Jump to content

Vanavond op TV ....

Erikatn
 Share

Recommended Posts

Nu zaterdag 15 aug 09 start er blijkbaar een nieuwe reeks op Ned 3

Up Close 1/6 afl over The Godfather of Soul - James Brown

Om 20.55 - 22.00

Accent van de docu ligt op zn gloriejaren tussen 1950 en 1971

Begin de HD Video en DVD's maar te programmeren guys :);)

Gr

Stef

Voor alle muziekliefhebbers hier met digitale TV is het een aanrader om een abbo te nemen op Sundance Channel. We hebben het hier nu een weekje of 2 en hebben al concerten voorbij zien komen van Allison Kraus, Lou Reed, Bowie, Roxy Music, Fleetwood Mac en ga zo maar door. Ook uitgebreide documentaires over verscheidene artiesten wisselen elkaar af.http://www.sundancechannel.com/home/

UpcloseLater die (volgende) dag vanaf 00.10 een uur lang Rock On over de elektrische gitaar nav overlijden Les Paul.

Ook bedankt. Is wel maandagochtend om 00:10, niet zondagochtend.

M :ph34r: rc

Klopt, AD had het op haar site al goed gezet. Maar Teletekst p. 203 gaf het vrijdavond al aan voor 00.10 in de nacht. 't Is uiteindelijk dus op maandagmorgen ...

Zag het Woodstock item, over vooral organisatie en wat nasleep, gisteren toevallig, Luxman. 't Werd in ieder geval goed gebracht.

Het is nu bezig maar wordt vannacht herhaald: "Stiff at the BBC" op BBC4. Heerlijke nostalgie.

Met Ian Dury, Madness, The Pogues etc. toen ze nog jong waren.

De recorder staat hier al klaar, niet alles is bijzonder :D

;)

Episode 2 is maandag om 0:35-1:35

Die ook maar geprogrammeerd, maar deel 1 wel gemist :angry:

En nou maar hopen dat de Humax het snapt.

Alleen jammer dat die humorloze zeurdeur van een Margriet van der Linden er ook weer bij zit :(

Doe alleen het toetje wel :D

;)

oke dan :) goeie tip

erg interessant. ik sluit me verder aan bij pjotr

Ben het met jullie wel eens wat die 'zeurdeur' betreft. Maar zomergasten kijken wij voor de gasten, en niet voor de presentatie.

Het ene jaar is dat nu eenmaal beter te pruimen dan het andere jaar. Voor mij had Peter van Ingen het nog steeds mogen doen.

Bij Anouk van Houten zijn we afgetaaid. Zoals verwacht had zij vrijwel niets te melden...

Maar morgen verwacht ik weer veel moois van Jaap van Zweden.

Ja, wij kijken ook voor de gasten en met gasten die gewend zijn om zichzelf sterk in de media te presenteren zoals Prem en Alexander Pechtold valt het wel mee, die negeren madame van der Linden min of meer en kunnen zelf het programma dragen.

De aflevering met Trudy Dehue was af en toe ronduit g

Ben het met jullie wel eens wat die 'zeurdeur' betreft. Maar zomergasten kijken wij voor de gasten, en niet voor de presentatie.

Het ene jaar is dat nu eenmaal beter te pruimen dan het andere jaar. Voor mij had Peter van Ingen het nog steeds mogen doen.

Bij Anouk van Houten zijn we afgetaaid. Zoals verwacht had zij vrijwel niets te melden...

wie zijn wij?

wie zijn wij?

Maakt dat wat uit?

[...]

wie zijn wij?

Mijn man & ik. Just the two of us.

wie zijn wij?

Maakt dat wat uit?

gewoon nieuwsgierig marc. ......of wacht , hee tis Henrie :huh:

ik zou toch zweren dat ik de vraag aan mum stelde............ ik word oud denk ik :blink:

vond mevrouw wel meevallen

ze doet me steeds denken aan de sukse en wiske strips en dan

sidonie.gif

Tante Sidonia

Met haar weerbarstige kuif, haar fel geprononceerde kin, haar platlattige gestalte en haar enorme voeten is Sidonia wel een zeer speciale ster aan het vrouwelijk firmament. Al heeft ze haar uiterlijk niet mee, ze hoeft niet te klagen over haar intellectuele kwaliteiten. Meer dan eens reikt ze de oplossing aan van een raadsel of helpt ze Suske en Wiske uit de nood met een geniale vondst. Tante Sidonia zal de meeste lezers vertederen met haar emotionele openheid. Ze zou veel overhebben voor enkele romantische momenten met Lambik. Deze onmogelijke liefde doet haar veel verdriet. Nochtans geeft ze de moed nooit op en het aantal toenaderingspogingen tot Lambik is niet te tellen. Sidonia houdt van mensen: telkens wanneer de media weer eens een golf van ellende en oorlogen toont lijdt Sidonia aan depressies en angsten. Sidonia's neerslachtige buien ontaarden dan in haar befaamde zenuwaanvallen, waarbij een mosterdbad vaak soelaas brengt.

en dan is ze opeens weer leuk :lol: