Jump to content

Vanavond op TV ....

Erikatn
 Share

Recommended Posts

Ja,was leuk. Ook al was de 'werkelijke' reden van de verhuizing, het feit dat een manager ze 'auteursrechten-technisch' aan het uitkleden was interessanter. Het hele album ken ik niet eens. Ach ja, Frankrijk is het vakantieland, ook voor rockers...

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

BBC 2

afgelopen nacht

volle optredend van MUSE gezien 1 1/2 uur ( had ik wel van gehoord maat nu ook live gezien)

The Edge has come on with Muse for an encore of Where The Streets Have No Name! Pure aceness. C

bbc 3 had jackson brown

en de Scissor Sisters die speelde comfortably numb van pink floyd héél bizarre uitvoering :o

footmap.gif

en ook nog footbal vanmiddag ha ha

The match will be shown on a giant screen in the specially-created Football Field which will only open for the match (it's large enough to host a very big crowd). The field is located in Bushy Ground on the west side of the site - and is signposted from that side of the site.

Wat is dat mooi, he Glastonbury. Wat een beelden, wat een sfeer!

Ik heb echt mijn best gedaan, maar ik kan maar niet in Muse komen. Het doet me niets, behalve enkele songs. Terwijl het toch staat als een huis live. Gaap, saai. Maar toen The Edge op kwam, om op te treden met Muse fantastisch!

De korte beelden zijn leuk met de Pet Shop Boys en al die andere artiesten, waar kort enkele live-clips van waren te zien. Zoveel podia en dan hopen dat je maar niet overstemd wordt door een andere artiest.

• 1 month later...

O dat moet ik niet vergeten! Als ik al thuis ben.. Toen ik gisteren een band uit de video probeerde te krijgen bleef hij een stuk tape hardnekkig binnenhouden, hopelijk is hij niet overleden..

Gisteren was er nog de docu van Stewart Copeland over zijn jaren met the Police, leuk om te bekijken, altijd zijn Super 8-camera overal meenemen was toch ergens goed voor :lol:

Gisteren was er nog de docu van Stewart Copeland over zijn jaren met the Police, leuk om te bekijken, altijd zijn Super 8-camera overal meenemen was toch ergens goed voor :lol:

Weet je nog waar dat was te zien?

Niet zozeer om The Police, maar misschien is het een reeks van meer? :confused:

;)

Het uur van de wolf: Jimmy Page, The Edge en Jack White: It might get loud

Zaterdag 21 Aug 2010 19:55 - 21:40 (Nederland 3)

Fantastische aflevering

3 furtuose bij elkaar geweldig

ik ervaar wel jimmy page als THE ONE met zijn pure gitaar spel as pure as it is

maar dat is als led zeppelin fan een beetje vooroordeel :D

3 persoonlijkheden met hun gitaar is beter op zijn plaats ;)

en met keith moon

Mooi waren de vergulde smoeltjes van Edge en Jack toen Page Whole Lotta Love inzette.

En Edge die bij hem aandrong om te vertellen waar hij in de jaren zestig allemaal op te horen was geweest.

De stukken met en over Page waren door de kwaliteit van het LZ materiaal en zijn inbreng daarin, inderdaad het meest indrukwekkend.

Maar alle anekdotes en bespiegelingen en fraaie beelden waren de moeite waard. Prima Rockumentary!.

En nog bedankt, Bart. :)

Inclusief zelfmoord, tjee wat een nieuws!

Zanger pleegt zelfmoord op Pukkelpop

http://nos.nl/artikel/179719-zanger-pleegt-zelfmoord-op-pukkelpop.html

Tweede overlijden in coulissen van Pukkelpop

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/nieuws/cultuurenmedia/1.848250

Ou Est Le Swimming Pool "These new knights" @ Pukkelpop

Doorgeflipt na incident met fan?

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GA12UBAAR