Jump to content

Vanavond op TV ....

Erikatn
 Share

Recommended Posts

er is weinig gezonder voor de hersenen dan een keer goed doorbloedt raken.

een hersenbloeding ziet er ook geheel anders uit op een scan

O.T.

Deze zomergast was het hoogtepunt van het seizoen. Zelfs mevrouw hoe-heet-ze wist het niet te verknallen,

Mevrouw kreeg ook niet veel het woord en als ze het nam was ze het ook gelijk weer kwijt :D Desondanks had ze dermate weinig vragen dat ze er toch weer een aantal moest her-gerbruiken en waarop dan Jaap snedig antwoordde: "Dat heb ik zojuist gezegd" en begon gewoon over wat anders te vertellen.

Petje af voor Jaap: Zelden iemand zo respectvol en beleefd afgezijkt zien worden :lol:

;)

O.T.

Deze zomergast was het hoogtepunt van het seizoen. Zelfs mevrouw hoe-heet-ze wist het niet te verknallen,

Mevrouw kreeg ook niet veel het woord en als ze het nam was ze het ook gelijk weer kwijt :D Desondanks had ze dermate weinig vragen dat ze er toch weer een aantal moest her-gerbruiken en waarop dan Jaap snedig antwoordde: "Dat heb ik zojuist gezegd" en begon gewoon over wat anders te vertellen.

Petje af voor Jaap: Zelden iemand zo respectvol en beleefd afgezijkt zien worden :lol:

;)

:D Jajaja inderdaad. Ik zat me ook voor te stellen hoe dat gegaan is in zin hoofd toen hij de uitnodiging voor het programma kreeg, dat zal wel een afweging geweest zijn. Op bepaalde momenten had ik het idee dat ie er van baalde dat ie daar zat, maar dan werd hij gewoon professioneel.

De eerste Zomergasten die ik dit seizoen zag was met die schrijfster, en toen zat ik me iid ook zo aan de presentatrice te ergeren dat ik gelijk geen zin meer had in het hele programma. Zure humorloze troela.

En toen kwam Carice van Houten. Toen was ik wel benieuwd, want dat vond ik altijd zo'n nuffig hooghartig tutje, maar die bleek h

vooral de aflevering met katja schuurman was geniaal <_<

nog nooit iemand zo zijn best zien doen om niet voor dom versleten te worden

en dan nog falen :lol:

Ja grappig is dat, TV is bekijken wat er uitgezonden wordt, einde verhaal. Ze zijn zo geprogrammeerd..

Mijn ouders luisteren wel regelmatig muziek, ze hebben een leuke Denon-installatie, maar ondertussen ook alweer 20 jaar oud. De cd-speler begint te haperen..

Mijn ouders hebben ook wel een leuke set: NAD en Quadral. Is iets nieuwe dan mijn set (versterker en speakers) dus bijna 7 jaar oud. Verder hebben ze nog een oud Philips cassettedeck, die nooit meer wordt gebruikt, en een videorecorder (ook Philips). Volgens mij gebruiken ze die ook niet veel meer. De set wordt meestal voor radio gebruikt. CD's hebben m'n ouders niet echt. Die cd-speler was meer voor 'de kinderen' zeg maar ;) Maar die zijn inmiddels allemaal de deur uit. Bovendien, als ik m'n eigen muziek wil luisteren als ik bij m'n ouders ben, dan sluit ik m'n mp3-speler aan, want cd's sjouw ik niet meer mee, dus de cd-speler wordt niet veel meer gebruikt...

vooral de aflevering met katja schuurman was geniaal <_<

nog nooit iemand zo zijn best zien doen om niet voor dom versleten te worden

en dan nog falen :lol:

:huh: Ik dacht toch echt dat het een vrouw was..

shit ....laat katja het maar niet lezen :ph34r:

• 4 weeks later...

Op geschiedenis 24, deze week het begin van een 8-delige BBC-serie...

Walk on by - The story of popular song: From Russia with love

Bekroonde BBC-documentaire serie in 8 delen over populaire muziek.

Afl 1: From Russia with love. Over het begin van de popmuziek. Velen denken dat dit in 1957 begon, maar volgens Paul McCartney begon dit al 50 jaar eerder op Broadway en in Tin Pan Alley.

Vandaag om 20:59 - 21:48 (al bezig).

Maar morgen ook, en woensdag.

Zie http://geschiedenis.vpro.nl/gids/

M :ph34r: rc