Ivan10 Posted 17 mei 2010 Report Share Posted 17 mei 2010 Ja,was leuk. Ook al was de 'werkelijke' reden van de verhuizing, het feit dat een manager ze 'auteursrechten-technisch' aan het uitkleden was interessanter. Het hele album ken ik niet eens. Ach ja, Frankrijk is het vakantieland, ook voor rockers... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 18 mei 2010 Author Report Share Posted 18 mei 2010 Ook al was de 'werkelijke' reden van de verhuizing, het feit dat een manager ze 'auteursrechten-technisch' aan het uitkleden was interessanter. Kijk, dat maakt het nou bij voorbaat al interessant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 juni 2010 Report Share Posted 6 juni 2010 Strakjes, vanmiddag, tussen 1 en 2 op Ned. 2 een docu over Oum Khaltoum. In NPS podium. http://npspodium.nps.nl/ M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 25 juni 2010 Report Share Posted 25 juni 2010 BBC 3 GLASTONBURY FESTIVAL dit week end héé®lijk téé vééjen line up Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 25 juni 2010 Report Share Posted 25 juni 2010 En voor wie liever klassiek ziet/luistert: Straks om 23.38 op Ned2 in Het Uur van de Wolf een documentaire over Glenn Gould Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 25 juni 2010 Report Share Posted 25 juni 2010 BBC 3 GLASTONBURY FESTIVAL dit week end h Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 26 juni 2010 Report Share Posted 26 juni 2010 Buizenbart de bb2 doet ook een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 26 juni 2010 Report Share Posted 26 juni 2010 @Luxman: ja, ik hoorde dat het 'positively boiling' was in de UK. Vannacht nog wat verder gekeken, ook de line-up gezien, en G'bury is toch niet echt 'rawk'-geori Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 27 juni 2010 Report Share Posted 27 juni 2010 BBC 2 afgelopen nacht volle optredend van MUSE gezien 1 1/2 uur ( had ik wel van gehoord maat nu ook live gezien) The Edge has come on with Muse for an encore of Where The Streets Have No Name! Pure aceness. C bbc 3 had jackson brown en de Scissor Sisters die speelde comfortably numb van pink floyd héél bizarre uitvoering en ook nog footbal vanmiddag ha ha The match will be shown on a giant screen in the specially-created Football Field which will only open for the match (it's large enough to host a very big crowd). The field is located in Bushy Ground on the west side of the site - and is signposted from that side of the site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 27 juni 2010 Report Share Posted 27 juni 2010 Wat is dat mooi, he Glastonbury. Wat een beelden, wat een sfeer! Ik heb echt mijn best gedaan, maar ik kan maar niet in Muse komen. Het doet me niets, behalve enkele songs. Terwijl het toch staat als een huis live. Gaap, saai. Maar toen The Edge op kwam, om op te treden met Muse fantastisch! De korte beelden zijn leuk met de Pet Shop Boys en al die andere artiesten, waar kort enkele live-clips van waren te zien. Zoveel podia en dan hopen dat je maar niet overstemd wordt door een andere artiest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 juni 2010 Report Share Posted 28 juni 2010 en de Scissor Sisters die speelde comfortably numb van pink floyd h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 28 juni 2010 Report Share Posted 28 juni 2010 en de Scissor Sisters die speelde comfortably numb van pink floyd h Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 28 juni 2010 Report Share Posted 28 juni 2010 Bizar, maar wel geniaal. Pink Floyd in een Bee Gees-uitvoering, je moet er maar opkomen eg wel ja bee gees achtig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 15 augustus 2010 Author Report Share Posted 15 augustus 2010 Het uur van de wolf: Jimmy Page, The Edge en Jack White: It might get loud Zaterdag 21 Aug 2010 19:55 - 21:40 (Nederland 3) Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 augustus 2010 Report Share Posted 15 augustus 2010 O dat moet ik niet vergeten! Als ik al thuis ben.. Toen ik gisteren een band uit de video probeerde te krijgen bleef hij een stuk tape hardnekkig binnenhouden, hopelijk is hij niet overleden.. Gisteren was er nog de docu van Stewart Copeland over zijn jaren met the Police, leuk om te bekijken, altijd zijn Super 8-camera overal meenemen was toch ergens goed voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 16 augustus 2010 Author Report Share Posted 16 augustus 2010 Gisteren was er nog de docu van Stewart Copeland over zijn jaren met the Police, leuk om te bekijken, altijd zijn Super 8-camera overal meenemen was toch ergens goed voor Weet je nog waar dat was te zien? Niet zozeer om The Police, maar misschien is het een reeks van meer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 augustus 2010 Report Share Posted 20 augustus 2010 Dat was bij BNN, ik geloof niet dat het een reeks is. Het was tamelijk oppervlakkig trouwens, weinig achter de schermen, veel beelden van optredens en promoties en hordes uitzinnige fans die de weg naar de vluchtauto versperden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 21 augustus 2010 Report Share Posted 21 augustus 2010 Het uur van de wolf: Jimmy Page, The Edge en Jack White: It might get loud Zaterdag 21 Aug 2010 19:55 - 21:40 (Nederland 3) Fantastische aflevering 3 furtuose bij elkaar geweldig ik ervaar wel jimmy page als THE ONE met zijn pure gitaar spel as pure as it is maar dat is als led zeppelin fan een beetje vooroordeel 3 persoonlijkheden met hun gitaar is beter op zijn plaats en met keith moon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 21 augustus 2010 Author Report Share Posted 21 augustus 2010 Mooi waren de vergulde smoeltjes van Edge en Jack toen Page Whole Lotta Love inzette. En Edge die bij hem aandrong om te vertellen waar hij in de jaren zestig allemaal op te horen was geweest. De stukken met en over Page waren door de kwaliteit van het LZ materiaal en zijn inbreng daarin, inderdaad het meest indrukwekkend. Maar alle anekdotes en bespiegelingen en fraaie beelden waren de moeite waard. Prima Rockumentary!. En nog bedankt, Bart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 augustus 2010 Report Share Posted 21 augustus 2010 Dat heb ik dus mooi gemist Nouja, morgen dan maar via uitzending gemist bekijken.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 21 augustus 2010 Report Share Posted 21 augustus 2010 Dat heb ik dus mooi gemist Co-sign! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 21 augustus 2010 Report Share Posted 21 augustus 2010 Dat heb ik dus mooi gemist Nouja, morgen dan maar via uitzending gemist bekijken.. als het mee zit heb ik het binnen kort van een kennis recorded on dvd .............dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 22 augustus 2010 Report Share Posted 22 augustus 2010 Dat heb ik dus mooi gemist Nouja, morgen dan maar via uitzending gemist bekijken.. als het mee zit heb ik het binnen kort van een kennis recorded on dvd .............dus me too gemist en graag een exemplaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 22 augustus 2010 Report Share Posted 22 augustus 2010 straks op canvas, rond 21h, een uitgebreid verslag van pukkelpop 25ste editie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 22 augustus 2010 Report Share Posted 22 augustus 2010 Inclusief zelfmoord, tjee wat een nieuws! Zanger pleegt zelfmoord op Pukkelpop http://nos.nl/artikel/179719-zanger-pleegt-zelfmoord-op-pukkelpop.html Tweede overlijden in coulissen van Pukkelpop http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/nieuws/cultuurenmedia/1.848250 Ou Est Le Swimming Pool "These new knights" @ Pukkelpop Doorgeflipt na incident met fan? http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GA12UBAAR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts