Pjotr Posted 15 januari 2009 Report Share Posted 15 januari 2009 En toen jij nog tot de jeugd van tegenwoordig behoorde, had je toen ook al van die mooie, audiofiele spullen? Gezien de prijzen kan de jeugd dat ook niet betalen, toch? Dus het is niet zo vreemd men met een laptop en een iPod genoegen neemt... Nee natuurlijk niet, hij genoot van opa's slingergrammofoon met 78 toerenplaatjes uit de jaren '30. Dat was toch veel mooier dan die moderne microgroove platen met zo'n vervormende versterker er aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 15 januari 2009 Report Share Posted 15 januari 2009 ja nou moet je echt ook de KT1100sd van Kenwood noemen hoor .... de tuner die mijn cd speler uitlacht. de essentie is voor mij de liefde voor muziek, en hoe je het ook aanpakt, de poging erdoor geraakt te worden. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 januari 2009 Report Share Posted 15 januari 2009 Maar veel belangrijker vind ik menselijke relaties, jong en oud en vroeger en vandaag de dag, ook daar kun jeprachtige combinaties maken. Ja, een jong mokkel is niks mis mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 januari 2009 Report Share Posted 17 januari 2009 Zov Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 17 januari 2009 Report Share Posted 17 januari 2009 Mooi verhaal KT 88 , sinds ik goed analoog heb gehoord is schaars bij de dealers in NL trouwens, is CD uit de gratie , viva analoog ,ik denk dat mijn volgende aankoop ook een heel duur element gaat zijn , een dure koetsu dynavector zyx of vd hul en mijn systeem is compleet gr hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts