mumsoft Posted 29 januari 2010 Report Share Posted 29 januari 2010 Vanavond op de belg: De 4e aflevering van "The Blues" http://www.tv.be/programma/the-blues?chann...date=28-01-2010 Pjotr, bedankt, die staat op de band schijf. Volgende uitzending is 4 feb. Jammer dat we de eerste 3 gemist hebben (neem ik aan, want ik heb er nog niks van gezien). M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 31 januari 2010 Report Share Posted 31 januari 2010 ...............die staat op de band schijf.Volgende uitzending is 4 feb. Jammer dat we de eerste 3 gemist hebben (neem ik aan, want ik heb er nog niks van gezien). M rc Ja, de eerste 3 heb ik ook gemist. Vanmiddag op mijn gemak bekeken. Het zal niet ieders stiel zijn, het was fraai gemaakt en op een bijzondere manier vormgegeven als documentaire met veel muziek. Al waren daar wel weer veel "de oude mannen met een gitaar" bij. En passant de historie van "The South" er doorheen geweven. Nog drie afleveringen te gaan begrijp ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 3 februari 2010 Author Report Share Posted 3 februari 2010 Spice Girls vertellen hun verhaal (Muziek, Documentaire) 6 Februari, 19:55 - Nederland 3 & Z@pp (HH) Documentaire. Er is veel over ze geschreven en gezegd, maar nu komen ze uitgebreid zelf aan het woord. Emma, Victoria, Melanie B, Melanie C en Gerri geven inzicht in hun leven als Spice Girls. Met bijzonder archiefmateriaal van hun eerste auditie en repetities, als ze nog gewone Engelse tienermeisjes met grote dromen zijn. Schrap al uw andere afspraken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Ik zap er toevallig net langs. Heerlijk, ordinaire domme vreselijk plat pratende engelse -ehh dames "sumpfink" Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 mel c en ze hadden allemaal wat met frank zappa we are only in it for the money Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Michael Bubl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 6 februari 2010 Report Share Posted 6 februari 2010 Dankje hij staat aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 februari 2010 Report Share Posted 7 februari 2010 Tja, nu gemist. Nu op de radio: Oude Joekels, uit het archief van Henk Huisman. I'm in heaven... (dat zongen ze net, wat een toeval!) M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 februari 2010 Report Share Posted 7 februari 2010 Michael Bubl Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 7 februari 2010 Report Share Posted 7 februari 2010 dan liever jamie cullum ( of zoiets) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 februari 2010 Report Share Posted 7 februari 2010 dan liever jamie cullum ( of zoiets) :lol: Die is helemaal ongedefinieerd: Is dat nou jazzy pop of poppie jazz? Vind ze beide zingen alsof ze een te strakke onderbroek aan hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 7 februari 2010 Report Share Posted 7 februari 2010 Michael Bubl Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 7 februari 2010 Report Share Posted 7 februari 2010 Ik wilde gisteren het plezier van GT en Jack niet vergallen, maar het zei mij ook echt niets. Fijn, BB, dat je even aan ons gedacht hebt ( het was je trouwens toch niet gelukt ... ) Wat ik vind van MB: -In zeer korte tijd een grote wereldartiest. Een prestatie! -Frank Sinatra muziek opnieuw op de kaart gezet -Bigband opnieuw op de kaart heeft gezet ( ik ben gek op blazers ) -Gewone vent gebleven -Goed orkest met top musici om zich heen weten te verzamelen -Dat vrouwen gecharmeerd zijn van hem -Dat ik gecharmeerd ben van hem -Hij heeft een mooie, makkelijke zangtechniek -Uitstekende live-performance. Ook nog eens loepzuiver -Hij heeft een goede microfoon techniek -Let er maar eens goed op. Het concert dat gisteren werd uitgezonden, was van een uitstekende kwaliteit. Heel mooi geluid! En, een niet-draadloze microfoon! Da's wel fiel Jammer van die interrupties / uitstapjes naar filmpjes. De uitzending was gewoon veel te kort! (maar gelukkig: het concert is verschenen op de DVD Meets Madison Square Garden ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 7 februari 2010 Report