek ik zondag, dat zal dus ook geen problemen opleveren. Andromeda heeft zijn laatste creatie klaar, deze zal dan ook aanwezig zijn, 4 Hollandse luidsprekers voor een luisterrijk vergelijk dus. De versterking, bron en bekabeling willen we voor alle deelnemers gelijk houden, dat lijkt ons het meest eerlijk... Om nog op het verzoek analoog terug te komen, eventueel de ''winnaar'' van dit vergelijk nog laten exelereren met een draaitafel? Ik heb eventueel een bijzonder fraai exemplaar staan om deze hiervoor te gebruiken, andere opties kunnen nog worden aangedragen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 12 februari 2009 Report Share Posted 12 februari 2009 Lijkt mij een heel mooi vergelijk, van 4 mooie speakers. En dat dan nog afgesloten met een mooi stuk analoog, moet haast wel weer een geslaagde dag worden lijkt mij. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 15 februari 2009 Members Report Share Posted 15 februari 2009 Lentus Audio heeft vandaag ook toegezegd, dus we gaan er vanaf nu vanuit dat dit het inderdaad gaat worden. De details gaan we nog wel even invullen, dat het maar weer een leuke en leerzame dag mag gaan zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 17 februari 2009 Members Report Share Posted 17 februari 2009 Hierbij de kandidaten: Andromeda Audio Design 2,5-weg, info zal via Andro volgen. Dutch Speaker Systems Systeem, 2-weg, rendement 90 Db, frequentiebereik 35 Hz. - 25.000 Hz MC Systems MP4, 2-weg (2 woofers), rendement 88 db, frequentiebereik 30 Hz. - 20.000 Hz. Lentus Audio, waarschijnlijk de Duo, maar daar wordt nog over beraadslaagd. Alle electronica en bekabeling zal voor de kandidaten dezelfde zijn om dit vergelijk zo eerlijk mogenlijk te houden. Hoe nu de dag precies in te delen, daar zijn we nog druk mee bezig, een mooie dag zal het ongetwijfeld gaan worden. Misschien is een nieuw draadje openen voor aanmelden en dergelijken vesrtandig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts