Henri Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Ik hoorde vandaag op een mede forummer die enigen van jullie wel zullen kennen op 1 oktober laatstleden overleden is na een hevige en korte ziekte. Ik vind dat er hier mensen zijn die dat vast willlen weten. Henri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 14 januari 2009 Report Share Posted 14 januari 2009 Bedankt Henri voor het posten. Ik miste zijn scherpe postings eigenlijk al een hele tijd. Vaak was ik het met hem eens maar een paar fanatieke idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henri Posted 15 januari 2009 Author Report Share Posted 15 januari 2009 Jan was een toffe mede-forummer die altijd en overal bereid was te helpen. Ik miste hem al een hele tijd. P.M. berichten bleven onbeantwoord. Ik weet niet hoe oud de man was, maar ik schat niet oud. Henri Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 15 januari 2009 Report Share Posted 15 januari 2009 Ik heb het wel geweten, zijn leeftijd, maar ben ik vergeten. In ieder geval onder de 60.Naast Stylus en Headshell postte Jan ook nog onder de namen Hybris en jvo. Op Vinyl-Engine is vast en zeker nog het e.e.a. van hem te vinden. Toch altijd moeite mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts