Guest kikkervisje Posted 31 augustus 2009 Report Share Posted 31 augustus 2009 (Omdat ik bang ben bij vergissing (?) als schijndode te worden gecremeerd, wil ik dan ook h Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 31 augustus 2009 Report Share Posted 31 augustus 2009 er is weinig gezonder voor de hersenen dan een keer goed doorbloedt raken. een hersenbloeding ziet er ook geheel anders uit op een scan Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 31 augustus 2009 Report Share Posted 31 augustus 2009 (Omdat ik bang ben bij vergissing (?) als schijndode te worden gecremeerd, wil ik dan ook h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 31 augustus 2009 Report Share Posted 31 augustus 2009 (Omdat ik bang ben bij vergissing (?) als schijndode te worden gecremeerd, wil ik dan ook h Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 31 augustus 2009 Report Share Posted 31 augustus 2009 (Omdat ik bang ben bij vergissing (?) als schijndode te worden gecremeerd, wil ik dan ook h Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 31 augustus 2009 Report Share Posted 31 augustus 2009 Maar dan w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 31 augustus 2009 Report Share Posted 31 augustus 2009 O.T.Deze zomergast was het hoogtepunt van het seizoen. Zelfs mevrouw hoe-heet-ze wist het niet te verknallen, Mevrouw kreeg ook niet veel het woord en als ze het nam was ze het ook gelijk weer kwijt Desondanks had ze dermate weinig vragen dat ze er toch weer een aantal moest her-gerbruiken en waarop dan Jaap snedig antwoordde: "Dat heb ik zojuist gezegd" en begon gewoon over wat anders te vertellen. Petje af voor Jaap: Zelden iemand zo respectvol en beleefd afgezijkt zien worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 31 augustus 2009 Report Share Posted 31 augustus 2009 O.T.Deze zomergast was het hoogtepunt van het seizoen. Zelfs mevrouw hoe-heet-ze wist het niet te verknallen, Mevrouw kreeg ook niet veel het woord en als ze het nam was ze het ook gelijk weer kwijt Desondanks had ze dermate weinig vragen dat ze er toch weer een aantal moest her-gerbruiken en waarop dan Jaap snedig antwoordde: "Dat heb ik zojuist gezegd" en begon gewoon over wat anders te vertellen. Petje af voor Jaap: Zelden iemand zo respectvol en beleefd afgezijkt zien worden Jajaja inderdaad. Ik zat me ook voor te stellen hoe dat gegaan is in zin hoofd toen hij de uitnodiging voor het programma kreeg, dat zal wel een afweging geweest zijn. Op bepaalde momenten had ik het idee dat ie er van baalde dat ie daar zat, maar dan werd hij gewoon professioneel. De eerste Zomergasten die ik dit seizoen zag was met die schrijfster, en toen zat ik me iid ook zo aan de presentatrice te ergeren dat ik gelijk geen zin meer had in het hele programma. Zure humorloze troela. En toen kwam Carice van Houten. Toen was ik wel benieuwd, want dat vond ik altijd zo'n nuffig hooghartig tutje, maar die bleek h Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 31 augustus 2009 Report Share Posted 31 augustus 2009 vooral de aflevering met katja schuurman was geniaal nog nooit iemand zo zijn best zien doen om niet voor dom versleten te worden en dan nog falen Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 2 september 2009 Report Share Posted 2 september 2009 Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 september 2009 Report Share Posted 2 september 2009 Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 september 2009 Report Share Posted 2 september 2009 Hmmm, mijn moeder is gek op Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 september 2009 Report Share Posted 2 september 2009 vooral de aflevering met katja schuurman was geniaal nog nooit iemand zo zijn best zien doen om niet voor dom versleten te worden en dan nog falen Ik dacht toch echt dat het een vrouw was.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 september 2009 Report Share Posted 2 september 2009 Hmmm, mijn moeder is gek op Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 september 2009 Report Share Posted 2 september 2009 Ja grappig is dat, TV is bekijken wat er uitgezonden wordt, einde verhaal. Ze zijn zo geprogrammeerd.. Mijn ouders luisteren wel regelmatig muziek, ze hebben een leuke Denon-installatie, maar ondertussen ook alweer 20 jaar oud. De cd-speler begint te haperen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 september 2009 Report Share Posted 3 september 2009 Ja grappig is dat, TV is bekijken wat er uitgezonden wordt, einde verhaal. Ze zijn zo geprogrammeerd..Mijn ouders luisteren wel regelmatig muziek, ze hebben een leuke Denon-installatie, maar ondertussen ook alweer 20 jaar oud. De cd-speler begint te haperen.. Mijn ouders hebben ook wel een leuke set: NAD en Quadral. Is iets nieuwe dan mijn set (versterker en speakers) dus bijna 7 jaar oud. Verder hebben ze nog een oud Philips cassettedeck, die nooit meer wordt gebruikt, en een videorecorder (ook Philips). Volgens mij gebruiken ze die ook niet veel meer. De set wordt meestal voor radio gebruikt. CD's hebben m'n ouders niet echt. Die cd-speler was meer voor 'de kinderen' zeg maar Maar die zijn inmiddels allemaal de deur uit. Bovendien, als ik m'n eigen muziek wil luisteren als ik bij m'n ouders ben, dan sluit ik m'n mp3-speler aan, want cd's sjouw ik niet meer mee, dus de cd-speler wordt niet veel meer gebruikt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 september 2009 Report Share Posted 3 september 2009 vooral de aflevering met katja schuurman was geniaal nog nooit iemand zo zijn best zien doen om niet voor dom versleten te worden en dan nog falen Ik dacht toch echt dat het een vrouw was.. shit ....laat katja het maar niet lezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 5 september 2009 Report Share Posted 5 september 2009 BBC2 vanaf 20:45 the Beatles week zatedag: 20:45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 september 2009 Report Share Posted 5 september 2009 22:35 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 5 september 2009 Report Share Posted 5 september 2009 21:35 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 september 2009 Report Share Posted 6 september 2009 The Beatles on Record ook donderdag 09-09-09 23:25 - 00:55 nderland 2 Klopt niet. Is Woensdagavond om 23:45 - 0:55 ned 2 En nu duik ik een weekje onder. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 6 september 2009 Author Report Share Posted 6 september 2009 Bedankt heren, het is meteen geprogrammeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 7 september 2009 Report Share Posted 7 september 2009 the beatles on record van joe tjoeb geplukt 6 x ca 9 min en 1 x 2 min part 1 http://www.youtube.com/watch?v=uKkbn-pdCMA part 2 http://www.youtube.com/watch?v=CNSphZuyj78&NR=1 part 3 http://www.youtube.com/watch?v=T6FFy-aNUvo&NR=1 part 4 http://www.youtube.com/watch?v=yHyv-JrPdQ8 part 5 http://www.youtube.com/watch?v=XD_S_vjzqyo part 6 http://www.youtube.com/watch?v=frZDCqCxPOo part 7 http://www.youtube.com/watch?v=onmI_hfiXh0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 10 september 2009 Report Share Posted 10 september 2009 BBC 4 For degene die nog een keer ( en wat extra's ook nog ) VRIJDAG 11-09-2009 21:30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 3 oktober 2009 Report Share Posted 3 oktober 2009 Op geschiedenis 24, deze week het begin van een 8-delige BBC-serie... Walk on by - The story of popular song: From Russia with love Bekroonde BBC-documentaire serie in 8 delen over populaire muziek. Afl 1: From Russia with love. Over het begin van de popmuziek. Velen denken dat dit in 1957 begon, maar volgens Paul McCartney begon dit al 50 jaar eerder op Broadway en in Tin Pan Alley. Vandaag om 20:59 - 21:48 (al bezig). Maar morgen ook, en woensdag. Zie http://geschiedenis.vpro.nl/gids/ M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts