remcojan Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Ik heb nog een paar Wharfedale 505.2's staan waarvan de tweeters een beetje gaar zijn. Heeft iemand een suggestie voor vervangingtweeters? Gezien de (prijs)klasse van deze luidsprekers hoeven het natuurlijk geen topklasse tweeters te zijn, zolang het klankkarakter van deze luidspreker maar enigszins behouden blijft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langspeelplaat Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 wegens het wisselfilter en ontwerp van de luidspreker kan je er niet zomaar een tweeter instoppen. Ik adviseer om de oude te laten repareren of een exacte vervanging te vinden Voor repareren : Luidspreker repareren Denk dat je er geen eens zoveel geld mee kwijt bent. Let op je moet dus het origineel aanhouden Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 15 januari 2009 Report Share Posted 15 januari 2009 Wil er even aan toevoegen: Ik heb alleen in 2007 al 2 sets Wharfedale 505.2 gekocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
remcojan Posted 15 januari 2009 Author Report Share Posted 15 januari 2009 Wil er even aan toevoegen:Ik heb alleen in 2007 al 2 sets Wharfedale 505.2 gekocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 16 januari 2009 Report Share Posted 16 januari 2009 Absoluut. Ik heb zelf de 504's. Die zijn wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts