Jump to content

Welke kabel bij een Audio Note AN/E spe he

markus
 Share

Recommended Posts

In Plato Utrecht 's nieuwe vestiging (Veerstraat) zijn (denk ik, heb even gezocht) AN-K hoog opgehangen.

Stond vanmiddag af te rekenen terwijl de Smiths speelden en het prima geluid trok de aandacht. Dacht A/N te herkennen en het logo op de zijkant zij dat ook. Flinke spreiding, goed in detail en natuurlijke kleuring vielen op.

't Zal de verkoop geen kwaad doen.

In Plato Utrecht 's nieuwe vestiging (Veerstraat) zijn (denk ik, heb even gezocht) AN-K hoog opgehangen.

Stond vanmiddag af te rekenen terwijl de Smiths speelden en het prima geluid trok de aandacht. Dacht A/N te herkennen en het logo op de zijkant zij dat ook. Flinke spreiding, goed in detail en natuurlijke kleuring vielen op.

't Zal de verkoop geen kwaad doen.

Bij Plato in Enschede is het geluid ook bovengemiddeld voor een winkel. Daar hebben ze zuiltjes opgehangen, van het merk BNS geloof ik. En apparatuur (cd-spelers, versterkers) van Marantz en Rotel...

hoi Markus

Ik heb dezelfde luidsprekers

En heb ook verschillende kabels geprobeerd op mijn vorige luidsprekers PHY km30 SAG ook met zilveren spreekspoelen was een zelfbouw zilver kabel veruit het mooiste bij de AN gebruik ik nu Actinote kabels biwire dat is tot nu toe het mooiste ook mooier dan de AN spe kabel

welke lengte heb je nodig ?

Ik heb mischien nog een andere mooie kabel liggen mag je wel eens proberen maar hij is erg stug.