Share Posted 7 februari 2010 Ik wilde gisteren het plezier van GT en Jack niet vergallen, maar het zei mij ook echt niets. Fijn, BB, dat je even aan ons gedacht hebt ( het was je trouwens toch niet gelukt ... ) Wat ik vind van MB: -In zeer korte tijd een grote wereldartiest. Een prestatie! -Frank Sinatra muziek opnieuw op de kaart gezet -Bigband opnieuw op de kaart heeft gezet ( ik ben gek op blazers ) -Gewone vent gebleven -Goed orkest met top musici om zich heen weten te verzamelen -Dat vrouwen gecharmeerd zijn van hem -Dat ik gecharmeerd ben van hem -Hij heeft een mooie, makkelijke zangtechniek -Uitstekende live-performance. Ook nog eens loepzuiver -Hij heeft een goede microfoon techniek -Let er maar eens goed op. Het concert dat gisteren werd uitgezonden, was van een uitstekende kwaliteit. Heel mooi geluid! En, een niet-draadloze microfoon! Da's wel fiel Jammer van die interrupties / uitstapjes naar filmpjes. De uitzending was gewoon veel te kort! (maar gelukkig: het concert is verschenen op de DVD Meets Madison Square Garden ) oke....doe ik het voor snap het. maar dat ie nu wereld artiest is heeft mijn inziens niks te maken met talent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 7 februari 2010 Report Share Posted 7 februari 2010 Doe mij maar brullende gitaren en dood & verderf Ja, doe mij dan toch maar Muddy Waters en Otis Rush (Al brullen die niet eens zo) Lijkt wel of die jonge gasten zo uit de stomerij komen. Begrijp wel dat dames van 50 er op kicken: Ideale schoonzonen. Maar is/maakt het muziek? Ach ieder zijn smaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 7 februari 2010 Report Share Posted 7 februari 2010 [.....] Maar is/maakt het muziek? Op een b Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 7 februari 2010 Report Share Posted 7 februari 2010 Hier "beukt" de muziek de kamer in ..... That's more like it Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 8 februari 2010 Author Report Share Posted 8 februari 2010 Een beetje een weinig zeggende documentaire .... Viel ergens halverwege in (eetproblemen van denk die griet op Luxman 's foto) om het na tien minuten (begin reunie of zoiets) weg te draaien. Begreep niet waarom UvdW dit wilde zenden, want ze hadden helemaal niks te vertellen. Dat zal dan meteen de strekking zijn geweest. Dezelfde labels die dit populair weten te maken, klagen dus over het weglekken van inkomsten door download-gedrag. Aan vooral het publiek dat ze zelf hebben bedacht. Bedankt voor de MB (nooit van gehoord) waarschuwing, Bart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 4 maart 2010 Author Report Share Posted 4 maart 2010 En daarna: Classic Albums: the making of the Doors. Their best effort, en in het algemeen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 mei 2010 Report Share Posted 2 mei 2010 Vanavond, hoewel, eerder morgenochtend h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 2 mei 2010 Report Share Posted 2 mei 2010 Goeie tip Marc. Volgens mij is dat een herhaling, zeker de moeite waard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 mei 2010 Report Share Posted 2 mei 2010 Klopt. Uit die link: Last broadcast on Sat, 18 Apr 2009, 21:00 on BBC Four BBC 4 is niet door iedereen te ontvangen, BBC 2 eerder. Voor mij is het nieuw. Voor de muziek hoef ik het niet te zien, zolangzamerhand. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 13 mei 2010 Report Share Posted 13 mei 2010 Exile on main Street wordt opnieuw uitgebracht en verschijnt morgen. In het Uur v.d. Wolf wordt er morgen ook aandacht aan besteed, in de uitzending op Ned. 2 om 22:50-23:50 Zie ook: http://vkblog.nl/ber..._en_luistertip) M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 14 mei 2010 Report Share Posted 14 mei 2010 Schopje 14 Mei, 22:50 - Nederland 2 In 1971 ontvluchten de Rolling Stones noodgedwongen Engeland wegens belastingproblemen. De Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 17 mei 2010 Author Report Share Posted 17 mei 2010 Had dit door vakantie gemist, maar Canvas zendt het donderdag 20 mei vanaf 23.45 ook uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts